• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.




    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer samen met Destiny 'Fay' Dawson [ILoveThings].

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    -Destiny 'Fay' Dawson | Telikinese & Visioen tekenen | ILoveThings

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Eigenares.
    -Madison Hope Montir | LovingLoser

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 12:54 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Okay, duss nog ff zeggen, Cat ligt ziek en pijnlijk in bed doordat ze van de trap is afgevallen, laat haar niet eenzaam zijn en ga af en toe es langs ;D Sam ligt lui in bed en gaat niet van haar kamer tot ik er weer ben, moest je 1 van mijn poppetjes nodig hebben mag dat, laat haar niet dood gaan of in coma gaan ofs ;D]

    Selena Claire Sensorene
    'O..' Is alles wat ik eruit krijg. 'Maar misschien heeft hij tijd nodig om het te verwerken. En Will is toch ook wel leuk.' Vraag ik haar. Ik ga naast haar zitten. Ik voelde me nu even een normaal meisje maar ik moest geen lichaams contact maken want dan stuurde ik bijna altijd mijn gave op diegene af. Maar daar kon ik dan niets aan doen. Ik schonk haar een vriendelijke glimlach.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ik doe de links er vanmiddag wel in, is dat goed?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Zo, nu staat hij in mijn topics XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ali Jones

    'Maar misschien heeft hij tijd nodig om het te verwerken. En Will is toch ook wel leuk.' 'Ja...maar ik zie Will gewoon als een vriend, en het was gewoon een vriendschappelijke stoeipartij meer niet...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [kuuttt ik moet nu folderlopen -.- sorry, ik ben er hooguit 3 uur terug denk ik, mis dat ik even snel een stukje kan plaatsen tijdens het lopen met me mobiel]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Selena Claire Sensorene.
    'O..' Zeg ik weer. 'Maar hij kan toch gedachte lezen. En hij heeft het nog niet onder controle dus stuur hem die gedachtes. Hij zou dan moeten luisteren meer keuze heeft hij niet.' Zeg ik met een glimlach. Ik kijk haar verwachtingsvol aan.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 13:40 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Juléan Quinten Happle
    'O..' Zeg ik weer. 'Maar hij kan toch gedachte lezen. En hij heeft het nog niet onder controle dus stuur hem die gedachtes. Hij zou dan moeten luisteren meer keuze heeft hij niet.' Zeg ik met een glimlach. Ik kijk haar verwachtingsvol aan.


    [Uh,, vraagt Juléan nou dat Alex gedachten kan lezen? Dat is Juéan zelf ;P Alex heeft enorme sterke]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 13:39 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [o grapje dat moet Selena zeggen xD ik verander het even xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Okee ik zit nu in de auto en moet lopen. Ik ben er weer over een uurtje hoop ik]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eigenares
    Ik wordt wakker en zie dat de kinderen ook wakker zijn. Ik loop snel naar mijn kantoortje. Het bord met berichten boven in de hal is meestal leeg maar nu typ ik wat in. Iedereen mag lekker naar buiten van de zon genieten. Het wordt vandaag 28 Graden. Ik hou toezicht en de deur voor naar binnen of buiten staat open! Typ ik in en activeer ik. Als ik op enter druk hoor je een mooie paar belletjes die klingelen. Heel rustgevend. Ik loop als eerste naar buiten en verander in een havik om zo toezicht te houden. Rustig land ik op een tak.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Eigenares
    Ik wordt wakker en zie dat de kinderen ook wakker zijn. Ik loop snel naar mijn kantoortje. Het bord met berichten boven in de hal is meestal leeg maar nu typ ik wat in. Iedereen mag lekker naar buiten van de zon genieten. Het wordt vandaag 28 Graden. Ik hou toezicht en de deur voor naar binnen of buiten staat open! Typ ik in en activeer ik. Als ik op enter druk hoor je een mooie paar belletjes die klingelen. Heel rustgevend. Ik loop als eerste naar buiten en verander in een havik om zo toezicht te houden. Rustig land ik op een tak.


    [Hoe zit het nu met jou en veranderen? Wat wel en wat niet?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    [Hoe zit het nu met jou en veranderen? Wat wel en wat niet?]
    [Nou dieren, mensen en in een schaduw kan ze veranderen ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...) [Nou dieren, mensen en in een schaduw kan ze veranderen ;)]


    [Mensen, als in andere na apen? Zolang dat maar niet vaak gebeurd vind ik et goed ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben er weer! Wie is zo lief Om me alles te vertellen wat er gebeurd is?(flower)


    If there's no risk, there's no reward.