• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.




    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer samen met Destiny 'Fay' Dawson [ILoveThings].

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    -Destiny 'Fay' Dawson | Telikinese & Visioen tekenen | ILoveThings

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Eigenares.
    -Madison Hope Montir | LovingLoser

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 12:54 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Goed zoo?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Goed zoo?]


    [Awesome,]

    Derek Souza

    Goede doel? Noemde ze me nou goede doel? Ik wende me blik af en snoof. Goede doel..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ali Jones

    Met me gitaar in me hand loop ik naar beneden. Ik had nog even gecheckt of ik het liedje nog kan spelen. Ik loop de tuin in en schrik mee weer dood door Will. Ook door Des deze keer. Ik loop snel verder. 'Okee,Juléan' zeg ik luid. Ik zie dat verschillende mensen mee aankijken. 'Ik weet dat je hier bent, enne ik heb iets tegen je te zeggen,' Ik voel de zenuwen door mijn lijf gieren. 'Nouja, meer zingen.' Ik slik nerveus. Me broer had altijd gezegd dat ik mooi kan zingen. Nu nog hopen dat Juléan dat ook vindt. Ik haal nog even diep adem en begin dan te spelen


    I've never gone with the wind, just let it flow
    Let it take me where it wants to go
    Til you open the door, there's so much more
    I've never seen it before
    I was trying to fly but I couldn't find my wings
    But you came along and you changed everything

    You lift my feet off the ground
    You spin me around
    You make me crazier crazier
    Feels like I'm falling and I am lost in your eyes
    You make me crazier crazier crazier

    I watched from a distance as you made life your own
    Every sky was your own kind of blue
    And I wanted to know how that would feel
    And you made it so real
    You showed me something that I couldn't see
    You opened my eyes and you made me believe.

    You lift my feet off the ground
    You spin me around
    You make me crazier crazier
    Feels like I'm falling and I am lost in your eyes
    You make me crazier crazier crazier oh

    Baby you showed me what livin' is for
    I don't wanna hide anymore

    You lift my feet off the ground
    You spin me around
    You make me crazier crazier
    Feels like I'm falling and I'm lost in your eyes
    You make me crazier crazier crazier crazier crazier

    Ik haal diep adem als ik klaar ben. Nu nog wachten op zijn reactie.

    [voor degenen die het liedje niet kennen hier is de link a. http://www.youtube.com/watch?v=8xpY49Q2mjw ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [oeps volgens mij heb ik het verhaal een beetje dood gelegd -.-]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Fay Dawson||Telekinese & Toekomst tekenen

    Derek keek me aan. 'Ik bedoel niet dat jij een goede doel bent hoor zei ik daarna serieus.' Ik bedoelde gewoon dat ik wat meer met je wil praten, om eerlijk te zijn vertrouw ik niemand zo snel maar ik weet dat ik jullie allemaal kan vertrouwen.'Ik ging dichterbij staan en fluisterde. 'Ik vertrouw alleen de eigenares niet.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Derek Souza

    Ik keek haar tenslotte weer aan, wachtend op een excuus. 'Ik bedoel niet dat jij een goede doel bent hoor,' zei ze met een serieuze toon. Ik snoof, gelukkig maar. 'Ik bedoelde gewoon dat ik wat meer met je wil praten, om eerlijk te zijn vertrouw ik niemand zo snel maar ik weet dat ik jullie allemaal kan vertrouwen,' vervolgde ze. Ik deed me hoofd schuin en ze boog naar me toe. 'Ik vertrouw alleen de eigenares niet,' fluisterde in me oor. Ik rolde met me ogen. Wie wel? Dacht ik bij me eigen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Fay Dawson||Telekinese & Toekomst tekenen

    'Met jou valt niet te praten he? Ik bedoel maar ik weet dat je je familie heb moeten achterlaten en dat je daar nu van baalt. Tja, tekeningen he ik wist al dat je een weerwolf was voordat ik hier was maar ja.' Nadat ik dat zei draaide ik me om Ali had haar gitaar gepakt en ik luisterde naar haar stem. Toen ze eenmaal klaar was keek ze om zich heen. Ze keek me aan en ik gaf haar een goed keurend knikje. Ik gebaarde haar dat het echt goed klonk en keerde me toen weer naar Derek.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Derek Souza

    'Met jou valt niet te praten he? Ik bedoel maar ik weet dat je je familie heb moeten achterlaten en dat je daar nu van baalt. Tja, tekeningen he ik wist al dat je een weerwolf was voordat ik hier was maar ja,' zei ze. Ik draaide weer met me ogen. Meende ze dat nou? Ik was een wolf, geen wonder dat ik niet kon praten. Ze draaide zich om, ik hoorde Ali zingen. Ik besteedde er niet echt aandacht aan. Nadat ze klaar was draaide Des zich weer om naar mij. Wat? Zei ik in gedachte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    Toen de eigenares me berispt had, besloot ik dat ik wel weer gewoon naar buiten kon. Ik wist het dit keer te halen zonder betrapt te worden, en al snel zag ik Derek zitten met een meisje waarvan ik de naam niet wist. Ik liep erop af. 'Hallo, hier ben ik weer,' zei ik tegen Derek. Toen richtte ik me tot het meisje. 'Ik ben Alice.' Vervolgens ging ik aan de andere kant van Derek zitten. 'Dus, nog iets interessants gebeurd? Wanneer moet je eigenlijk terug veranderen?'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Destiny Fay Dawson||Telekinese & Toekomst tekenen

    Ik sloeg mezelf op mijn voorhoofd. Natuurlijk hij is een wolf. 'Ik ben Alice.' zei een meisje tegen me. 'Haay ik ben Destiny maar noem me maar gewoon Des.' ik gaf haar een hand. 'Dus, nog iets interessants gebeurd?' Ik dacht na. 'Niet echt.' zei ik toen maar. Ik keek weer naar Derek. 'Wanneer moet je eigenlijk terug veranderen?' vroeg ze. Ik keek vragend naar Derek. 'Ja wanneer?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Derek Souza

    Alice kwam er aangelopen, waar zou ze zijn geweest? Ze stelde zich voor aan Des en kwam naast me zitten. 'Dus, nog iets interessants gebeurd? Wanneer moet je eigenlijk terug veranderen?' vroeg ze. Ik schudde me hoofd, maar hoe liet ik haar merken dat ik het niet wist?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eigenares
    Ik werd geholpen gelukkig en vloog rond. Ik zag dat Des Derek een knuffel gaf en ik lande zonder gehoord te horen op een tak. 'Ik vertrouw alleen die eigenares niet.' Fluisterde ze. Ik slikte. Het was wel zo. Niemand vertrouwde ze. Ik voelde me afgewezen en zette me af van de tak. Ik vloog laag over Des en Derek. Ik kraste zachtjes. Ik stopte pas met vliegen toen ik bij het huis was en op het balkon van mijn eigen kamer kon zitten.

    Juléan Quinten Happle
    Ik lag even te slapen maar werd gewekt door een prachtig liedje. Ik glimlachte maar bleef liggen. Dat zong je mooi Ali Zei ik zacht in haar hoofd.

    Selena Claire Sensorene
    ik liep weer naar buiten en ging zitten tegen een boom. Ik luisterde naar One Direction en schreef in mijn notie boekje van 300 bladzijdes. Ik maakte een boek ja dat klopt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Disclaimer schreef:
    Alice Rièvve ~ Necromancer

    Toen de eigenares me berispt had, besloot ik dat ik wel weer gewoon naar buiten kon. Ik wist het dit keer te halen zonder betrapt te worden, en al snel zag ik Derek zitten met een meisje waarvan ik de naam niet wist. Ik liep erop af. 'Hallo, hier ben ik weer,' zei ik tegen Derek. Toen richtte ik me tot het meisje. 'Ik ben Alice.' Vervolgens ging ik aan de andere kant van Derek zitten. 'Dus, nog iets interessants gebeurd? Wanneer moet je eigenlijk terug veranderen?'
    [Van de eigenares mag iedereen naar buiten dus je hebt al toestemming ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Destiny.. interessante naam. Dat betekent het lot, toch?' In mijn ooghoek zag ik Derek wanhopig schudden met zijn hoofd. 'Ho, doe maar rustig. Ik vroeg het alleen maar. Heb je trouwens nog iemand hard laten schrikken in de tijd dat die eigenares me gevangen hield?' Ik hoopte nog steeds van wel.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Destiny Fay Dawson||Telekinese & Toekomst tekenen

    'Destiny.. interessante naam. Dat betekent het lot, toch?' vroeg Alice. Ik knikte en Derek begon met zjin hoofd te schudden. 'Ik denk dat hij niet weet wanneer hij terug veranderd.' zei ik toen rustig.


    The duty of youth, is to challenge corruption.