• ''Soms zit ik in de trein van Amsterdam naar Hilversum lastige mailtjes te beantwoorden, lieve Whatsappjes te sturen en nieuwsgierige tweets te lezen en denk ik ineens: ja jezus, ik weet het ook allemaal niet. En dan overweeg ik gewoon te blijven zitten tot Amersfoort, naar het huis van m'n ouders te lopen, daar m'n Alfred J. Kwak-pyjama aan te trekken en tegen m'n ouders te zeggen dat ik een enge droom had over huur, zorgverzekeringen, verantwoordelijkheden, leeftijdsverschil, veelvraatmuizen, airplay, haters, hooks en social media. En dan mocht ik lekker warm tussen ze in komen liggen tot ik in slaap viel. Dan zou m'n vader me naar mijn eigen bed vol knuffels dragen, waar ik zou dromen over monsters die er eng uitzien maar eigenlijk heel lief zijn. Wanneer ben ik van 8 ineens 28 geworden?''

    Dit las ik net op facebook van een vriend van me. Maar inderdaad, sinds wanneer gaat de tijd zo snel? Ik weet nog dat ik, midden in de nacht mijn hond uit de woonkamer haalde en bij mij in bed liet slapen, omdat ik daarvoor wakker was geworden door een enge droom. Toentertijd was ik acht of negen, en nu ben ik ineens 17...Jullie er ook last van?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ergens wil ik ook weer 8 zijn, heerlijk even geen problemen en stress meer.


    I am an idiot, I move.

    Genius schreef:
    Ja het gaat echt snel. Elk jaar lijkt sneller te gaan ._.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Wanneer je jong bent: Ik wil ouder worden.
    Wanneer je eindelijk ouder bent wil je jonger worden . (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja, soms gaat de tijd echt snel. Ik wil soms nog wel mijn moeder even porren zodat ze in het weekend op schuift en ik nog even een uurtje extra kan slapen want als ik bij hun in bed lag mocht dat gewoon


    Physics is awesome

    Ja, ik merk ook dat ik vroeger veel meer uitkeek naar bijvoorbeeld Sinterklaas, Kerst, Oud en Nieuw, mijn verjaardag dat soort dingen
    Nu heb ik meer zoiets van
    Shit het is alweer zover
    En daardoor geniet ik er ook minder van
    Jammer vindt ik dat
    Maar het is ook wel logisch
    Als je 8 bent is het jaar dat je leeft 1/8 deel van je leven
    Als je 18 bent is het jaar dat je leeft 1/18 deel van je leven
    Dus dan is het logisch, maar wel jammer


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Is Bram een vriend van je?! Ö
    -jealous-


    Inspiration can hit you any time

    Alfred J. Kwak-pyjama OH MY GODD. Ik wil dat ook! (:
    Ja. Ik heb dat ook, maar ik wil er niet op letten, dan gaat het nog sneller.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    RainbowDay schreef:
    Wanneer je jong bent: Ik wil ouder worden.
    Wanneer je eindelijk ouder bent wil je jonger worden . (cat)


    26 - 02 - '16

    Genius schreef:
    Ja het gaat echt snel. Elk jaar lijkt sneller te gaan ._.


    You're different..

    Ik ken het gevoel zeker. Ik kwam een tijdje geleden een mail tegen die ik naar mijn neef stuurde. 'Gelukkige verjaardag! Je bent nu al 13, wat oud!' En nu is hij bijna 17 en ik bijna 16 en klinkt 13 juist heel jong.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik weet het. Het gaat allemaal gewoon zo fucking vlug. Ik herinner me nog dat ik in deze kamer zat met speelgoed te spelen. Nu is alle speelgoed verdwenen en zit ik hier elke dag op de computer.


    <3

    Nightlock schreef:
    Het enige wat voor mij te snel voorbij gaat, is de vakantie.(no_chears)


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Amersfoort! *O*
    En ik weet hoe het komt dat hoe ouder je wordt hoe sneller de tijd lijkt te gaan, het is omdat het komt door de routines die we doen, zoals elke dag naar school/werk, een bepaalde sport, tv kijken of op de computer. En ik hoorde laatst dat daarom de tijd voor je gevoel sneller gaat, ik snap het nog niet helemaal maar ik geloof wel dat het klopt. Iets in die richting, ik ben een slechte uitlegger jep.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ik vind het eigenlijk wel fijn tot nu toe om op te groeien..
    alleen die proefwerkweken komen te snel..


    you make everything seem so possible <3

    Jaaw de tijd gaat hard...


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.