• Yeah... standaard standaard topic, maar sinds ik net mijn abonnementenlijst zwaar heb ingekort zoek ik wel wat nieuwe stories!

    What do I like?
    - One Direction.
    Voorkeur voor Niall, Harry of stories waar ze allemaal in voorkomen.
    - Romantiek.
    Vooral van die romantiek met van die kleffe stelletjes. Die romantiek die de meeste mensen de neus uithangt. Ik heb nog niet specifiek onbekende personen gelezen, maar mag wel.
    - Horror.
    Maar niet waarvan ik in mijn broek moet plassen, ghehe.
    - Humor.
    En dan vooral van die droge en sarcastische.

    MAAR POST GEWOON! Ik wil alles wel lezen behalve Harry Potter en Fantasy, want eerlijk gezegd ben ik daar niet zo'n fan van.


    Eisen voor de story:
    - Er moet minstens eens in de 3 dagen worden gepost. Dat is een van de meeste redenen waardoor ik mijn abo verwijder.
    - Niet meer dan vijf hoofdstukken al online, ik ben een slechte bijlezer.
    - Een duidelijke beschrijving als je je story promoot.
    - Vooral als je onbekende personen hebt, vermeld dan duidelijk het genre.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 22:38 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Onbekende personen, dus misschien kan je het eens proberen. Het genre is romantiek en drama:


    With lots of love. The story of two beloved.




    De story:
    Lots of Love


    De verhaallijn:
    Twee geliefden ontmoetten elkaar op een zomerse vakantie in Parijs. Als het afscheid valt, houden ze contact door middel van handgeschreven brieven. Maar één van de brieven zal hun liefde aardig op de proef stellen. Zullen ze dit overleven, of is 'Lots of Love' het laatste wat er geschreven zal zijn?


    “Love is a contradiction.”

    Ik heb een Harry Styles story, maar die heeft al 13 hoofdstukken..

    Ladylit schreef:
    Onbekende personen, dus misschien kan je het eens proberen. Het genre is romantiek en drama:
    (...)


    Ik heb me zò vaak voorgenomen deze story te gaan lezen, maar ik ga het nu even proberen! (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Riverfire schreef:
    (...)

    Ik heb me zò vaak voorgenomen deze story te gaan lezen, maar ik ga het nu even proberen! (:

    Haha, oké dan. Je moet er wel echt voor van romantiek houden, maar veel leesplezier =D


    “Love is a contradiction.”





    Het was een koude winterdag zoals alle andere. Begindecember, sneeuw op de daken en een dun laagje ijs op het meertje om de hoek. Het was nooit anders geweest, ik was het wel gewend en hield van geluid van knarsend ijs wanneer je een poging waagde om te kijken of het al sterk genoeg was, om daarna naar binnen te gaan en je vol te proppen met marshmallows en een hete mok chocolademelk voor de openhaard. Een heerlijk dik boek in je handen en jezelf in een dikke laag dekens gepropt, aangezien je weer eens je handschoenen vergeten was mee naar buiten te nemen. Iedereen herkent het waarschijnlijk wel, toch? >>>


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?




    - Onbekende personen
    - Romantiek
    - Historisch
    - WAARSCHUWING: Ik kan niet zo vaak posten, want dat haal ik gewoon niet. Dat heeft trouwens ook een voordeel: ik heb nu 26 hoofdstukken, maar omdat ik niet extreem vaak post, heb je lekker veel tijd om bij te lezen ;)
    (Ik weet dat ik niet voldoe aan je eisen, maar niet geschoten is altijd mis, toch?)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    [url=]http://www.quizlet.nl/stories/71821/la-belle-histoire-damour--one-direction/]La Belle Histoire d'Amour[/url]



    I was dying. That was certain. And they asked me to tell my story, one last time. The story about the five boys.
    Liam, Niall, Louis, Zayn and Harry.

    http://www.quizlet.nl/stories/70547/i-had-the-chance--niall-horan/

    Explanation:

    Kate en de Direction-guys waren zo goed als beste vrienden. De gasten van One Direction deelden samen een huis terwijl Kate naast hen woonde. Ze kwam vrij regelmatig over de vloer, momenten die Niall koesterde. Hoewel Kate een redelijk achterlijke vriend had, had Niall toch zijn hart verloren aan Kate. Lang heeft hij het gevoel onderdrukt maar op een gegeven moment gaf hij toe aan zijn eigen gevoelens. Wanneer Kate op een dag ontdekte dat haar vriend niet was wat het leek vond ze troost bij haar Direction vrienden. Niall leerde een nieuw meisje kennen en Kate begon te vervagen voor hem en werd niets meer dan een goede vriendin. Tot Kate gevoelens begon te creëren voor Niall.

    Other:

    One Direction exists.
    Talk: English.
    Story: Dutch.
    Would be easy: Take an abo if you like the story.
    Soundtrack.
    And-an-absolutely-don’t-forget: Enjoy!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Nobody else? Ik zoek écht nodig. ):

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 18:02 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik heb alleen 1 met onbekende personen waar al ongeveer 45 hoofdstukken van zijn.. Wel met romantiek?


    Music is the new sex

    Unusual schreef:
    Ik heb alleen 1 met onbekende personen waar al ongeveer 45 hoofdstukken van zijn.. Wel met romantiek?


    Euhmm, ik ben écht een hele slechte bijlezer. Na drie hoofdstukjes kap ik meestal al af. Sorry!


    Just keep your head up. Stick on the ice.



    Nooit had ik gedacht dat ik hier zo belanden.
    Nooit gedacht dat dit mijn werk werd.
    Wat ik ook nooit gedacht had, dat mijn hart werd gestolen..


    I'm so intoxicated,
    I love the way you taste,
    On my lips, when we kiss,
    You got me so addicted,
    So much I can't resist,
    Falling into your arms.


    http://www.quizlet.nl/stories/72347/drunk-on-love-one-direction/



    By Paynish ||| Written in Dutch ||| Spoken in English ||| One Direction exists ||| Starts: 09-01-2012





    I want to slap that big smile smile off your damn face.
    Asshole.



    Afbeelding aanklikbaar
    Misschien geen duidelijk beschrijving, sorry !


    LEGGO!

    Snow - Larry Stylinson



    |Starts the first of Januari
    | Trailer

    |Enjoy the bittersweet taste of Snow ©







    bekijk de trailer maar voor uitleg (: heeft nog maar 3 hoofdstukken.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 22:00 ]


    Remember when...