• Het is jullie vast nog niet opgevallen dat ik ABBA helemaal geweldig vind. ;)
    Zijn er hier nog meer mensen die ABBA leuk vinden? Of juist niet? En waarom dan?
    Wat is jullie favoriete ABBA-liedje? Wie van ABBA vind je het leukst?
    Hier is de plaats om daarover te praten!
    En ik ben altijd in voor een praatje over ABBA!


    Ik zal maar meteen beginnen met waarom ABBA zoveel voor mij betekent. In de zomervakantie, een dag voordat we op vakantie gingen, overleed mijn konijntje, dat echt álles voor mij betekende. Mijn wereld stortte in, maar een dag later moest ik toch gewoon van mijn vakantie genieten. Dat lukte goed, maar ik wist dat wanneer we weer thuis kwamen, ik een een zwart gat zou vallen. We zouden Woezel, mijn konijntje, niet meer op hoeven te halen van de oppas, want ze al die tijd al thuis geweest. Ik dacht echt dat mijn leven geen nut meer had zonder haar.

    Op een dag vroeg ik mijn moeder om haar oude ABBA LP's van zolder te halen, want die muziek vond ik erg leuk. Ik was zó blij met die LP's en wilde er echt graag naar luisteren, maar dat ging helaas nog niet. Ik bestelde meteen een platenspeler. De volgende dag werd hij al bezorgd, en ik kon niet wachten om mijn eerste ABBA LP af te spelen. Het moment dat ik die LP op de platenspeler legde, de naald erop plaatste, en de muziek begon te spelen, was echt een memorabel moment. Ik voelde meteen een soort vrolijkheid die ik al héél lang, misschien nog wel nooit, had gevoeld.
    Ik luisterde meer ABBA LP's, iedere dag opnieuw. En iedere dag opnieuw werd ik er weer zo blij van. Ik vind ABBA niet 'gewoon leuk'. ABBA heeft mij mijn zin in het leven teruggegeven. ABBA's muziek maakt me blij, iedere dag weer. Het nummer 'Thank You For The Music' betekent dan ook heel veel voor mij, omdat ik ABBA ook echt dankbaar ben voor hun muziek, omdat die mij gewoon écht blij maakt, zelfs na een gebeurtenis waarna ik dacht nooit meer gelukkig te kunnen zijn. Maar dankzij ABBA ben ik gelukkig, gelukkiger dan ooit.
    So I say thank you for the music, for giving it to me.


    [ bericht aangepast op 15 sep 2017 - 19:40 ]


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    hihihih mijn mama is helemaal gek van ABBA !!
    mijn leukste liedje van ABBA ???
    uhmmm..... Mama Mia !!
    en ook Money Money Money (lol)

    een favorietje heb ik niet ^^


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Wauw! Wat een mooie en speciale reden om van ABBA te houden. Dat vind ik nou echt super om te horen/lezen! (:

    Ik hou ook van de muziek van ABBA. Een favoriet nummer heb ik niet echt, ik vind veel nummers van ABBA leuk. Regelmatig zit ik op YouTube constant verschillende nummers van ABBA te luisteren. Het heeft gewoon iets. Iets nostalgisch of zo, ik weet het niet. ABBA is gewoon geweldig!

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 sep 2017 - 11:51 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aaaaah, ABBA! Echt top! Daarom kijk ik zo graag naar de film Mamma Mia!


    16 - 09 - '17

    Youtube video's moeten nog steeds in een quote om de site niet te ontregelen. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Devitt schreef:
    Aaaaah, ABBA! Echt top! Daarom kijk ik zo graag naar de film Mamma Mia!


    Ja Abba! een van mijn vele guilty pleasurses!
    Er komt een deel 2 van de film Mama Mia :D


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Ahh, ik houd ook erg van ABBA. Mijn moeder is altijd gek geweest op de muziek, dus ik ben ermee opgegroeid. Ik ga over een paar dagen naar het ABBA museum in Stockholm. ^^


    Caution first, always.

    Noct schreef:
    Ahh, ik houd ook erg van ABBA. Mijn moeder is altijd gek geweest op de muziek, dus ik ben ermee opgegroeid. Ik ga over een paar dagen naar het ABBA museum in Stockholm. ^^


    Neem. Mij. Mee.


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Agnetha schreef:
    (...)

    Neem. Mij. Mee.

    Ik denk niet dat je in mijn koffer past :c


    Caution first, always.

    Noct schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat je in mijn koffer past :c


    Ik pas overal in. (cat)
    Maar heel veel plezier! Ben helemaal niet jaloers ofzo hoor. (;

    [ bericht aangepast op 16 sep 2017 - 12:19 ]


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    ABBA is top. Ik luister er altijd naar tijdens het poetsen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    thoughtful schreef:
    (...)

    Ja Abba! een van mijn vele guilty pleasurses!
    Er komt een deel 2 van de film Mama Mia :D


    Ik weet het! Ik kan niet wachten!


    16 - 09 - '17

    Binnenkort komt er een ABBA tribute band naar mijn woonplaats! Ik denk dat ik erheen ga!


    Never mistake a woman's meekness for weakness.


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Ik ben momenteel aan het wachten op mijn platenspeler die binnen nu en iets meer dan 15 minuten bezorgd zou moeten worden en dan kan ik ABBA platen afspelen! :9~


    everything, in time