• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Juléaaaaaaaan waaaaar beeeeeeeeeeeen jeeeeeeeeeeeeeee?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    "Genoeg water voor vandaag" zei ik toen ik het beu was na ongeveer 75 dopjes. Een lichtje ging brandden, het championnenlied ! "1 championnetje, tralalalala, 2 championnetjes, traaaaaaaalalalalala, 3 championnetjes, tralalalala, 4 championnetjes, traaaaaaaalalalalala, 5 championnetjes, tralalalala, 6 championnetjes, traaaaaaaalalalalala, 7 championnetjes, tralalalala, 8 championnetjes, traaaaaaaalalalalala, ..." zo zong ik verder tot 49 en ik verveelde me nog altijd. Ik besloot verder te zingen, gewoon puur uit plezier voor mezelf -ahum-.

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Mijn ogen sprijdde zich uit het niets. Ik pakte het teken blok wat er op mijn bed zat en begon te tekenen. 'Des?' Het was de stem van Sam. Nadat ik klaar was met tekenen viel ik weer neer, bewusteloos zonder dat ik mijn tekening heb kunnen zien. Ik hoorde Sam nog naar me toe komen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Heb je wat om te schrijven voor Sam]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sam Tipton

    Verward liep ik naar Des. Ik probeerde haar zachtjes wakker te schudden wat niet lukte. Ik nam het flesje water van naast haar, deed er wat en het dopje en liet het over haar vallen. Kabam, gelukt.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 0:37 ]

    [ Des ligt bij haar op de kamer schat, ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [volgens mij is dat mensje dat Juléan beheert offline :( ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    "Waar zit Alex eigenlijk ?" vroeg ik mezelf af bij nummer 76 van mijn championnenlied. Ik sprong van het aanrecht en besloot Alex te zoeken.

    [Sam is aangepast btw]

    Ali Jones

    Ik word gek van op de bank liggen dus ik sta op en loop de kamer uit. Op zoek naar iemand, wie dan ook.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Geschrokken schoot ik wakker. 'Wat is er gebeurd!?' 'Alex bracht je de kamer binnen, je was flauwgevallen ofzo. En op een gegeven moment begon je uit het niets te tekenen en toen was je weer knock out.' Rateld Sam aan één stuk door. Ik frons. 'Ik herinner me helemaal niks meer.' stamel ik verslagen. Ik pakte mijn blok zonder te kijken naar de tekening trok ik Sam mee. 'Ik moet Alex even zoeken.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Laat die tekening ff niets zijn met die schaduw, heb daar geen zin in D;Trouwens, heb je een stukje voor Alex ? Mijn championnenlied is saai geworden ;D]

    [ Is ook niks met die schaduw, heb daar zelf ook geen zin in XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [anders komt iedereen even keuken?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [is goed keuken !]

    Cat Lincon

    Aangezien ik Alex nergens kon vinden ging ik maar weer op het aanrecht in de keuken zitten. Ik kreeg een grijns op mijn gezicht. "Wat als ik championnetjes, nu in in marshmallowtjes verander ?!" zeg ik blij tegen mezelf. "Stop met zo dom te dom Cat, concentreer je ! Op wat ?" vraag ik tegen mezelf. Ik ben gek geworden.