• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 20:56 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:12 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wauw, respect!


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Lovingly schreef:



    Serieus, ik vind knap dat je je zo kan opstellen, echt sterk (:

    & ik hou van je blik op de zaken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Rebecca, meid, ik ben heel erg blij dat je er zo over denkt :) Ik kan mezelf herkennen in het deel van het anderen altijd naar hun zin willen maken, ik weet hoe vervelend dit is. Je komt er wel, echt waar :) En ik ben er graag voor je ^^


    Life is hard and then we die

    Tranquilla schreef:
    Wauw, respect!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik ben echt heel blij voor je -ook al ik je niet goed ken- dat je voor je zelf hebt gevochten, mocht het ooit niet goed gaan, dan weet je in elk geval dat er op Quizlet genoeg mensen zitten die altijd voor jou klaar staan en jou accepteren zoals jij bent. Ik vindt het trouwens ook erg mooi hoe je dat uitbeeld in deze brief.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 19:00 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik vind het echt heel goed dat je je zo open stelt, knap.
    Alleen geloof ik persoonlijk niet zo in het 'helderziende', maar da's een klein detail. :'D
    Zo openstellen zoals jij doet zou ik nooit kunnen. (':


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Ik vind het echt heel goed dat je je zo open stelt, knap.
    Alleen geloof ik persoonlijk niet zo in het 'helderziende', maar da's een klein detail. :'D
    Zo openstellen zoals jij doet zou ik nooit kunnen. (':


    Dit. ^^


    Big girls cry when their hearts are breaking