• Oké, ik heb een klein probleem met het vinden van leuke stories. Aangezien ik geen behoefte heb aan Harry Styles, Justin Bieber, One Direction (ookal zijn ze lekker), voetballers of andere beroemdheden stories heb. En 7/10 stories over beroemdheden gaan zit ik vast. Wel zou ik iets gebaseerd op een film of boek willen lezen. Thanks voor de mensen die willen helpen (of promoten, hoe je het ook wil noemen). *Alsjeblieft ook geen Twilight verhalen, ik heb er teveel gelezen. Twilight-break.

    *EDIT

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 18:46 ]


    If you really believe in yourself, you don't have to bring other people down • Quinn Fabray | Glee


    It was a slap in the face how quickly I was replaced.
    Are you thinking of me when you fuck her?


    'Zwadderich is het huis waar ik in geplaatst ben. Als het Griffoendor was geweest had ik nog de moed gehad om je te laten gaan, om jezelf gelukkig te maken. Had ik in Ravenklauw gezeten, dan was ik slim genoeg om te weten dat jouw wereld er beter uit ziet zonder mij. Had ik in Huffelpuf gezeten, dan had ik niet eens geprobeerd om je te krijgen. Misschien was ik te egoïstisch om je bij me vandaan te halen. Want zie je, Jenelle, ik ben slecht. Een laffe Death Eather, die iemand zo mooi als jij niet verdiend. Je vriendinnen zagen het, je familie zag het. Alleen jij weigerde het te zien. Ik moest het je wel laten zien.'
    - Draco Malfoy


    Starring; Draco Malfoy & Jenelle Benoit





    Een verhaal dat over een relatiebreuk gaat, in plaats van het verliefd worden. Een verhaal dat gaat over uren lang peinzen over wat er is gebeurd, of de fout die je hebt gemaakt. Een verhaal wat gaat over het duistere deel in je ziel, wat de overhand kan nemen. Een verhaal voor iedereen die zich ooit zo heeft gevoeld, of zich nogsteeds zo voelt..



    "De jongen die iemand dumpte, en zijn ego die er spijt van kreeg."
    Zei ik spottend terwijl Draco zijn vuisten balde en iets onverstaanbaars gromde.
    Volgens mij hield hij er niet zo van om beledigd te worden.
    - Jenelle Benoit




    "I'd say she's a trained goddamn liar, and everything she's said up until now has been to protect her cover. Do you even have any idea of what she's capable of? Well, I sure as hell don't."



    Secrets are great, until you got caught



    "I'm Parker."
    "I'm Malfoy, Draco Malfoy."
    "That's a terrible name."
    "Well, it's the only one I've got."






    `


    I'll lick the poison from right off your kiss

    http://www.quizlet.nl/stories/74763/the-girl-behind-the-mask-dm/

    Behind my smile is a hurting heart.
    Behind my laugh, I'm falling apart.
    Look closely at me and you will see,
    I'm not the girl I appear to be.



    You have to take the good with the bad, smile with the sad, love what you got, and remember what you had, always forgive, but never forget, learn from your mistakes, but never regret, people change, things go wrong but just remember life goes on.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Abo op alle stories (zip)


    If you really believe in yourself, you don't have to bring other people down • Quinn Fabray | Glee


    Symphony of Sacrifice

    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevind. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt al snel dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of de gecompliceerde gevoelens die ze voor beide mannen heeft wel werkelijk van haar zijn.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:


    Symphony of Sacrifice

    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevind. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt al snel dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of de gecompliceerde gevoelens die ze voor beide mannen heeft wel werkelijk van haar zijn.


    Love it, abo ^-^ Mensjes, jullie zijn geweldig. Hoe meer leesvoer, hoe beter.


    If you really believe in yourself, you don't have to bring other people down • Quinn Fabray | Glee

    Prisoners of love

    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met mensen beneden haar klasse.

    Prisoners of love is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.



    Ik weet niet of je de Titanic gerelateerd verhaal een origineel verhaal vindt, maar ik wil nu al zeggen dat het los van Rose en Jack staat. Andere personen, ander verhaal, zelfde schip.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 13:47 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?




