• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    HurtedHeart schreef:
    [ ik blijf nog ff online dan nu is het spannend ;)]



    [ ali heeft al op jou poppetje gereageerd :) ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon | Visioenen

    "Kutstoppenkast, werk nou toch eens mee !" roep ik gefrustreerd. Ik hoor iemand roepen en ik gok op Alex. "Ja Alex, Juléan en Ali zitten in de keuken, maar ik wil de lichten aankrijgen voor er iemand vermoord wordt, maar deze - aarggh !" riep ik nog gefrustreerder uit.

    Juléan Quinten Happle
    'Ehmm ik dacht je een stoel was,' probeert ze zo luchtig mogelijk te zeggen. Ik grijns en knik.
    Waar is die kutstoppenkast, ik hoop maar dat Ali en Juléan iets bij de hand hebben om hen te beschermen hoor ik Cat denken.
    De stoppenkast is bij de hal naast de trap. En ik heb een ovenschaal en Alison een vaas. Zeg ik via Telepathie. Ik kijk schichtig om me heen als ik iemand op de grond terecht hoor komen. Ik gooi mijn ovenschaal erheen. 'Is hier iemand, Auw! Wie gooide die ovenschaal!' Hoorde ik Alex roepen. Ik beet op mijn lip en voelde iets aan mijn been. Ik voelde dat het trok en ik gleed supersnel van de tafel af. 'S.O.S' Gilde ik terwijl ik iets probeerde vast te pakken. Ik pakte iets vast en sleurde het mee oeps het was Alisons been


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cat Lincon

    Net toen ik gegil hoorde kreeg ik de lichten aan. "DANKJE JULÉAN ! Ohja, het is graag gedaan dat ik je leven heb gered !" schreeuwde ik erachterna. "He Alex, heb jij ook honger ?" zei ik toen ik naar de keuken liep.

    Ali Jones

    'Is hier iemand, Auw! Wie gooide die ovenschaal!' roept Alex. Ik zie dat Juléan ineens van de tafel valt. 'S.O.S.' gilt hij paniekerig. Dan pakt hij ineens mijn been vast en met een gil beland ik boven op hem. 'wil je me dood hebben ofso,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    Toen ik in de keuken aankwam zag ik Ali bovenop Juléan. "Foei, je mag helemaal geen seks of relaties hebben in dit huis" zeg ik lachend. Ik kijk Alex aan die met een pijnlijk gezicht over zijn been wrijgt. "Nou,nou want krijgen we nu ?" vraag ik aan Alex. "Iemand gooide een overschotel tegen mijn been" "Ik heb geen idee wie dat gedaan heeft" zeg ik onschuldig. Daarna vervolg ik mijn weg naar de diepvries. "WIE WIL ER PIZZA ?!" roep ik vragend.

    Juléan Quinten Happle
    Als het licht aangaat wordt ik niet meer meegetrokken en kijkt Alison me boos aan. 'Wou je me dood hebben ofzo.' Gromde ze naar me. 'Nee ik had geen zin om dood te gaan dus probeerde ik een tafelpoot ofzoiets tepakken. Maar perongeluk pakte ik je been. Dus sorry.' Gromde ik. Ik stond op zodat Alison nog netjes op de grond zat en ging naar de keuken. Ik graaide uit de vooraadkast en at de chocolade reep op. Met chips in mijn handen liepik naar de vrijetijdsruimte.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cat Lincon

    "Niemand pizza ?! Goed dan, geen pizza dan". Ik deed de diepvries weer dicht en liep naar de voorraadkast. "JULÉAN GEEF DIE CHIPS TERUG !" schreeuwde ik toen ik merkte dat de chips weg was. Ik liep naar de vrijetijdsruimte en zag Juléan grijnzend zitten. "Ik zie er zwak en klein uit maar ik ben het niet" zeg ik dreigend.

    Ali Jones

    Ik rol met mijn ogen, jongens, denk ik terwijl ik overeind kom. Ik loop naar de keuken waar Cat en Alex een pizza in de oven doen. 'serieus?' vraag ik, nu nog een pizza?' ze halen hun schouders op. Ik loop naar voorraadkast pak een zak m&m's en volg Juléan naar de vrijetijdsruimte. 'We staan quite,' zeg ik tegen hem, 'jij zag mij aan voor een tafel en ik jou voor een stoel.' en met die woorden plof ik naast hem neer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teletubie schreef:
    Cat Lincon

    "Niemand pizza ?! Goed dan, geen pizza dan". Ik deed de diepvries weer dicht en liep naar de voorraadkast. "JULÉAN GEEF DIE CHIPS TERUG !" schreeuwde ik toen ik merkte dat de chips weg was. Ik liep naar de vrijetijdsruimte en zag Juléan grijnzend zitten. "Ik zie er zwak en klein uit maar ik ben het niet" zeg ik dreigend.


    [Alex huilt nu want hij wilde wel pizza ;p ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Juléan Quinten Happle
    Cat komt binnengestommeld omdat ik de chips had. 'Dit is mijn eerste zak.' Grom ik naar d'r. echt no way dat ik die wegging geven. 'Zoek maar een andere zak.' Wierp ik haar toe terwijl ik mijn Naturel Lays chips openmaakte en er uit at. Alison begreep me gelukki en kwam bij me zitten. Ik keek naar haar m&m's en graaide er wat uit. 'Nu staan we quit.' Zeg ik grijnzend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ali Jones

    'Nu staan we quit' zegt Juléan als hij een hand m&m's grijpt. Ik trek mijn wenkbrauw op. Jongens en eten, ik zal het nooit begrijpen. 'Je stinkt naar chips,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ok, ik ben eigenlijk slecht in me poppetje, die kerel slaapt door alles heen.. Terwijl hij in de boeken een lichte slaper is..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Samuels


    Ik loop met mijn pizza in de richting van de vrijetijdskamer. Dan stormt Cat ineens voorbij en mompelt iets van Juléan en mijn chips. Ik grinnik. Cat kijkt me geïrriteerd aan. 'Ik dacht dat je geen pizza wilde,' zegt ze.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Midna schreef:
    [Ok, ik ben eigenlijk slecht in me poppetje, die kerel slaapt door alles heen.. Terwijl hij in de boeken een lichte slaper is..]



    [haha hij kan natuurlijk altijd naar de vrijetijdruimte komen ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered