• [ander topic was plots het bericht gewist :S,
    dus zouden jullie die AUB willen sluiten?]


    ik ben deze wereld zat
    -mensen worden regelrecht DOOD gepest, mensen het leven wordt zuur gemaakt, mensen pesten anderen
    -er is AMPER respect, mensen voelen zich altijd maar beter
    - mensen worden gemarteld, verkracht, aangerand, vermoord
    -in sommige ghetto's ben je zonder wapen niet veilig, mensen worden zomaar neergeknalt of doodgslagen
    -kinderen worden seksueel/geestelijk/lichamelijk mishandeld
    -beesten worden mishandeld
    -we verkloten deze aarde met gifgassen

    en we voelen ons beter dan de dieren terwijl we het zelf ook zijn

    ik denk niet dat de aarde beter wordt

    kijk nou zullen jullie waarschijnlijk niks uit die bovenlijst doen [ neem ik aan O_ó]

    maar we doen er ook niks aan
    en dan ben je alsnog medeplichtig

    [dit is voor niemand persoonlijk bedoelt, vat het ook niet persoonlijk.
    we moeten het gezamelijk beter maken, want alleen red je het niet]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik zal maar niet mijn mening gaan geven, want daar krijg ik toch alleen gezeik om.

    Ik zal maar niet mijn mening gaan geven, want daar krijg ik toch alleen gezeik om.


    nee meid ook jóúw mening stel ik op prijs
    ik bedoel iedereen mag zn mening hebben tog?
    maar niet iedereen is het er gewoon mee eens ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik zal maar niet mijn mening gaan geven, want daar krijg ik toch alleen gezeik om.


    Hyee, mijn reacties op jou waren niet bedoeld om je af te blaffen, integendeel ;S Ik vind dat je mening telt, en misschien heb ik wel te fel teruggereagereed, maar soms kan ik me gewoon niet inhouden ><


    -

    (...)

    Hyee, mijn reacties op jou waren niet bedoeld om je af te blaffen, integendeel ;S Ik vind dat je mening telt, en misschien heb ik wel te fel teruggereagereed, maar soms kan ik me gewoon niet inhouden ><


    ach join the club =3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Weetje, ik vind dat je gelijk hebt ^^
    Ik sta daar wel vaker bij stil, maar ik heb nog nooit het idee gehad om er een topic over te maken ;p


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Nu laat je alleen de donkere kant zien maar er zijn ook zat mensen die een heleboel goed voor deze wereld hebben gedaan. En ja, zelfs Adolf Hitler was er een van. jammer genoeg maakte hij dat verschil aan de andere kant van de balans ook goed...


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, er zijn veel problemen maar er zijn nog altijd duizend dingen die al die problemen goedmaken naar mijn idee. Bloemen in een weitje, gewoon gelukkig zijn omdat je vrienden hebt, andere mensen gelukkig maken ... kleine, fluffy diertjes ... een zwijmelfilm, een goed gesprek, een knuffel, een kus, een zonsondergang ... Zoveel dingen.


    History is not hatred.

    Ja, er zijn veel problemen maar er zijn nog altijd duizend dingen die al die problemen goedmaken naar mijn idee. Bloemen in een weitje, gewoon gelukkig zijn omdat je vrienden hebt, andere mensen gelukkig maken ... kleine, fluffy diertjes ... een zwijmelfilm, een goed gesprek, een knuffel, een kus, een zonsondergang ... Zoveel dingen.

    agree!


    i need you like a heart needs a beat.

    Nu laat je alleen de donkere kant zien maar er zijn ook zat mensen die een heleboel goed voor deze wereld hebben gedaan. En ja, zelfs Adolf Hitler was er een van. jammer genoeg maakte hij dat verschil aan de andere kant van de balans ook goed...

    Wat in gods naam deed hij goed? :O


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Wat in gods naam deed hij goed? :O



    hij zorgde voor werkgelegenheid. legde autowegen en spoorwegen aan. hij was echt hele goede leider toto dat hij er isbruik van ging maken xp


    All was well.

    Dieren mishandelen is nog het ergste.
    Zoals je zegt doen de mensen alsof ze beter zijn dan dieren, maar we zijn het zelf. Dieren mishandelen zal ik NOOIT maar dan ook NOOIT doen, alleen heb ik is een Spin doorgeshast xp


    All was well.

    Je hebt zo helemaal gelijk (:
    Op een gegeven moment denk ik dat de zon haar energie ook kwijtraakt O.ô

    Waren er maar meer mensen zoals jij :'D

    xoxo'


    ok

    Nu laat je alleen de donkere kant zien maar er zijn ook zat mensen die een heleboel goed voor deze wereld hebben gedaan. En ja, zelfs Adolf Hitler was er een van. jammer genoeg maakte hij dat verschil aan de andere kant van de balans ook goed...


    ja je hebt gelijk maar wij kijken natuurlijk liever naar de zonnige kant van het leven,
    en proberen de slechte dingen te negeren, optelossen of uit ons leven te bannen.
    misschien hebben wij een goed leven,
    en dat willen we zo houden maar al die mensen en dieren met een slecht leven, het is altijd van tja.. niks aan te doen of ik kan doen wat ik wil maar het zal door mij egt niet minder worden.

    en als we allemaal zo denken.. ja dan verandert er idd niks.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Dr zijn ook nog wel goei dinges... alcohol bv =D

    Ja, er zijn veel problemen maar er zijn nog altijd duizend dingen die al die problemen goedmaken naar mijn idee. Bloemen in een weitje, gewoon gelukkig zijn omdat je vrienden hebt, andere mensen gelukkig maken ... kleine, fluffy diertjes ... een zwijmelfilm, een goed gesprek, een knuffel, een kus, een zonsondergang ... Zoveel dingen.


    agree.