    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    United States, 1814.
    Julia More is een jonge vrouw van 25 jaar. Ze heeft net haar ouders verloren tijdens de oorlog. Ze moet in haar eentje een herberg runnen en haar kleine nichtje van 5 opvoeden. Ze denkt dat ze geen man nodig heeft, omdat die alleen nog maar meer voor problemen zorgen.
    Maar alles verandert als er twee vreemde mannen in haar herberg arriveren.


    I found heaven on earth
    You were my last my first
    You are my heaven on earth
    You are my hunger my thirst

    Link






    Merel leeft gelukkig, heeft vriendinnen, vader, moeder, lief (irritant) zusje en een grote broer.
    Ze heeft een grote crush op een leuke jongen op school, maar ze durft hem totaal niet aan te spreken.
    Tot ze opeens een rare bubbel ontdekt onder haar borst. Ze gaan ermee naar de dokter en die stuurt hen direct naar het ziekenhuis. Na veel testen en prikken mag ze eindelijk het ziekenhuis verlaten.
    Na twee weken komt ze thuis en vindt ze haar moeder in tranen met een brief van het ziekenhuis.
    Merel heeft kanker. Alvleesklierkanker.


    ~ I had a happy life, until I heard that I had a terrible disease. It was the worst day of my life. ~

    Link


    Deep inside, I've never felt alive


    "... You think it's over, but it has just begun."


    Eerst leef je, dan ga je dood. Er is niets om bang voor te zijn.
    Toch?


    Chanice woont in het vredige Blackbird Village: Een klein, ouderwets dorpje waar iedereen elkaar kent en het avontuur ver te zoeken is. De komst van twee merkwaardige jongens is haar dan ook niet ontgaan.
    Wanneer Chanice de twee leert kennen, komt ze er al gauw achter dat er in deze wereld meer geheimzinnige gebeurtenissen afspelen dan ze had gedacht. Haar simpele leven in Blackbird Village verandert in een leven waarvoor ze elke dag moet vechten om het te houden. Volg haar in een reis met lastige beslissingen en mysterieuze raadsels.

    Beter houd je je stil. Laat niemand weten dat je terug bent. 'Leven' is zwaarder dan je ooit hebt kunnen vrezen. Open je ogen, sluit je gedachtes. Ze zien alles.




    ~ Voor het eerst online maart 2011
    ~ Herschreven januari 2012
    ~ Onbekende personen
    ~ Bevat plaatjes uit anime's, maar heeft geen
    betrekking tot hen



    i put the fun in funeral


    Wat als alle electriciteit, water en gas over de hele wereld uitgeschakeld wordt? Wat als al het voedsel en drinken langzaamaan opraakt? Wat als mensen binnen moeten blijven, omdat het buiten te gevaarlijk wordt?
    De wereld is veranderd in een lege, verdrietige maar bovenal gevaarlijke plek. Overal op straat zwerven mensen rond, op zoek naar eten. Maar ze zijn tot alles in staat. Ze gaan naar een supermarkt, waar alles overhoop ligt. Mensen vechten om hun levens, ze kennen geen liefde of vrede meer.
    Felice' haar ouders zijn weg gegaan om eten te halen, maar zijn nooit meer terug gekomen. Nu staat ze er alleen voor. Ze moet zelf zien te overleven, in deze chaotische, hectische wereld. Als ze op een dag naar buiten gaat, voor het eerst sinds jaren, komt ze Leroy tegen. Samen proberen ze in leven te blijven, maar ze moeten ook op het broertje, Tyson van Leroy passen, wat deze situatie alleen maar lastiger maakt. Weten ze dit te overleven?






    Matthew is een jongen die later filmproducer wilt worden. Hij las dat in 1983 een horrorfilm nooit was afgemaakt, en Matthew zag dat als zijn kans. Samen met Jacelyn, Rose en Chad ging hij naar een donker bos, waar de film werd opgenomen. Maar dan ontdekt het viertal dat de 'producer' nooit is gestopt en dat ze hun uiterste best moeten doen om niet deel uit te maken van de film.

    # Started at 27 December 2011
    # Ik schrijf in de ik-vorm
    # Griphook Productions
    # geïnspireerd door The hills run red







    sometimes your heart knows things, your mind can not explain.


