• Did you take her for a walk?
    Downtown city, through the park.
    Hand in hand, twilight sky.
    Far away from the devil's eye.
    Don't you know there's a woman by your side.


    Take her for a walk

    Vijf jongens, allemaal verschillend en smoorverliefd. De één knipoogt wat en heeft z'n meisje, de ander zwijmelt en droomt en klapt dicht als hij haar ziet.
    Vijf hetero jongens, die allemaal hun leventjes leiden en smachtten naar dat ene meisje waar ze zo verliefd op zijn. Doen pogingen om haar hart te winnen. Wie vindt de liefde? Wie niet? En wat denken hun vrienden ervan?

    Rollen
    Vijf jongens
    - Rufus Cartoga ~ HeartGrenade
    - Jeremy John Mason ~ xAlways
    - Max Jared Tommo ~ Styles
    - Brandon Gillis ~ Camp
    - Scott 'Scotty' Collins ~ KiliOfDurin

    Vijf meisjes
    - Mia Aurora West ~ Ellison
    - Yindi Allunga Johnson ~ Allunga
    - Alexandria Katherine Valencia ~ HurtedHeart
    - Alana Rose Denver ~ MaitePayne
    - Lilith Jane Brannan ~ Zoidberg



    Rollentopic

    Regels
    - Alleen ik, MusicFreakx, maak nieuwe topics aan, tenzij iemand anders er toestemming voor heeft.
    - Minimum regels per post is 5, meer mag natuurlijk
    - 16 + toegestaan
    - Betrek je vrienden ook in het verhaal
    - Natuurlijk hoeven meisje en jongen niet op elkaar te zijn, het meisje kan ook weer iemand anders leuk vinden dan die jongen die een crush op haar heeft.
    - Geen racisme etc buiten spel. Het moet gezellig blijven.

    Have fun, xx


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    [mijn topics]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Waar zullen we beginnen? Gewoon maar het begin van een schooldag? Opstaan enz..


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    [Mijn topics]


    Bowties were never Cooler

    [Mijn topics]


    26 - 02 - '16

    - Joloh swek hesjtek enso.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    :')


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    Scott 'Scotty' Collins
    Ik zette me nog een keer af en sprong toen met mijn skateboard de stoep voor de school op. Mijn donkere krullen wapperden rond mijn hoofd, maar zowel mijn skinnyjeans als de strakke jas die ik over mijn veel te grote trui aan had wapperden amper. Bij de gangen stopte ik niet. Ik skateboardde verder door de gangen tot aan mijn kluisje waar ik een slipstop maakte. Ik draaide mijn kluisje open en begon de spullen voor vandaag uit te zoeken. Mijn lunch, bestaande uit 2 appels en een flesje water, ging er terug in. Toen dat gedaan was zocht ik een plekje op waar ik op mijn skateboard ging zitten en in een tekenblok begon te tekenen. Ik hield ervan om rustig te kunnen zitten en tekenen. Velen vonden het raar, maar ik vond het heerlijk. Mijn hand gleed snel en precies over het papier van mijn tekenblok wat op mijn knieën rustte. Ik hield mijn oren open voor het geluid van vriendelijke voetstappen, maar voor nu hoorde ik alleen anderen.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 18:01 ]


    Bowties were never Cooler

    (mon topics)


