• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ali Jones

    'Tuurlijk,' zeg ik tegen Will. 'ehmm heb je nog hulp nodig bij het beklimmen van de trap of lukt het je zelf?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mila McBrown | Paranoia
    Ik pak een appel van de fruitschaal en ga bovenop de tafel zitten in de eetzaal.
    Ik kijk om me heen, overal staan mensen.
    Ik zucht en neem een hap.

    'Nee, het zal me wel lukken.' zeg ik. Ik wankel de keuken uit en kruip de trap omhoog. In mijn kamer zie ik Derek en mompel 'weltrusten'. Daarna plofte ik op bed en viel in een droomloze slaap.

    (okeee, nu ga ik offline, doei!)


    If there's no risk, there's no reward.

    Annabella 'Bella' Roberts | Kan aura's lezen.
    Ik zat ook in de eetzaal en keek naar het meisje dat een appel at. "Eh.. Hoi." zei ik en keek haar vriendelijk aan.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 21:52 ]

    Mila McBrown | Paranoia
    'Uitkijken, ik ben een gevaarlijke gek,' mompel ik zachtjes tegen het meisje dat hoi zei.
    Ik neem nog een hap.
    En steun met mijn ellebogen op mijn bovenbenen.
    Ik kijk naar de wazige vlek van het meisje, volgensmij is ze blond.

    Ali Jones

    Als Will weg is loop ik de keuken uit. Als ik in de eetzaal kom, zie ik 2 meisjes zitten, Mila en blond meisje. 'Hi,' zeg ik tegen het blonde meisje,' ik ben Alison, zeg maar Ali,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Juléan Quinten Happle
    Ik bekijk hoe Mila zich voelde toen ik het licht aandeed [Doormiddel van gedachte lezen kan hij ook beelden zien van wat ze heeft gedaan of wat er met haar gebeurt is]. Ik vond het best wel sneu en opliep naar de stoppenkast en Tripoli zinder pardon de stoppen eruit. Ik zag hoe alles zwart werd en concentreerde me op mijn gave. Ik kon ook via trillingen [Om zo gedachtes te ontvangen] om me heen kijken. Ik zag waar de meubelen waren en de mensen. Die kon ik trouwens veel beter zien. Ik hoorde al hen gedachte, maar zo kon ik wel in het donker zien.
    'En dit vind je beter hè?' Vroeg ik aan Mila.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Annabella 'Bella' Roberts | Kan aura's lezen.
    "Dat geloof ik niet." mompelde ik en keek terug. De aura om haar heen straalde een wantrouwend gevoel uit en uit haar wazige blik kon ik opmaken dat ze misschien lichtelijk slechtziend was. Ik hoorde de stem van een jongen en keek op. "Hai, ik ben Annabella, zeg maar Bella, als je wil." zei ik en glimlachte vriendelijk.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 22:01 ]

    [biw]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    [biw]

    Exactly at the moment I'm going. D:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Disclaimer schreef:
    (...)
    Exactly at the moment I'm going. D:


    [Naawwhhh]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ali Jones

    Ik schrik van het licht dat ineens uitgaat. 'En dit vind je beter hè?' hoorde ik Juléan aan Mila vragen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mila McBrown | Paranoia
    Ineens werd alles donker en mijn glimlach breder.
    'En dit vind je beter hè?'vroeg Juléan.
    Ik knikte.
    Ik keek naar het blonde meisje naast me, ze was best knap, en haar gezicht stond op vriendelijk.
    'Sorry, ik hou niet zo van licht,' verklaar ik aan haar.
    [i'm off]

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 22:05 ]

    Annabella 'Bella' Roberts | Kan aura's lezen.
    Het licht ging weer uit en ik sloot mijn ogen. Door de aura's van mensen voelde ik nog waar ze stonden en of ze bewogen. "Hmm, oke." antwoorde ik. Als zij het prettig vond in het donker maakte mij dat niet veel uit.


    [@Iedereen, ik ga. Tot morgen?]

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 22:05 ]

    Ali Jones

    'Ik denk dat ik maar een nachtkijker moet kopen, want ik heb zo'n gevoel dat het licht nog wel vaker uitgaat vallen' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered