• Happy birthday Sanne,
    ik hoop dat jij een hele hele fijne dag heb!
    LOVE YOU <3

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 13:26 ]


    Some things are changing too much.

    Narry schreef:
    (...)
    Ik hou van babynamen.nl hahahha of whatever xd Ik weet nooit namen te bedenken ;p
    Gisteren ook, ik vroeg of ik een poster van One Direction mocht kopen, vraagt mijn moeder 'Waar wil je dat doen?'
    Ik: 'Weet ik veel, koopeenposter.nl?'

    HAHAHAHHHAHAHA xd


    Some things are changing too much.

    GayMarriage schreef:
    (...)

    noooh ):
    Ik heb dus dat papier van gs op school laten liggen dus ik kan niet eens beginnen. (no_chears)
    MAAAR IK KAN NIET ZONDER JE. EN ALS JIJ DAN EENS ONLINE BENT BEN IK PROBS NIET. ALTIJD.
    Sukkeltjee(A)
    Maar even eh, IK MIS JE FUCKING DOOD DJDHDBSKS


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    HOP HOP hier ben ik even weer, tussen het schrijven van twee deeltjes door. :'D Hoe gaat het met iedereen? (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Goedddddddd, met jou? (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Malambri schreef:
    Goedddddddd, met jou? (:

    Ooooook, alleen regent het te hard, anders was ik nu met mijn nicht gaan shoopen, eerste dag van de solden! ):


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Hier regent het ook enorm!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Waar kun je een OV opladen?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Malambri schreef:
    Waar kun je een OV opladen?

    Ik kan dat bij de drogisterij om de hoek doen, maar ik weet niet of dat bij elke kan..


    Some things are changing too much.

    Malambri schreef:
    Hier regent het ook enorm!

    Laten we hopen dat het morgen niet zo is, als ik weer een poging ga doen tot shoppen! :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Tss. onze lezers zijn bitches.
    ze laten geen reactie achter -_-


    Some things are changing too much.


    Mijn trailer voor Chelsea,
    uch.....

    Esther, die is echt mooi!


    Some things are changing too much.

    Maliksshoes schreef:
    Esther, die is echt mooi!

    Thank u (:
    Ik vind 't leuk om te maken, maar op de één of andere manier heb ik nog geen trailers gemaakt voor mijn eigen verhalen xd

    Narry schreef:
    (...)
    Thank u (:
    Ik vind 't leuk om te maken, maar op de één of andere manier heb ik nog geen trailers gemaakt voor mijn eigen verhalen xd

    en waarom maak je niet voor jezelf dan? xd

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 17:07 ]


    Some things are changing too much.

    Maliksshoes schreef:
    (...)
    en waarom maak je niet voor jezelf dan? xd

    Weet ik veel xd
    Ik maak heel veel verhalen niet af en kom niet eens tot 10 hoofdstukken, dus dan heb ik geen zin om tijd in een trailer te stoppen ;p