• Na al heel wat topics te hebben gelezen over mensen die hun haar gingen verven of een nieuw kapsel wilden, ben ik er dan ook uiteindelijk uit dat ik ook een nieuw kapsel wil. Ik heb al jaren bijna hetzelfde kapsel en het begint saai te worden.

    Ik heb dus een middenscheiding in mijn haar en laat mijn haar vaak los hangen. Maar ik heb het vaak ook in een staart of een knot.

    Onderstaande foto is een voorbeeld van hoe mijn kapsel er nu uit ziet



    En ik wil dus die middenscheiding weg en sowieso een pony. Die heb ik vroeger wel gehad, zo'n rechte die dan heel mijn voorhoofd bedekte. Nu wil ik echter zo'n schuine.

    Misschien komt er morgen een foto van mij met mijn nieuwe kapsel

    Als dit topic toch eigenlijk bij lifestyle had gemoeten, sorry maar ik wist het niet zeker dus daarom heb ik dat niet gedaan

    Edit:Ik ben vandaag dus naar de kapper geweest en jawel er is een heel stuk vanaf. Het is echt kort voor mij en ik heb een schuine pony.
    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 15:30 ]


    Physics is awesome

    Ik denk dat het handig is als je een foto van jezelf plaatst.. (krul)
    En ik denk dat als je daar een kruin hebt, dat je niet 1 2 3 een schuine pony kan nemen want dan valt het meestal altijd terug of komen er gaten tussen (':

    Hooligan schreef:
    Ik denk dat het handig is als je een foto van jezelf plaatst.. (krul)
    En ik denk dat als je daar een kruin hebt, dat je niet 1 2 3 een schuine pony kan nemen want dan valt het meestal altijd terug of komen er gaten tussen (':


    Hmhm, je haar groeit nogal de kant op waarop je hem draagt en aangezien je het al zolang zo draagt, zal het moeilijk zijn. Maar als je elke keer je haar in een andere scheiding fohnt als het nog nat is, blijft het meestal wel zo zitten hoor. Laat het in ieder geval in de goede richting drogen/


    Your make-up is terrible

    Hooligan schreef:
    Ik denk dat het handig is als je een foto van jezelf plaatst.. (krul)
    En ik denk dat als je daar een kruin hebt, dat je niet 1 2 3 een schuine pony kan nemen want dan valt het meestal altijd terug of komen er gaten tussen (':


    Ik snap je niet helemaal, ik heb geen kruin aan de voorkant


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik snap je niet helemaal, ik heb geen kruin aan de voorkant

    Wat Assassin zegt bedoelde ik (':

    Assassin schreef:
    (...)

    Hmhm, je haar groeit nogal de kant op waarop je hem draagt en aangezien je het al zolang zo draagt, zal het moeilijk zijn. Maar als je elke keer je haar in een andere scheiding fohnt als het nog nat is, blijft het meestal wel zo zitten hoor. Laat het in ieder geval in de goede richting drogen/


    Ik denk dat, dat wel gaat lukken. Soms krijg ik de middenscheding weg door een haarband maar een andere scheding heb ik nog niet zo vaak gedaan. En ik ga morgen de kapster ook advies vragen. De kapsters zijn helemaal dol op mijn haar omdat ik het lang laat (ik ga het ook korter laten knippen) en mijn moeder juist niet.


    Physics is awesome

    je kan het altijd stylen dan blijft het ook wel zitten


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    BigBanana schreef:
    je kan het altijd stylen dan blijft het ook wel zitten


    Dat ga ik eens uit proberen


    Physics is awesome

    Foto? c:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Foto? c:


    Waarschijnlijk komt die morgen


    Physics is awesome