• Stel dat mijn zus die hier ook op q zit iets uitspookt waardoor ze geband wordt (permanent).
    Heb ik daar dan ook gevolgen van of mag ik rustig verder blijven doen? Aangezien we hetzelfde IP adres hebben, vraag ik mij dit toch af :Y)

    Ganymede schreef:
    (...)
    Very bad ass.


    Why, thank you. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    xlufjoetoexx schreef:
    Ik voel bij sommige mensen enige neiging tot off-topic gaan... ;D




    Sorry, couldn't resist this one (cat)


    26 - 02 - '16

    Ben ik blij dat mijn zus Quizlet nog niet kent.:Y)
    Anders ga ik lekker Q-en op de Wii.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Fuck, mijn zusje is hier ook op Q. Maar ik denk niet dat die slecht is hoor, ghehe, ze durft mijn zusje van vier niet eens te slaan.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn zus kent Quizlet en heeft het ook. Ze gebruikt het alleen nooit.
    Als ze het wel gaat gebruiken, gaat ze me waarschijnlijk stalken of zo.


    26 - 02 - '16

    Als ik 't goed heb, dan verschilt dat per ban. Je hebt verschillende soorten bans (geloof me, 't is ingewikkeld) :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Merida schreef:
    Als ik 't goed heb, dan verschilt dat per ban. Je hebt verschillende soorten bans (geloof me, 't is ingewikkeld) :Y)


    Er zijn er toch twee? Perm ban en Ip ban?

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 14:54 ]


    26 - 02 - '16

    Clubbed schreef:
    (...)

    Er zijn er toch twee? Perm ban en Ip ban?

    Forum ban, ook nog.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bestaat er ook zo iets als e-mail ban? Volgens mij haalt een email ban niet zoveel uit, want een user kan zo op een andere email registreren.

    MiyaviFreak schreef:
    Bestaat er ook zo iets als e-mail ban? Volgens mij haalt een email ban niet zoveel uit, want een user kan zo op een andere email registreren.

    Yup, ook. We kunnen alle accounts op eenzelfde e-mailadres bannen of niet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dan zijn er dus 4 soorten als ik het goed begrijp:
    - E-mailban
    - Forumban
    - Perm.ban
    - IPban


    26 - 02 - '16

    Clubbed schreef:
    Dan zijn er dus 4 soorten als ik het goed begrijp:
    - E-mailban
    - Forumban
    - Perm.ban
    - IPban

    Mja, je moet 't ook niet allemaal apart van elkaar zien. 't Zijn allemaal opties die in verband staan met één ban.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Die zus heeft helemaal niks uitgespookt. Ik vroeg het me ook af en mits het forum openstaat voor vragen zie ik niet in waarom ze daar perse een mod voor moet pb'en. Dus stel dat die zus haar misgedraagd en een ip ban krijg dan hangt Ganymede er ook aan en de personen die een account delen ook?
    (ik snap trouwens niet hoe jullie van bericht 4 al offtopic hier kunnen gaan.)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Neen, mits we dit weten uiteraard.


    Olive

    Mijn zusje zit hier gelukkig niet, en ik ben niet zo'n persoon die iets uithaalt, waardoor ik geband zou kunnen worden. Want ik wil hier zeker niet weg. =)

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 15:17 ]