• DUOLINGO

    "With languages, you are at home anywhere."


    UITLEG
    Duolingo is een website waar je gratis talen kunt leren. Er is ook een app zodat je altijd en overal kan oefenen. Het leek me leuk om hier een topic over te openen omdat het misschien meer motiveert om niet op te geven. Ik heb ook ontdekt dat het mogelijk is om per taal een groep aan te maken met vrienden op Duolingo, dus als er vrijwilligers zijn kunnen we dit misschien ook doen.

    USERS
    • naestivate — naestivate — Spaans, Russisch, Pools
    • SergeantBarnes — Mendelejev — Duits, Iers, Russisch, Zweeds, Welsh
    • Sempre — PerSemprex — Hongaars, Frans en Spaans
    • Hermowninny — Lucens — Spaans
    • Mercer — Antleaf — Zweeds
    • McCoy — SiberianWriter — Duits, Frans, Spaans, Russisch, Roemeens, Japans, Noors
    • Apaixonar — Apaixonar — Frans en Spaans
    • Square — LeSquare — Russisch, Frans, Zweeds, Turks
    • Standal — Settho — Russisch
    • Thoros — Latier — High Valyrian, Hebreeuws, Zweeds, Turks
    • Maluma — DaniIssues — Spaans, Russisch
    • Sarai — Faelain — Engels, Frans, Spaans en High Valyrian



    GROEPEN
    • Russian Roulette — Russische club
          Natuurlijk mag je zelf groepen voorstellen!

    [ bericht aangepast op 30 aug 2017 - 20:09 ]

    Oh dat klinkt nice! MT, ik ga er zo eens naar kijken.


    i wanna die with you once or twice.

    Duolingo! Zo handig (als ik het niet om de haverklap zou vergeten).

    SergeantBarnes — Mendelejev — Duits, Iers, Russisch, Zweeds, Welsh


    Ex astris, sciencia

    Oh doet me er aan denken dat ik het toch een keer echt goed moet gaan bijhouden haha.

    Sempre - PerSemprex - Hongaars, Frans en Spaans


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Aangezien mijn Spaans het slechtst is op dit moment, denk ik dat ik ool Spaans ga doen hehe.
    Mag ik ook op de lijst?
    Hermowninny -Lucens - Spaans

    [ bericht aangepast op 28 aug 2017 - 14:42 ]


    i wanna die with you once or twice.

    SergeantBarnes schreef:
    Duolingo! Zo handig (als ik het niet om de haverklap zou vergeten).

    SergeantBarnes — Mendelejev — Duits, Iers, Russisch, Zweeds, Welsh

    Ik heb je zonet gevolgd.
    Het is idd echt handig, ook al ben ik nog maar net weer opnieuw begonnen haha.

    Mercer — Antleaf — Zweeds, ook al heb ik die een tijd geleden afgemaakt. :')


    Caution first, always.

    Ik heb jullie er allemaal bijgezet en gevolgd.
    Zijn er van jullie die sommige dingen ook opschrijven of bijhouden in een schriftje als je nieuwe woorden leert? Of enkel online?

    Oke, even MT


    Heaven is a place that we all have

    McCoy - SiberianWriter - Duits, Frans, Spaans, Russisch, Roemeens, Japans, Noors

    Lekker veel talen, maar ik vind het erg leuk om te doen XD En Frans en Duits probeer ik weer op te halen na 4 jaar niet meer gedaan te hebben.
    Ik heb momenteel een (trotse) 56 dagen streak :D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Wow, 56 dagen dat is echt goed. Proficiat!

    Leuk! Ik ga dit ook doen. Het wordt weer tijd dat ik mijn Frans opfris en Spaans heb ik altijd al aan willen beginnen. (:

    Apaixonar - Apaixonar - Frans en Spaans


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Oh, man, Duo. Het is een geweldige website, maar na een tijdje mis ik altijd een dag om wat voor reden dan ook en dan is meteen je hele streak weg, en dan doe ik het weer een paar maanden niet omdat dat behoorlijk demotiverend werkt. Misschien moet ik het weer eens een kans geven, binnenkort.

    Square - LeSquare - Russisch, Frans, Zweeds, Turks

    Er zijn meer talen waar ik ooit aan ben begonnen, maar daar doe ik meestal helemaal niets meer mee, dus het leek zinniger die weg te laten. Ik wil altijd meer leren dan ik uren op een dag heb. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh dit is iets wat je altijd echt goed moet bijhouden, want als je het 1x vergeet, vergeet je meteen alle woorden ooit. Maar ik ga het proberen deze keer met één taal!

    Standal - Settho - Russisch.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Oh dit is iets wat je altijd echt goed moet bijhouden, want als je het 1x vergeet, vergeet je meteen alle woorden ooit. Maar ik ga het proberen deze keer met één taal!

    Standal - Settho - Russisch.

    Dat is wel waar, daarom schrijf ik nu alle nieuwe woorden op zodat als ik het vergeet eens kan kijken in die lijst.

    Duolingo! Ik heb er heel veel talen op staan, maar de meeste doe ik niet echt meer, haha, maar zet me er maar bij. (:

    Thoros - Latier - High Valyrian, Hebreeuws, Zweeds, Turks


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried