• Ach ik heb er al zoveel gehad .D
    Meestal als je verteld wat het was, is het niet grappig meer, maar toch ben ik er benieuwd naar. Ik zat vandaag samen met 2vriendinnen in een melige bui Ö echt niet normaal.
    Ik had cultuurwetenschappen [weet niet of ze dat in Nederland ook hebben, ik woon namelijk in België] en toen moesten we prentjes volgens de cultuurcomponenten plaatsen enzo. En toen was er een totempaal [je kent dat wel en je kan vast al raden aan wat we toen dachten ^^] en arch ik en mijn vriendinnen dachten gewoon heel de dag aan hetzelfde echt niet normaal .D ik heb me zowat dood gelachen.
    En toen likte mijn vriendin [inge] in haar melige bui aan mijn hand Ö vet goor. En daarna likte ze aan haar beide handen en wreef haar handen af aan haar armen + gezicht. Omg ^^ dat kind is vet abnormaal joh ^^.
    Achja. Genoeg gebrabbelt, het is dus nieteens funny, maar je zou je vast dood gelachen hebben als je erbij was ^^
    Tell something 'bout a meligheidmoment van jou ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    zijn jullie ineens allemaal dood ofzeuu?

    Toen ik samen met m'n broer..ja wij zijn beiden south park lovers de aflevering keek waarin Butters de hoofdrol speelt kwamen wij niet meer bij op het moment dat Butters alleen in de auto zit en (volgens mij zonk ie) echt heel ernstig.. en dan opeens zo heel droog en vrolijk erdoorheen..Everyone knows it's Butters!..xD

    Mss niet leuk zo maar je had t moeten zien.

    ik kan t zo niet leuk overbrengen


    It's heavy but you are not the only one

    Bij Seksuele voorlichting lag ik echt helemaal dubbel -_-
    Heeldom, kan gwoon niet stoppen met lachen XD


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Bij Seksuele voorlichting lag ik echt helemaal dubbel -_-
    Heeldom, kan gwoon niet stoppen met lachen XD


    gna de eerste keer lag ik er ook hoor ^^ maar daarna wendde het wel (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    En ik kan momenteel op niks komen, terwijl ik al zoveel melige momenten heb meegemaakt ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    xD
    Dat heb ik ook altijd
    Nouja, ik herinner me dat Tom, een jongen uit onze klas, zich versprak en perongeluk 'De vriendin van m'n moeder' zei
    ik en me bf kwamen niet meer bij -.-


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    xD
    Dat heb ik ook altijd
    Nouja, ik herinner me dat Tom, een jongen uit onze klas, zich versprak en perongeluk 'De vriendin van m'n moeder' zei
    ik en me bf kwamen niet meer bij -.-


    hha achja. Ik ben dalijk door [L'


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    omg en hoe oud ben je? ^^


    whahahahahaha x']

    14 x']


    My Foughts You Can't Decode

    Laatst was ik bij een vriendin [/tweepersoonsbed] en ik lag op haar bed en we waren in een melige bui. [/zoals altijd] toen kwam ik tot de conclusie dat ik heel klein voor mijn leeftijd ben/was: 'Als Bill met zijn voeten op mijn voeten ligt dan zit z'n penis bij mijn gezicht. We hebben daar echt zó vaak/lang om gelachen. :') Conclusie: Ik ben heel klein voor mn leeftijd.

    Nog zoiets:
    Dat was met kerstmis. Twee vriendinnen (diezelfde als dat andere en nog 1) bleven bij me slapen, en we waren [/ja, alweer] in een melige bui. Toen hoorden we opeens KEIHARD 'Heb je even voor mij' van Frans Bauer. Wij lagen helemaal plat en gingen naar buiten [/12 uur 's nachts fzo] om te kijken. Bleek dat het gewoon een cd was. Wij schaamden ons dood. x]


    -