• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 20:05 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Maaaiinn topics]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Je hebt op je zus haar profiel ingebroken :Y) ik dacht al dat je dat zou doen ;D dan kun je makkelijk de tekst kopieeëren ^^, o dit is je laatste reactie:

    Xav.
    "OMFG, Sky! I LOVE YOU!" schreeuwde ik uit toen ik de bak met ijs voor mijn gezicht zag. Ik nam hem vast en knuffelde. Ja, ik knuffel de bak met ijs. Problem? Didn't think so. "Oh eh- niks hoor. Laat het maar." zei ik vlug tegen Amare en ga dan verder met mijn pot ijs knuffelen. "Xavier. Je weet toch wel dat je een ijsbak knuffelt?" vroeg Timo met opgetrokken wenkbrauw.

    [Oké, let niet op mijn tijden want dat wisselt af. T.T. en O.T. ]

    ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben een inbreker. Hheh. Nee ze gaf me d'r wachtwoord en zo kon ik het doen. Ik had toestemming. :Y) ]


    kindness is never a burden.

    Amare

    Ik keek vaag op. Ehm, oke? Wat was Sky slecht in liegen zeg. Ik rolde met mijn ogen, maar reageerde er verder niet op. Misschien is het een goed idee om voor een keer mijn mond te houden. Ik keek de andere aan en mijn blik stopte bij Timo. Deze drukte werd me even te veel. Ik wist niet meer wat te doen. Ik zuchtte en een benauwd gevoel overheerste me. 'Ik moet gaan.' zei ik met een piepend stemmetje en pakte mijn tas waarna ik naar de ingang rende en meteen op het schoolplein stopte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {Mijn topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    Timo.
    Ik keek Amare na toen ze wegliep en verbaasd stond ik op. "Ben zo terug."mompelde ik verward en volgde haar het schoolplein op. "Amare?!" vroeg ik roepend en zocht de gang af met zijn ogen. Ik ging naar buiten, het schoolplein op waar ze inderdaad stond. "Amare? Alles oké?"


    kindness is never a burden.

    Amare

    Het benauwde gevoel was er nog en ik kon haast geen adem halen. Het was een vreemd en beklemmend gevoel wat ik één keer eerder heb gehad. Ik haal moeizaam adem en opeens staat Timo er. 'Amare? Alles oke?' Ik schud van niet en ga even zitten als ik een licht gevoel krijg. Ik probeer rustig op adem te komen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sky
    Ik zag Amare met haar ogen rollen. En volgens mij geloofde ze me niet, ach, whatever. Ik zei tegen Xav:
    'Ik weet niet tegen wie je i love you zei, maar ik ga maar voor de zekerheid uit dat je het tegen de bak ijs zei.' en ik lach even. 'En ik had het beloofd, anders zou je me killen.' dan loopt Amare ineens snel weg, ik wist niet waarom ze ineens weg ging. Ik besloot maar hier te blijven, ze had me niet de indruk gegeven me te mogen. Ik keek op mijn horloge, kwart voor 11. Ik moest me maar eens gaan klaarmaken, ik zat nog steeds in mijn pyjama.
    'O, het is alweer kwart voor 11,' zei ik, doelend op Xav dat het bijna 11 uur was. 'Ik ga me maar eens aankleden. Want ja, ik heb mijn pyjama nog aan, hoewel het ook door kan gaan als sportkleding.' en dan sta ik op en loop terug naar mijn slaapkamer. Ik had er niet geslapen vannacht, dus wist niet wat ik aan zou treffen. Ik tref een drie lege bedden aan. Die van mezelf, wat logisch was, die van Jake, die of wakker zou zijn of bij een meisje heeft geslapen en die van Axton aan. Axton lag bij Alexi. Ik kleedde me snel om en trok mijn superman kleding aan. Toen zag ik dat het 10 voor elf was. Ik poetste nog gauw mijn tanden en haalde een borstel door mijn haren. Ik liep snel door naar het meer, waar ik om stipt 11 uur was. En ik zag dat Xav er nog niet was, maar die zou vanzelf wel komen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Timo.
    Niet wetend wat te doen stond ik daar wat hulpeloos bij met mijn armen langs mijn lichaam. "Moet ik iemand voor je halen? Een leerkracht of de verpleegster?" vroeg ik dan maar en wachtte af op haar antwoord. Ze gaat zitten en ik loop naar haar toe.


    kindness is never a burden.

    Amare

    Ik schud hevig met mijn hoofd. Ik wist wel wat het was. Maar ik ga hier niet aan toegeven. 'Nee.' zeg ik meteen. 'Het gaat alweer.' zeg ik dan terwijl mijn adem gestopt is met piepen. 'Ik ben nu alleen nog wat duizelig.' mompel ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Xav.
    Nu ik enkel nog met Vanessa aan tafel zat vond ik het de grootste tijd te vertrekken. "Vanessa, ik ga ook. Even uh-. Een frisse neus halen." mompelde ik en stond op om mijn bord weg te zetten. Vans sprong overeind. "Oh ja? Ik ga wel met je mee.","Nee! Ik bedoel dat hoeft niet." En met die woorden liep ik met grote passen het schoolgebouw uit maar bedacht me plots en draaide me weer om om de pot met ijs te nemen en twee lepels. Ik liep richting het bos waar Sky al was. Ze droeg een kei cool Superman T-shirt. "Love your shirt." zei ik ter begroeting.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:55 ]


    kindness is never a burden.

    Timo.
    Ik wilde haar zo graag helpen maar wist niet waarmee. "Kan ik dan iets voor je halen? Water, suiker, I don't know." prevelde ik en in de hoop hulpvol te zijn.


    kindness is never a burden.

    Sky
    Ik hoor :
    'Love your shirt.' en ik draai me om naar Xav. 'Thanks,' zeg ik dan. Dan zie ik dat hij een bak met ijs en twee lepels in zijn handen heeft.
    'Waarom twee lepels?' vraag ik aan hem. 'Zodat je sneller kan eten?' en ik lach even. Dan word ik weer wat serieuzer, 'dus, hoe gaan we het doen? Want ik heb ook de verhalen gehoord, en ik denk dat ze best weleens waar kunnen zijn.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Xav.
    "Lekker snugger, Sky. We zijn met 2, dus hoeveel lepels? 2." grijnsde ik en ging neer zitten aan de rand van het meer. Ik deed de pot ijs open en schepte er een grote lepel uit die ik gulzig in mijn mond stak. "We moeten op onderzoek uit. Wat hier nu gebeurt, kon vroeger ook al gebeurt zijn." antwoordde ik. "Ik heb gehoord dat ze in de verboden sectie van de bibliotheek veel boeken hebben die nuttig kunnen zijn. De burgemeester is er volgens Benny Donderdag naar komen kijken. En Benny kan je vertrouwen hij is de zoon van de burgemeester."


    kindness is never a burden.

    Sky
    Ik nam een lepel aan van Xav en nam ook een grote hap uit de bak met ijs.
    'Jummm, dit is zo lekker,' zeg ik dan. 'En we moeten inderdaad op onderzoek uit.' dan herinner ik me weer iets. 'Wacht eens even! Alexi en ik zijn gister op de verboden sectie geweest. En daar vond ze een boek Cimmeria Academy heette het. Dat moeten we te pakken zien te krijgen. Alleen weet ik niet of het slim is om Alexi erbij te betrekken.' en ik neem nog een hap ijs uit de bak. 'Ik weet niet, wil jij iemand erbij betrekken?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.