• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ali Jones

    Ik rol van Will af en sta op. Maar net als ik een stap heb gezet glij ik uit over een plasje water van Cat. Ik val en kom weer boven op Will terecht. Mijn hand komt terecht op zijn ehm druiven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Juléan Quinten Happle
    Ik doe net alsof ik me er niets van aantrek en loop naar de keuken waar ik een tosti voor mezelf maak.

    Eigenares
    voor je naar haar toe gaat ga je eers stoom afblazen.m commandeer ik hem. Ik doe een stap naar voren en laat mijn tanden zien terwijl ik mijn oren in mijn nel leg. Opeens hoor ik Auw.

    Selena Claire Sensorene
    Ik voel opeens een gewicht op mijn been. 'Auw..' Piep ik als een zwarte poot op mijn knie staat.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ShadowHunt schreef:
    (zit Ali nog steeds te worstelen met Will?)


    [zie even mijn nieuwste bericht a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    "Hoe het tussen ons zit ?" zeg ik licht blozend. "Er is niets tussen ons, hij ziet me als zijn kleine zusje, of ik doe er hem toch aan denken en ik ze hem als een soort van grote broer, denk ik" ratelde ik door.

    [Wiens poot is dat ? want Derek is niet naar achteren gegaan]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Dit klopt niet, Ze stond volgens midna binnen in de eetkamer en nu opeens staat ze op selena's been o.O]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Will Sylver

    Ali gaat van me af, maar glijd dan uit. Haar hand komt terecht op mijn...druiven. Behoorlijk hard.
    'Auw. Euh...Ali...wil je alsjeblief je hand ergens anders leggen?'


    If there's no risk, there's no reward.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Dit klopt niet, Ze stond volgens midna binnen in de eetkamer en nu opeens staat ze op selena's been o.O]


    [Ja ze ging met Alice naar binnen en deed de deur dicht en het alarm erop]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    'Hmm Okee, Weet je 't zeker?'Ze knikt. 'Cat, wil je wat voor me doen?' Ze kijkt me vragend aan. 'Het is misschien laf maar die guy luistert alleen naar jou. Zeg even dat het me spijt. EN AUB FLOEP ER GEEN DINGEN UIT DIE JE NIET MOET ZEGGEN.' zeg ik er waarschuwend bij 'zeg maar dat ik gewoon een reden had.' Ik geef haar een knuffel. Ik ga me even omkleden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ali Jones

    'Wat? oja tuurlijk, sorry sorry sorry,' zeg ik terwijl ik nog steeds rood ben. Ik laat me weer van Will afrollen en steek een hand uit om hem overeind te helpen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    Of ik het zeker wist, nee. Ik wou haar gewoon geruststellen. Ik kon ook niet weten of ik het zeker wist, ik was nog nooit verliefd geweest, ik had de kans nooit. Ik stond op en ging in de zetel zitten. "Nu maar hopen dat Alex me niets aandoet" mompelde ik tegen mezelf.

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Ik loop naar boven, mijn kamer in ik doe het licht aan. 'O MY FUCKING HEL.' schreeuw ik. Ik was vergeten wat er allemaal was gebeurd. Ik ruim eerst alles op.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Midna schreef:
    [Wiens poot is dat ? want Derek is niet naar achteren gegaan]
    [Hij wees toch naar Alice en dan zet hij zijn poot weer neer maar dan naar voren en daar lag Selena. ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Will Sylver
    Ik neem Ali's hand aan en sta recht. 'Zeg, weet iemand of Selena nog buiten is?' vraag ik


    If there's no risk, there's no reward.

    HurtedHeart schreef:
    (...) [Hij wees toch naar Alice en dan zet hij zijn poot weer neer maar dan naar voren en daar lag Selena. ]


    [eh nee? hij legt zijn poot weer neer waar die hem vandaan haalde? hij staat zo dicht in die buurt dat er niemand kan zitten?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you