• ''Soms zit ik in de trein van Amsterdam naar Hilversum lastige mailtjes te beantwoorden, lieve Whatsappjes te sturen en nieuwsgierige tweets te lezen en denk ik ineens: ja jezus, ik weet het ook allemaal niet. En dan overweeg ik gewoon te blijven zitten tot Amersfoort, naar het huis van m'n ouders te lopen, daar m'n Alfred J. Kwak-pyjama aan te trekken en tegen m'n ouders te zeggen dat ik een enge droom had over huur, zorgverzekeringen, verantwoordelijkheden, leeftijdsverschil, veelvraatmuizen, airplay, haters, hooks en social media. En dan mocht ik lekker warm tussen ze in komen liggen tot ik in slaap viel. Dan zou m'n vader me naar mijn eigen bed vol knuffels dragen, waar ik zou dromen over monsters die er eng uitzien maar eigenlijk heel lief zijn. Wanneer ben ik van 8 ineens 28 geworden?''

    Dit las ik net op facebook van een vriend van me. Maar inderdaad, sinds wanneer gaat de tijd zo snel? Ik weet nog dat ik, midden in de nacht mijn hond uit de woonkamer haalde en bij mij in bed liet slapen, omdat ik daarvoor wakker was geworden door een enge droom. Toentertijd was ik acht of negen, en nu ben ik ineens 17...Jullie er ook last van?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik ken het, soms lijkt het nog geen jaar geleden dat ik 6 was en nog geloofde dat mijn moeder mijn dromen kon zien als ze mijn kussen optilde.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    yep :W


    Shoganai i ne~

    Ja.. Ik begrijp ongeveer wel wat je bedoelt. Maar sowieso lijkt dat maar zo, het leven gaat gewoon zo en mensen moeten dat accepteren. En ja, natuurlijk heb je soms de gedachte dat je weer terug wilt en dat je teveel zorgen hebt, dat je het gewoon niet aankan. But that's how life is.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik weet nog hoe ik dacht ; Waauw! Ik zit in het 2de leerjaar!
    en toen de juffrouw zei ; dit jaar leren we rekenen tot 100!' Er was toen een complete verbazing...


    I Love the two sweeties who invaded my life! Amelietje Born 26/11/2009 - Liam Born 16/02/2011

    Aahw, dat is echt zo'n kapot-lieve tekst. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Genius schreef:
    Ja het gaat echt snel. Elk jaar lijkt sneller te gaan ._.


    Save me from myself.

    MadameParis schreef:
    Jup, time flies...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    You guys scare the shit out of me.
    Ik kijk 2012, verdubbelt het gevoel. D:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Word jij ook al binnenkort 16? Wanneer?

    15 maart, bebz :'D


    Love is louder.

    Ohja, de tijd gaat soms echt erg snel voorbij..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dubbel.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 0:02 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb twee kanten. (krul)
    Aan de ene kant wil ik weer klein zijn, niet elke dag opstaan met bepaalde dingen/gedachten/gevoelens waar ik nu wel mee op moet staan. Ik voel me elke ochtend zo leeg en nutteloos (no_chears). Geen stress om portfolio's en dergelijke.. Niet elke dag zo vroeg uit bed omdat je naar school moet. Zulke kleine dingetjes.
    Aan de andere kant wil ik juist opgroeien. Doe een opleiding die ik enorm leuk vind, wil ook graag echt werken en zo. Samenwonen met Kevin, over een paar jaar kinderen krijgen. Dat lijkt me ook weer geweldig. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Genius schreef:
    Ja het gaat echt snel. Elk jaar lijkt sneller te gaan ._.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury