• Vage titel.
    Maar ik heb dus een suggestie of alle usernames vrij kunnen komen die een user heeft gebruikt nadat die gene inactief gaat of zijn/haar account verwijderd. Snappen jullie het een beetje?
    Dus zodat als ik, bijv, inactief ga of mijn username verwijder dat iemand anders Uneventful kan gebruiken. En?


    Oké, ik wijzig mijn post een beetje. Mensen die minder dan een dag online zijn gekomen en nu inactief zijn weg. Maar misschien kan Rutger dan automatische berichtjes rond zenden zoals Nickelodeon doet? Bijv als je 3 maanden niet online komt stuurt nickelodeon altijd van '(username) je bent 3 maanden niet online geweest, kom je terug' ofzo? :"D En dan kan Rutger er een 'als je niet terug komt explodeert je username in (datum)'

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 16:44 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Als Rutger graag rust en ruimte wil creeëren, dan moet hij die accounts eens verwijderen die al meer dan twee jaar op inactief staan.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Uneventful schreef:
    (...)

    YEAH!


    FUCK YEAH!


    26 - 02 - '16

    That sucks. ):
    Nou ja, ik test mijn geluk.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Voorvooorvoooor.


    Alis volat propriis.

    Foxfaces schreef:
    Als Rutger graag rust en ruimte wil creeëren, dan moet hij die accounts eens verwijderen die al meer dan twee jaar op inactief staan.


    Ja, dat vind ik een goed idee.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Het spijt me, maar ik ben tegen. Ik ben over het algemeen tegen naamveranderingen, op andere sites kan dit ook niet, het is eigenlijk een voorrecht dat, dat op deze site wel kan. Het is rot, maar wees blij dat je überhaupt je naam kan veranderen. Je kunt best ook zelf wat anders ervoor verzinnen. Bovendien is dit een ongelofelijk gedoe voor Rutger en waar zou de grens moeten liggen? Ik vind dit soort dingen te riskant, je zet een identiteit op het spel. Daarom ben ik tegen.


    Life is hard and then we die

    Foxfaces schreef:
    Als Rutger graag rust en ruimte wil creeëren, dan moet hij die accounts eens verwijderen die al meer dan twee jaar op inactief staan.


    _O_

    Do you wanna be my master?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Uneventful schreef:
    Oké, ik wijzig mijn post een beetje. Mensen die minder dan een dag online zijn gekomen en nu inactief zijn weg. Maar misschien kan Rutger dan automatische berichtjes rond zenden zoals Nickelodeon doet? Bijv als je 3 maanden niet online komt stuurt nickelodeon altijd van '(username) je bent 3 maanden niet online geweest, kom je terug' ofzo? :"D En dan kan Rutger er een 'als je niet terug komt explodeert je username in (datum)'

    Exactly!
    Dat was bij heel veel dingen zo, dat je username dan weer verwijderd werd als er zoveel tijd was verstreken na de laatste login.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Uneventful schreef:
    Vage titel.
    Maar ik heb dus een suggestie of alle usernames vrij kunnen komen die een user heeft gebruikt nadat die gene inactief gaat of zijn/haar account verwijderd. Snappen jullie het een beetje?
    Dus zodat als ik, bijv, inactief ga of mijn username verwijder dat iemand anders Uneventful kan gebruiken. En?


    Oké, ik wijzig mijn post een beetje. Mensen die minder dan een dag online zijn gekomen en nu inactief zijn weg. Maar misschien kan Rutger dan automatische berichtjes rond zenden zoals Nickelodeon doet? Bijv als je 3 maanden niet online komt stuurt nickelodeon altijd van '(username) je bent 3 maanden niet online geweest, kom je terug' ofzo? :"D En dan kan Rutger er een 'als je niet terug komt explodeert je username in (datum)'



    En dat is een geweldig idee!


    26 - 02 - '16

    District12 schreef:
    (...)

    _O_

    Do you wanna be my master?

    Dat was ik toch allang? (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Uneventful schreef:
    Oké, ik wijzig mijn post een beetje. Mensen die minder dan een dag online zijn gekomen en nu inactief zijn weg. Maar misschien kan Rutger dan automatische berichtjes rond zenden zoals Nickelodeon doet? Bijv als je 3 maanden niet online komt stuurt nickelodeon altijd van '(username) je bent 3 maanden niet online geweest, kom je terug' ofzo? :"D En dan kan Rutger er een 'als je niet terug komt explodeert je username in (datum)'

    Dit _O_


    Alis volat propriis.

    Austen schreef:
    Als diegene zijn account weer activeert is ie wel mooi zijn username kwijt. Het is ook niet fijn als ik nu een andere username kies, ik dan opeens iemand tegenkom met de username Austen. Tegen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Foxfaces schreef:
    Ik ben hartstikke voor. Na een bepaalde tijd moet zo'n username weer gewoon vrijkomen. Al die sukkels die maar twee minuten online zijn geweest, in 2007, dat is echt irritant! D:


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    PUKKELxDING schreef:
    Het spijt me, maar ik ben tegen. Ik ben over het algemeen tegen naamveranderingen, op andere sites kan dit ook niet, het is eigenlijk een voorrecht dat, dat op deze site wel kan. Het is rot, maar wees blij dat je überhaupt je naam kan veranderen. Je kunt best ook zelf wat anders ervoor verzinnen. Bovendien is dit een ongelofelijk gedoe voor Rutger en waar zou de grens moeten liggen? Ik vind dit soort dingen te riskant, je zet een identiteit op het spel. Daarom ben ik tegen.


    Die mensen hebben nauwelijks een identiteit. Er staat geen naam en een leeftijd van 255 jaar.


    26 - 02 - '16

    Dit is al zo verschrikkelijk vaak voorgesteld, maar het gaat er echt niet komen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.