    Do what you love, love what you do

    [Mijn topics]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alexandria Katherine Valencia
    Ik hoor een zacht gemiauw en gespin naast mijn oor en een likje over mijn wang waardoor mijn lippen opkrullen in een glimlach. Thunder...
    'Thunder.' Mompel ik zacht waardoor ik nog een kleine miauw hoor. Ik grinnik en open een oog waardoor ik vol tegen haar gezichtje aankijk. Mijn glimlach word breder. Mijn bengaalse kitten. Nu hoor ik ook geblaf en voel ik mijn waterbed inzinken door Loki. Als ik simpel weg mijn oog een seconde sluit begint Loki al op mijn gezicht te likken. Een lach verlaat mijn mond en ik oen mijn ogen.
    'Goed, goed ik ben al wakker.' Zeg ik kijkend naar de wekker. 7:00. Mijn twee super schattige en lieve wekkers hebben het weer gedaan. Ik sla de dekens van me af om me even uit te rekken. Thunder rent gelijk rondjes om me heen. ze deed haar nam duidelijk ere naar. Ik pak mijn kleding die ik gister al had klaar gelegd en doe ze aan.een wit shirt. Denim los overhemptje die ik open hield en mijn donkere skinny jeans met mijn altijd geliefde army boots. Ik pak mijn tas en doe die op mijn rug om nog even in de dierentuin te gaan lopen. Ik liep langs ieer dier hoe ze rustig sliepen voordat er bezoekers komen.
    'Hee Alex.' Klinkt er van Michael een man rond de 40 die hier dagelijks werkte en bijna ieder dier verzorgde.
    'Hee Michael.' zeg ik vriendelijk terug tegen de man. Ik kijk op de klok en zie dat het al bijna tijd is op te gaan. Ik loop al weer terug naar mijn huis om vervolgens mijn tas om mij schouder te toen en mijn lieverds een kusje geef omdat ik ze even moet verlaten ondanks dat mijn ouders ook thuis zijn. Ik pak mijn longboard pintail en stap al uit de deur. Ik stap erop en rij naar school. Mijn longgboard was niet te groot en paste makkelijk in mijn kluisje. Ik rij naar de school en stap van mijn longboard af en loop naar mijn kluisje. Ik stop mijn spullen die ik nog niet nodig heb erin en loop weer naar buiten in de open lucht en de zon. ik wou zittten op een bankje en ik zie tot mijn geluk nog een vrije. ik ga zitten en glimlach als ik de zonnestralen met zijn warmte op neer voel dalen. Ik zie dan iemand voor me staan.
    'Hee Alexandria.'zegt er eeen nors waardoor ik nog net niet in elkaar krimp.
    'Wat is er?' Mijn stem was zacht.
    'Ik zit hier.'Ik zie hem grijnzen. Ik zucht knik en sta op om weg te lopen. Ik besluit daarom maar om onder een boom te zitten aangezien ik niet iemands plek in wou pikken door op een bankje te gaan zitten.
    (Iemand voor Alex? Deze RPG kan niet sterven terwijl hij nog niet eens begonnen is!)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lilith Jane Brannan

    Ik werd wakker door het harde gepiep van mijn wekker, waarna ik er ergerlijk een pantoffel heen smeet. Ik hoorde een flinke plof, waarna de wekker ophield met het produceren van het ergerlijk gepiep. Vervolgens stapte ik rustig uit bed, pakte ik mijn mobiel onder mijn kussen vandaan en keek ik hoe het laat het was. Het was eigenlijk al best wel laat. Ik griste de rood met zwarte blouse van mijn stoel, met een zwarte broek en een zwart shirt voor onder de blouse. Daarna trok ik alles aan, samen met mijn sneakers. Ik omlijnde mijn ogen met zwarte eyeliner en bewerkte mijn wimpers met mascara. Daarna propte ik mijn ontbijt snel naar binnen, waarna ik op de fiets stapte om op weg te gaan richting school. Ik was aan de late kant, dus sloeg ik het naar mijn kluisje lopen over en ging ik met spullen en al maar in de klas zitten. Ergens achteraan, bij het raam.


    26 - 02 - '16

    [Laat deze rpg nou niet dood gaan, pretty pretty please?]


    26 - 02 - '16

    Max Jared Tommo
    Ik was nooit een ochtendmens geweest. Ik draaide me nog een keer moeiteloos om, terwijl mijn wekker door merg en been heen piepten. Hoe hard het ding ook was, ik was er zo gewent aan geraakt, dat ik er gewoon weer verder door kon slapen. Mijn huisgenoot daarentegen werd er wel altijd wakker van en dat kreeg ik te weten ook. De deur werd met een klap open gegooid. De wekker uitgedrukt en ik werd met een ruk me bed uit getrokken. Mijn lichaam kwam met een bonk op de harde vloer terecht en ik kreunende zachtjes. Maar druk kon ik me er niet om maken, want dit gebeurde ook bijna elke dag. Zonder dat Matthew wat zei, liep hij de kamer weer uit en krabbelde ik overeind. De neiging om nu gewoon weer in bed te gaan liggen was enorm groot. Maar ik kon niet veel meer uren missen, zonder gevolgen. Dus stapte ik onder een koude douche en ging heel het ritueel af, totdat ik helemaal opgefrist en wel mijn ontbijt naar binnen had gewerkt en ik kon vertrekken. Ik negeerde Muffin, de nog maar een paar maande oude boxer, die bij de deur stond te kwispelen en liep naar buiten, nadat ik mijn longboard had gepakt en mijn rugtas over mijn schouder had geslagen. Het was Matthew zijn taak om hem 's ochtends uit te laten, dus ik ging het sowieso niet doen. Op mijn gemakje reed ik naar school. Ik had werkelijk waar geen flauw idee waar ik les had of welk vak het was. Ik wist enkel dat ik al te laat was en ik dus nog even rustig een sigaretje kon roken.

