• Vage titel.
    Maar ik heb dus een suggestie of alle usernames vrij kunnen komen die een user heeft gebruikt nadat die gene inactief gaat of zijn/haar account verwijderd. Snappen jullie het een beetje?
    Dus zodat als ik, bijv, inactief ga of mijn username verwijder dat iemand anders Uneventful kan gebruiken. En?


    Oké, ik wijzig mijn post een beetje. Mensen die minder dan een dag online zijn gekomen en nu inactief zijn weg. Maar misschien kan Rutger dan automatische berichtjes rond zenden zoals Nickelodeon doet? Bijv als je 3 maanden niet online komt stuurt nickelodeon altijd van '(username) je bent 3 maanden niet online geweest, kom je terug' ofzo? :"D En dan kan Rutger er een 'als je niet terug komt explodeert je username in (datum)'

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 16:44 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja, het is stom dat die mensen niet gebleven zijn inderdaad, maar daarvoor gaan we nog niet die namen beschikbaar maken. Bovendien, hoeveel last hebben jullie er nou werkelijk van behalve het feit dat je die naam niet kunt gebruiken? Die accounts zitten verder helemaal niemand dwars dus is er ook geen reden om die accounts te verwijderen.


    Het is misschien overzichtelijk voor Rutger?
    Misschien wordt Quizlet er zelfs sneller van. Just sayin'


    26 - 02 - '16

    Chemist schreef:
    (...)

    Als je hier net nieuw bent heb je waarschijnlijk nog niet op het forum gezeten. Ik ben bijvoorbeeld zelf gehackt en ik heb zelfs problemen gehad met gewoon mijn voornaam aangezien ik METEEN berichtjes kreeg van: "Sterf, vies teringwijf!". en dergelijke. Het is kut als mensen je voor een ander aanzien en ik ga het niet anders brengen dan zo. Het is rot als mensen je aanzien voor een rotpersoon.


    Rutger kan dan toch zelf kiezen welke hij wel en niet verwijderd?


    26 - 02 - '16

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja, het is stom dat die mensen niet gebleven zijn inderdaad, maar daarvoor gaan we nog niet die namen beschikbaar maken. Bovendien, hoeveel last hebben jullie er nou werkelijk van behalve het feit dat je die naam niet kunt gebruiken? Die accounts zitten verder helemaal niemand dwars dus is er ook geen reden om die accounts te verwijderen.


    Nee, daar heb je ook gelijk in. Hm, word het niet makkelijker voor Rutger als er meer accounts verwijderd worden? Nu denk ik echt een hele andere weg op, maar het kan als een voordeel gezien worden.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Clubbed schreef:
    (...)

    Het is misschien overzichtelijk voor Rutger?
    Misschien wordt Quizlet er zelfs sneller van. Just sayin'

    Quizlet wordt er niet sneller van.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Clubbed schreef:
    (...)

    Het is misschien overzichtelijk voor Rutger?
    Misschien wordt Quizlet er zelfs sneller van. Just sayin'


    Dude, jij leest mijn gedachten. o.o


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Clubbed schreef:
    (...)

    Rutger kan dan toch zelf kiezen welke hij wel en niet verwijderd?


    Dan krijgt hij zelf gedonder en waarschijnlijk rotopmerkingen in zijn gastenboek/inbox over: "WAAROM DIT EN WAAROM DAT BLABLABLA!". Ik gun die man zijn rust.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Clubbed schreef:
    (...)

    Rutger kan dan toch zelf kiezen welke hij wel en niet verwijderd?

    Rutger heeft het veel te druk om zich überhaupt met dit soort dingen bezig te kunnen houden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat zou Rutger dan moeten uitzoeken, dat is verder niet aan ons. Ik zou zeggen, stuur hem een mailtje.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja, het is stom dat die mensen niet gebleven zijn inderdaad, maar daarvoor gaan we nog niet die namen beschikbaar maken. Bovendien, hoeveel last hebben jullie er nou werkelijk van behalve het feit dat je die naam niet kunt gebruiken? Die accounts zitten verder helemaal niemand dwars dus is er ook geen reden om die accounts te verwijderen.

    Maar misschien kunnen die accounts wel verwijderd worden, zonder dat de namen vrijkomen.
    Als die accounts weg zijn, is Quizlet ook weer een stuk overzichtelijker.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 16:59 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Foxfaces schreef:
    (...)
    Maar misschien kunnen die accounts wel verwijderd worden, zonder dat de namen vrijkomen.
    Als die accounts weg zijn, is Quizlet ook weer een stuk sneller.

    Quizlet wordt niet slomer door het stijgende aantal users met een account (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    LaJoie schreef:
    (...)
    Is Hale geband dan? Wow, wat heb ik gemist? Wie wilt me op de hoogte brengen? 8D

    Ja, ik volg ook niet? ik dacht dat ze juist niet meer geband was?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Daar moeten we ook rekening mee houden, dat hij niet al zijn tijd hoeft te stoppen in Q. Maar als hij automatische berichtjes maakt, zoals bij stories als je een hf activeert of reactie krijgt, dan heb je ook niet veel gedonder.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Devines schreef:
    (...)
    Rutger heeft het veel te druk om zich überhaupt met dit soort dingen bezig te kunnen houden.
    Dat is waar, er gaan veel dingen niet echt lekker de laatste tijd dus dit is wel het laatste waar hij zich bezig mee zou houden.


    Life is hard and then we die

    Tempesta schreef:
    (...)
    Ja, ik volg ook niet? ik dacht dat ze juist niet meer geband was?


    Nee, ze is niet meer geband. Maar heeft een fake account gemaakt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hm, zou één van de mods Rutger een mailtje kunnen storen? Ik denk dat hij sneller reageert als bij een normale user.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.