• Japanse vrouw krijgt bal terug na tsunami
    Een in Alaska aangespoelde volleybal die de tsunami van vorig jaar in Japan 'overleefde', wordt naar zijn eigenaar teruggestuurd. Maandag werd al een Japanse jongen met zijn voetbal herenigd, die ook de Grote Oceaan was overgedreven na de vloedgolf. Beide ballen waren voorzien van succeswensen van voormalige teamgenoten, de naam van de sportclub en de naam van de eigenaar.

    Bron: Brabants Dagblad, 25-4-2012

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 19:15 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Hahaha super geniaal :P


    Life is hard and then we die

    Ik zag het in het nieuws, het jochie was er echt blij mee, best schattig. Maar het lijkt me best een waardevol iets, met die succeswensen erop. En als je zoiets kwijtraakt en dat het dan gevonden wordt na zo'n ramp...


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    dat is best wel epic!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Haha, wat leuk voor ze :]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Tablo schreef:
    Ik zag het in het nieuws, het jochie was er echt blij mee, best schattig. Maar het lijkt me best een waardevol iets, met die succeswensen erop. En als je zoiets kwijtraakt en dat het dan gevonden wordt na zo'n ramp...


    comfort in c h a o s

    Dat is best wel awesome als je zo'n ding ooit nog terug krijgt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wangster schreef:
    Dat is best wel awesome als je zo'n ding ooit nog terug krijgt.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik vind dat echt heel leuk voor die jongen =3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tablo schreef:
    Ik zag het in het nieuws, het jochie was er echt blij mee, best schattig. Maar het lijkt me best een waardevol iets, met die succeswensen erop. En als je zoiets kwijtraakt en dat het dan gevonden wordt na zo'n ramp...


    Ik vind dat best wel mooi, als ze zo herenigd worden met iets wat ze graag terug wilden.


    Food.

    DarkSavior schreef:
    Ik vind dat echt heel leuk voor die jongen =3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jaa, ik zag het nog ergens staan! Echt leuk.


    The odds are néver in our favor.

    Haha ik zag het op twitter, genius.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Haha ik zag het op twitter, genius.


    Welk twitter account? (a')


    "Ignite, my love. Ignite."

    GeminiStorm schreef:
    dat is best wel epic!!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.