• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Juléan Quinten Happle
    'Hoe kan IK nou naar chips ruiken? Ik heb nog geen hap genomen.' Kaats ik terug.
    Jongens en eten. Ik zal het nooit begrijpen hoor ik haar denken.
    Nou kijk. Wij jongens hebben zoveel spieren dat wij heel veel moeten eten zeg ik via telepathie tegen haar. Op mijn mond. Daar zit natuurlijk een grote grijns.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    LovingStyles schreef:
    (...)


    [haha hij kan natuurlijk altijd naar de vrijetijdruimte komen ;p]


    [Zo beetje iedereen mag mijn poppetje niet XD ik laat hem wel gewoon liggen denk ik XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    [Ok, ik ben eigenlijk slecht in me poppetje, die kerel slaapt door alles heen.. Terwijl hij in de boeken een lichte slaper is..]
    [anders kan je naar Selena toe. Die ligt tegen de muur naast de stoppenkast te slapen. Ze wou niet naarbowen bang om iemand pijn te doen]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cat Lincon

    Ik ging wat dichter bij Alex staan. "Zin in een chipje ?" vroeg ik zacht. Hij knikte en knabbelde nog eens aan zijn pizza. Ik knikte naar hem en liep naar Ali en Juléan. "OMG EEN SPIN !" gilde ik uit terwijl ik naar ergens wees. Ze keken allebei om. "Sukkel" mompelde ik toen ik de zak chips van Juléans schoot nam.

    HurtedHeart schreef:
    (...) [anders kan je naar Selena toe. Die ligt tegen de muur naast de stoppenkast te slapen. Ze wou niet naarbowen bang om iemand pijn te doen]


    [Ugh, nee. Dan moet hij uit zijn eigen aardig tegen iemand doen die hij zo beetje helemaal niet kent alleen de naam XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ali Jones

    Nou kijk. Wij jongens hebben zoveel spieren dat wij heel veel moeten eten hoor ik zijn stem in mijn gedachten. Mijn mond valt open. Dan grist Cat ineens de zak chips van Juléans schoot, hij doet even iets, geen idee wat en pakt de zak weer terug. 'Daar heb ik bij anders nog niet veel van gemerkt,' lach ik. Ik kijk hem aan. Hij is best wel knap, denk ik. Dat bedenk ik ineens dat hij gedachten kan lezen en geef mezelf een klap op me hoofd.


    [oja btw, jou poppetje mag Alison wel gewoon Ali noemen ;p ]

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 0:11 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Juléan Quinten Happle
    Mijn zak chips was opeens weg. Ik gromde en keek naar Cat. Ik gilde heel hard via telepathie naar haar. Echt zo een meisjes gil en pakte mijn Lays naturel chips weer af. Ze hield haar handen bij haar oren en ik grijnsde. Ik stopte met telepathie en ging weer naast Alison zitten. Dit keer hield ik mijn zak vast zodat ze hem niet weer af kon pakken.
    [Oxja Selena kent Derek niet echt dus ze kan hem niet haten ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Midna schreef:
    (...)

    [Ugh, nee. Dan moet hij uit zijn eigen aardig tegen iemand doen die hij zo beetje helemaal niet kent alleen de naam XD]


    [als hij naar de vrijetijdsruimte komt, komt er wel weer een beetje drama, hihi]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Juléan Quinten Happle Vervolg
    Hij is eigelijk best wel knap hoor ik Alison denken. Ze slaat zichzelf voor haar voorhoofd omdat ze er net pas achterkomt dat ik gedachte kan lezen. Ik grijns.
    Bedankt voor het compliment. Zelf ben je ook best knap hoor. antwoord ik haar.

    [Schuingedrukt is bij mij telepathie of gedachtelezen. ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [als hij naar de vrijetijdsruimte komt, komt er wel weer een beetje drama, hihi]


    [Oh god]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    Dus Juléan knon gedachten lezen he ? Ik krijg jou nog wel, wacht maar af, en die chips zet ik je nog betaalt, dacht ik waarna er een grijns op mijn gezicht stond. Ik keek nog een lief naar Alex en liep terug naar de keuken waar ik de rest van Alex's pizza meenam om hem op te eten voor zijn neus. Ik was een slecht kind, haha.

    [Anders struikeld Derek per ongeluk over Selena heen. Dan komen ze elkaar gewoon even ofzo. XD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ali Jones

    Bedankt voor het compliment. Zelf ben je ook best knap hoor hoor ik Juléan stem in mijn gedachten. Ik word rood, alwéér. Shit, waarom moet ik altijd zo snel rood worden. Ik besluit dat ik zin meer heb ik chips en jat Juléans zak chips.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Midna schreef:
    (...)

    [Oh god]



    [Haha, ik kon het niet laten ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sam Tipton | Voelt wat anderen voelen

    Vrlijk kom ik de vrijetijdruimte ingelopen. Ik ploft neer naast een jongen. "Hi Sam" zei ik vriendelijk en met de liefste lach die ik had. Ik mocht en zou niemand aanraken tot het echt nodig zou zijn, dacht ik.