    -Harry potter related.
    -niet volgens de verhalenlijn.








    Als op een dag Death Eaters in Diagon Alley aanvallen, komen Harry, Hermione, Draco Fred, George en Liz en Alice doormiddel van de viavia in de Mugglewereld terecht. Maar ze hebben geen geld, eten en extra kleding. Er zit maar één ding op; overleven met magie. Maar hoe zorgen ze ervoor dat niemand ze ontdekt, en wat als de Death Eaters op zoek zijn naar Harry en Draco? Komen de anderen daardoor ook in gevaar?

    En nieuw leven vol liefde, haat en verdriet. Zullen ze het overleven? Krijgen ze ooit weer het vredige leven op Hogwarts terug, of zitten ze voor altijd gevangen in de handen van Voldemort?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

The Quest of the Human Animal.

Er wordt vaak gezegd dat een ongeluk je hele leven veranderd. Maar alleen mensen die dat ook daadwerkelijk hebben meegemaakt kunnen dat beamen. Maar wat zou je doen als iemand die je gered heeft je leven drastisch overhoop gooit, terwijl jij niks kan dan wachten en meewerken.

Zou Adam zich kunnen redden als hij in een benarde situatie komt?
Of heeft hij op ten duur toch hulp nodig om alle problemen op te kunnen lossen?
Is er überhaupt wel iemand die hem kan helpen?
Welkom bij The Quest of the Human Animal!


#Algemeen, beschaafd en Nederlands geschreven.
#Ik waarschuw niet voor nieuwe hoofdstukken, dus een abo lijkt me verstandig.
#Tips zijn altijd welkom.
#Alle personen behoren aan mij en zijn fictief.
#De plaatsen zijn ook fictief, maar kunnen op een echte plaats gebaseerd zijn.

Sioux schreef:
(...)

#Algemeen, beschaafd en Nederlands geschreven.
#Ik waarschuw niet voor nieuwe hoofdstukken, dus een abo lijkt me verstandig.
#Tips zijn altijd welkom.
#Alle personen behoren aan mij en zijn fictief.
#De plaatsen zijn ook fictief, maar kunnen op een echte plaats gebaseerd zijn.
Ik weet niet wat jij gedaan hebt, maar je foefelt met de lay out van quizlet. (:


Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

bro, someone fucked the html up






A story that don't stops with "and they lived happily ever after". ft. A beautiful girl.

Julie verliest de liefde van haar leven op het moment dat ze erachter komt dat heel deze liefdesaffaire eigenlijk een grote waas is. Haar wereld stuikt helemaal in elkaar en Julie is het noorden kwijt. Ze heeft geen beeld meer van haar kunnen of talenten. Gelukkig wordt ze goed opgevangen door haar beste vriendin, Liss. Maar wat voelt de mysterieuze Thomas voor Julie en wat verbergen haar ouders toch allemaal?

Je zei dat je er te veel van twilight had gelezen, daar hou je dus van...
heb je de darkest powers trilogie al gelezen? ik ga daarmee een storie schrijven (al mee bezig inmiddels), maar dan moet je de boeken wel kennen.
En ik schrijf nu ook een storie over een meisje dat geesten ziet.

[ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 19:32 ]


Making mistakes is better than not doing anything - BJA

Ik weet niet of je nog zoekt, maar niet geschoten is altijd mis :Y)

Twijfels

Over zes jongeren op een middelbare school, elk met hun eigen problemen: soms zijn dat problemen met henzelf, omdat ze allemaal natuurlijk nog naar zichzelf op zoek zijn, en soms zijn dat problemen met elkaar. Onbewust helpen ze elkaar, of juist niet, en krijgen daardoor met elkaar te maken: er ontstaan vriendschappen, en misschien zelfs liefdes. Zal iedereen zich ontpoppen tot de bloem die zij diep vanbinnen in zich hebben, of loopt alles fout?

Het lukt me maar niet om een goeie beschrijving ervan te maken, dus wat hierboven staat klopt niet helemaal met het verhaal, maar het omvat een beetje te veel vanwege de zes verschillende personages om kort te vertellen...

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 23:46 ]


we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!