• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 20:56 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:12 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Amen (A)

    Mooi geschreven. Je hebt helemaal gelijk :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.



    Serieus, ik vind knap dat je je zo kan opstellen, echt sterk (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    OEPS. Contril me? Control.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    -heeft het aangepast-


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Lovingly schreef:



    Serieus, ik vind knap dat je je zo kan opstellen, echt sterk (:


    ^ THIS.

    Wat een geweldig krachtige brief. Ik kan niets anders zeggen dan dat ik respect hiervoor heb.


    26 - 02 - '16

    Een hele krachtige brief..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Wat een lieve reacties, ik word hier echt heel blij van. Ik hoop dat degenen die nu geen "eigen tafel" hebben voor zichzelf op durven te komen en ze pestkoppen aan de kant vegen. We zijn allemaal een persoon, in the end. We moeten de gaten opvullen en de lelijke dingen beschilderen met mooiere.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wat een mooie brief! Ik ben blij voor je dat je eindelijk je eigen plekje hebt gevonden. <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wat jij nu beschrijft is nou simpelweg het leven, voor de meesten dan, je hebt van die mensen die hebben nou eenmaal veel geluk.
    Toch heeft iedereen klopte periodes in zijn leven die ze moeten doorstaan, bij de een zijn deze periodes erger dan bij de ander, maar uiteindelijk worden we er sterker van. Dat heeft iedereen toch? Ik bedoel, it's not something special..

    Trouwens, de enige die jou sterk hebt gemaakt is jijzelf, niet anderen. Zij hielpen je er misschien bij, maar diegene die het moet doen is toch uiteindelijk jijzelf. Just saying. Een persoon kan meer aan dan je denkt en is ook sterker dan je verwacht.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Een hele mooie brief, zo puur en recht uit je hart (H)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Endure schreef:
    Wat jij nu beschrijft is nou simpelweg het leven, voor de meesten dan, je hebt van die mensen die hebben nou eenmaal veel geluk.
    Toch heeft iedereen klopte periodes in zijn leven die ze moeten doorstaan, bij de een zijn deze periodes erger dan bij de ander, maar uiteindelijk worden we er sterker van. Dat heeft iedereen toch? Ik bedoel, it's not something special..

    Trouwens, de enige die jou sterk hebt gemaakt is jijzelf, niet anderen. Zij hielpen je er misschien bij, maar diegene die het moet doen is toch uiteindelijk jijzelf. Just saying. Een persoon kan meer aan dan je denkt en is ook sterker dan je verwacht.

    Totally agree, want ik heb het zelf ook meegemaakt.
    Natuurlijk ben ik blij voor je, maar je bent niet de enige en daar lijkt het wel op door die brief.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Totally agree, want ik heb het zelf ook meegemaakt.
    Natuurlijk ben ik blij voor je, maar je bent niet de enige en daar lijkt het wel op door die brief.


    Ach, dat is jouw mening. We're done in here.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Lovingly schreef:



    Serieus, ik vind knap dat je je zo kan opstellen, echt sterk (:


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Clubbed schreef:
    Wat een geweldig krachtige brief. Ik kan niets anders zeggen dan dat ik respect hiervoor heb.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)