• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.




    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer samen met Destiny 'Fay' Dawson [ILoveThings].

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    -Destiny 'Fay' Dawson | Telikinese & Visioen tekenen | ILoveThings

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Eigenares.
    -Madison Hope Montir | LovingLoser

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 12:54 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ShadowHunt schreef:
    Ik ben er weer! Wie is zo lief Om me alles te vertellen wat er gebeurd is?(flower)


    [Ik niet.. beetje wazig allemaal.. Maar Will ligt in z'n kamer.. Derek is ook naar zijn kamer gesleurd door de eigenares.. dus Will slaapt.. Derek als wolf slaapt in het bed naast Will ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ heey uhh ik heb wat gemist ik viel gewoon bij mijn laptop in slaap #benziek]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Kan iemand even een samenvatting geven, is het ochtend allang wakker en shit?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Oké bedankt midna, waar zijn de anderen?


    If there's no risk, there's no reward.

    [@Heartje -jaa bijnaam-, ehm this al wel ochtend.. maar ikw eet niet precies er met de rest is gebeurd.. stoeien in de keuken enzo.. Will had Selena van buiten gehaald gisteren? en Derek was als wolf buiten en de eigenares binnen als een wolf zo hoog als een paard, en Alice lag daarachter.. Maar, daarna is iedereen naar bed gestuurd ofzo.. Derek & Will zijn nog op hun kamer.. rest is beetje onduidelijk.. dan zal je ff eerste pagina moeten bekijken xd

    @Shadow, zelfde voor jou. Will & Derek zijn nog in hun kamer van de rest weet ik niet, dus dan zal je ff op de eerste pagina moeten kijken (:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Fay Dawson||Telekinese & Toekomst tekenen

    Ik word wakker, veels te laat maar met een gelukszalig gevoel sta ik op. Gisteren was ik zo down dat ik in een keer happy ben is dat wel goed? Ik pak mijn spullen en ga een douche nemen.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 14:25 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Hahahah thanks Midna, ik begin wel gewoon ergens.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Will Sylver
    Ik werd stilaan wakker. Ik keek in het bed naast me en daar lag een grote wolf. Derek.
    Ik was behoorlijk geschrokken toen ik ontdekte dat hij een weerwolf was.
    Op de wekker stond zeven uur dus ik besloot alvast te gaan douchen.


    If there's no risk, there's no reward.

    [Weet iemand toevallig hoe laat Disclaimer er is? Want ik wou dan pas Derek weer terug laten doen ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Fay Dawson||Telekinese & Toekomst tekenen

    Ik kwam de douche uit, deed een beetje make up op, gewoon wat eyeliner en mascara en zag dat het ook een geweldig mooie dag was. Ik begon te zwerven door het huis. Kijken wie al wakker was. Sam had nog gezegd toen ik op stond dat ze maar bleef liggen en dat Cat ziek was. Ik besloot even bij haar te gaan kijken. Ik kwam haar kamer binnen en zag dat ze sliep. Rustig liep ik weer weg. De rest was of buiten, beneden of tja sliep. Ik liep naar beneden de keuken binnen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Uhh nee, weeet ik niet sorry ;cc]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Derek Souza

    Ik werd wakker en keek om me heen. Hoe? Ik gromde. De eigenares. Hoe kon ik daar doorheen slapen? Ik gromde wat harder, door mijn eigen stommiteiten. Ik sprong van bed af en keek naar de deur. Dicht. Ik liep er naar toe en krabde eraan. Hoe zou het met Alice gaan?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Will Sylver

    Als ik aangekleed ben loop ik naar beneden, buiten is het mooi weer.
    Ik besluit naar buiten te gaan.
    [wie is er buiten?]


    If there's no risk, there's no reward.

    Derek Souza

    Ik gromde en blafde en stootte tegen de deur. Maar de deur bleef dicht. Ik zette me voorpoten op de deur en liet ze omlaag gaan, waardoor er allemaal krassen op de deur kwamen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ik ben er weer, heb het folderlopen overleeft :) ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered