• Omdat ik een échte uitdaging wil aangaan, dacht ik vrijwel meteen aan de Hongerspelen. Het verhaal van de Arena, de strijd tussen leven en dood en de variërende omstandigheden maken het moeilijk om een nieuw, verfrissend idee gebaseerd op de enige, echte Games te maken. En daarom, omdat het alleen te veel werk zou zijn, vroeg ik me af of iemand net zo graag zo iets begint als ik.
    Iemand die niét opgeeft naar het eerste hoofdstuk, en iemand die óók ideeën inbrengt. Iemand die schrijft voor zichzelf, en niet alleen maar knokt om kudo's of in de top te komen.
    Herken je jezelf hierin? Wacht dan niet en meld je ^^

    Voor schrijfstijl van mijn kant, moet je eventjes mijn 9/11 story lezen. Hij is al enkele maanden oud, maar het is een stijl dus ik ben wel verbeterd, maar ik omschrijf dingen nog steeds hetzelfde. Misscvhien iets uitgebreider en beter, maar het is een idee van mijn kant :]
    xx

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 22:50 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik zou wel willen, mijn stories staan nu op inactief omdat ik alles wil gaan herschrijven maar als je geïnteresseerd bent wil ik wel een stukje van mijn schrijfstijl in een PB sturen. (bloos)

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 22:58 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    I want! (: Als het om verschillende districten zou gaan wil ik graag district 7 op me nemen, hihi. Mijn schrijfstijl kan je vinden op mijn profiel en zo! x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Arg, nou moet ik kiezen en ik kan helemaal niet kiezen D:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Arg, nou moet ik kiezen en ik kan helemaal niet kiezen D:


    Je kunt ook met heel veel mensen schrijven. (bloos)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat is het 'm juist, met twee personen vind ik het prettig, maar met meerderen heb ik heel snel dat ik in de war raak (':


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Dat gaat wel meevallen denk ik..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    Dat gaat wel meevallen denk ik..

    Misschien dat je er zelf wel uit komt met meer dan twee personen, maar je moet er ook aan denken dat je lezers er ook uit moeten komen. Je hoeft niet speciaal te schrijven om gelezen te worden, maar je moet wel schrijven met in je achterhoofd dat anderen het moeten kunnen lezen. Anders moet je het niet online gooien.

    Dat wilde ik eerst even kwijt voordat ik mezelf ook op gaf om mee te schrijven ^^ Als je wilt, stuur ik een van mijn short stories op, zodat je mijn schrijfstijl kan zien ;)


    Life isn't about waiting for the rain to pass, it's about learning to dance in the rain

    Graag :]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    I volunteer (see what i did there ^^) ook om mee te schrijven. Mijn hg storie plus nog wat andere kan je op mijn profiel vinden. (:


    To love is to destroy.