    [wie voor Max?]

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 12:38 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rufus Cartoga
    Langzaam word ik wakker. Grijnzend glijd ik uit bed. Ik kleed me snel om in een slobberige joggingbroek, een oud voetbal shirt en mijn hardloop schoenen. Beneden eet ik een paar boterhammen, ik poets mijn tanden en pak mijn tas in. Dan open ik de deur, snuif de frisse ochtendgeur open sla hem achter me dicht. Ik begin op een rustig tempo te lopen. Heerlijk, in het park, even een halfuurtje, nog voor school. Zodra ik weer thuis ben, neem ik een douche en kleed me om in een t-shirt met de opdruk 'Let's chill!' en een korte skatersbroek erbij. Dan doe ik mijn Jordans aan. Ik besluit een beetje gel door mijn haar te halen, en breng het in model. Dan ga ik met mijn tas over mijn schouders naar beneden. Mam staat in de keuken, mijn lunch te smeren. 'Goedemorgen heer,' begroet ze me. Ik geef haar een kus op haar wang. 'Hallo vrouwtje,' zeg ik met een overdreven stemmetje. Ze reikt me mijn papieren lunchzak aan. Ik pak hem aan en bedank haar. 'Doei mam, veel plezier op je werk!' roep ik haar nog na en verlaat dan voor een tweede keer het huis. Ik loop op mijn gemak naar de halte, waar ik wacht op de schoolbus. Als die gearriveerd is, zoek ik mijn vaste plekje achterin, bij mijn vrienden. Ik begroet Stephen met een handdruk. Dan zak ik naast hem neer. 'Hé man, gaat-ie 'n beetje?' vraagt hij. Ik haal mijn schouders op. 'Always,' lach ik. Dan vertrekt de bus en rijden we richting school. Eerste uur biologie, balen! Daar zit niemand waar ik mee omga. Ik voel me altijd zo eenzaam daar. Zuchtend doorzoek ik mijn rugzak. Fuck, ook nog mijn bio boeken vergeten. Ik ga weer rechtop zitten. 'Stephen, heb je vandaag biologie?' Stephen mompelt wat. 'Ok, mag ik je boeken lenen?' Ik bied hem mijn beste glimlach. Hij zucht en schuift zijn tas naar me. 'Pak maar,' bromt hij zacht. 'Bedankt! Ik breng ze terug in de pauze!' roep ik. Een paar mensne kijken onze kant op, maar ik negeer het. Ik gooi zijn boeken in mijn tas. Als de bus arriveert, ren ik snel naar mijn kluisje, dump mijn boeken en ga naar het biologie lokaal, waar ik een plaatsje rechts achterin bemachtig.


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    Jeremy John Mason

    Ik open mijn ogen en staar naar het plafond. Ergens in mijn achterhoofd speelt de gedachte dat ik op moet staan, en dat wee tik ook wel, maar het bed is te warm. Na een tijdje kijk ik op de klok en schrik ik. Shit, het is al laat. In een hoog tempo maak ik me klaar voor school en lukt het me om met een sprintje de bus in te komen. Ik kijk om me heen en zie Fred zitten. Hij kijk me met een grijns aan, en ik ga snel zitten, voor hij door de hele bus een opmerking maakt. 'Vertel me nou eens hoe je het flikt om keer op keer te laat te komen.' Zegt hij hoofdschuddend. Ik strik snel mijn veters, die ik los had laten hangen. 'Ik ben niet te laat. Ik zit toch in de bus?' Hij lacht en begint over de voetbalwedstrijd die hij op tv zag.


    Spoiler alert: you will save yourself