• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Will Sylver
    Ik kwam binnen. Daar zag ik dat Alex Cat's hoofd onder de kraan hield.
    Ik grinnikte wat en bleef kijken.
    (wat vind Selena eigenlijk van Will? :| xD )


    If there's no risk, there's no reward.

    Cat Lincon

    "Nee Alex-" telaat. Water loopt over mijn gezicht. En natuurlijk moet Alex weer eens te sterk zijn. Hij laat me uiteindelijk los. Ik sta zowat drijfnat in de keuken. "Oh Alex ik heb je gemist, geef me een knuffel" zeg ik terwijl ik kletsnat op hem afstorm. Helaas ben ik sneller en had hij het telaat gezien dus nu gaf ik hem een natte, drijfnatte knuffel.

    [@HurtedHeart. Zou jij alsjeblieft even willen reageren op mij en Midna, dan kunnen wij ook weer verder.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Eigenares
    'Alice ik heb jou geen toestemming gegeven en je kan je hebt geen polio dus kan je het gewoon vragen. Wat Derek betreft hij mag. Maar Alice ik eis dat jij nu naar binnen gaat.' Waarschuwde ik haar. Derek gromde naar me. 'Ik kan net als jou worden alleen dan nog groter als ik dat wil.' Gromde ik naar hem.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Er was geen tijd om jou toestemming te vragen, aangezien ik ervoor zorgde dat Derek een beetje gezelschap had in de periode dat hij halfdood ging. En vervolgens kon ik je nergens meer vinden, dus vraag ik het bij deze: Heb ik toestemming om buiten te blijven, anders breek ik weer andere regels, meer regels.' Ik had geen idee welke regels dat waren, maar het was genoeg om te zeggen dat ik dan regels zou breken.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ali Jones

    Ik grinnik als ik zie dat een kletsnatte Cat Alex een knuffel geeft.

    Alex Samuels

    Een kletsnatte Cat geeft me ineens een knuffel. 'GROUPSHUG!' schreeuw ik en pak met me ene hand Will beet en met de andere Ali en trek ze naar mij en Cat toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Uch, dat moment dat ik even met Alex kon praten kan ik wel vergeten. Ik denk dat ik maar ga. Ik sta op en zucht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Will Sylver
    'GROUPSHUG!' roept Alex en hij trekt mij en Ali in de natte groepsknuffel.
    'Ughh,ik word zo wat plat gedrukt...'


    If there's no risk, there's no reward.

    Cat Lincon

    Ik maak me los uit de groepsknuffel van onze lieve Alex hierzo en zie kletsnatte mensen staan. "He Des". Des kijkt op en kijkt me vragend aan. "KNUFFEL !" roep ik waarna ik Des ook knuffel. Zo, nu is iedereen nat, haha leve mij.

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    ´KNUFFEL!´ roept Cat. Ze drukt me hele plat. ´Gadver Cat, je bent nat.´ het kwam verkeerd uit mijn mond. Heel droog en somber. Fuck. Uch ik glimlachde een beetje en ging toen toch maar weer zitten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Samuels

    'Ughh,ik word zo wat plat gedrukt...' mompelt Will. Ik grinnik. 'Laat ons los of ik ga druiven plukken,' zegt Ali dan dreigend. Ik weet gelijk wat ze bedoeld en laat Ali en Will los.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza

    'Ik kan net als jou worden alleen dan nog groter als ik dat wil,' zei de heks. Ik bleef naar haar grommen en liep achteruit tegen Alice aan. Hopelijk dat ze het begreep. Ik wou dat ze hier bleef. Waarom? Ik weet het niet. Hoe dan ook, ik bleef naar de eigenares grommen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Will Sylver
    Alex laat me los. 'Laat ons los of ik ga druiven plukken' zegt Ali en ik barst in lachen uit.
    'Haha, goeie.' zeg ik en geef haar een high-five.


    If there's no risk, there's no reward.

    Ali Jones

    'Haha, goeie.' zegt Will en hij geeft me high-five. 'Nouja, in zijn geval eerder erwten denk ik,' grinnik ik. 'Trouwens heb jij Juléan misschien ergens gezien?'

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 22:40 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    Derek liep achteruit tegen me aan, om te laten merken dat hij wilde dat ik bleef. Voordat ik een verbaasde of sarcastische opmerking kon maken, viel ik zomaar achterover. Hij was te ver doorgelopen, waardoor ik gevallen was. 'Holyfuck,' mompelde ik geschrokken. Ik had mezelf opgevangen met mijn elleboog, waar een blauwe plek zou komen, dat wist ik zeker.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.