• Ja,wat heb je als eerste gedaan in 2012???
    Of wat heb je als laatste in 2011 gedaan???
    Ik ben 2011 geeindigt en 2012 begonnen met een zalige heerlijke zoen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    bij mn vriendin champagne gedronken in 2011 en in 2012 naar buiten gegaan om het laatste vuurwerk af te steken


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Laatste wat ik deed / zei: '10-9-8-7-6-5-4-3-2-VasHappenin'
    Eerste wat ik deed: Heel blij lachen, hyper doen en mijn ouders/broertje knuffelen.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ehm, met sms'en :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Voor het laatst in 2011: Samen met mijn vader op de bank zitten terwijl de anderen als een stel idioten aan het aftellen waren.
    Voor het eerst in 2012: Half doodgeknuffeld worden door mijn moeder die me gelukkig nieuwjaar wenste.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Denken; wáárom juichen we? we zijn gewoon een dag verder, maar dan in een nieuw jaar.

    Ik ben niet zo van de hyperactiviteit over een jaarwisseling.


    Destroy what destroys you.

    ILOVENIKKI schreef:
    Het laatste wat ik in 2011 heb gedaan en het eerste wat ik in 2012 gedaan heb is Nikki kussen.


    Same, but reversed. =3


    Your make-up is terrible

    in 2011 laatst aftellen
    eerste in 2012 juichen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ademen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    I don't remember.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Iedereen geknuffeld, vuurwerk afgestoken en daarna uit geweest. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Eind 2011: Mijn vriend gezoend.
    Begin 2012: Nog steeds verwikkeld zijn in dezelfde zoen. :)


    Bad decisions make good stories.

    Als laatste in 2011 ben ik weggedoken omdat ik bijna de kurk van de champagne in mijn gezicht kreeg
    Het eerste in 2012 was mijn zus een gelukkig nieuwjaar wensen en jip en janneke champagne drinken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Als laatste in 2011 heb ik afgeteld, als eerste in 2012 heb ik heel vrolijk 'Happy Newyear!' staan roepen. En mensen geknuffeld en champagne gedronken enzo.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nou ik was toen in de efteling. En we stonden met duizend mensen op 1 plek te wachten tot het 12 uur, want dan zou het vuurwerk komen. Dus dat heb ik als laatste gedaan in 2011. En het eerste wat ik heb gedaan in 2012 is mijn familie een hand gegeven.

    Laatste in 2011 : verlangend naar de lucht kijken, die toen nog vuurwerk-loos was, samen met mijn nicht/beste vriendin en nog een heel goede vriendin

    Eerste in 2012 : Iedereen die ik tegen kwam geknuffeld, 3 dikke zoenen gegeven en GELUKKIG NIEUWJAAR toegeschreeuwd (A) oh ja, en vuurwerk gekeken


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien