• heeey ppl :)

    Vanaf dit jaar zijn er 3 gasten bij mijn vriendengroep bij gekomen. Een eerste jaars (N.) , een gast die van een andere school kwam(M), ookvan die schhol kwam. (D). Het zijn alle drie internaatsgasten. M en N kennen we nu al een week. Te maandag kwam D er ook bij. Ik was nog steeds verliefd op een andere gast maar maandagavond begon ik heel de tijd aan hem te denken en had ik alle "symptomen" die ik heb als ik verliefd ben. Ik weet dat ik niet echt verliefd ben, maar toch. Mijn vriendinnen zeggen dat ook. Ik denk dat ik hem eerst beter moet leren kennen, en dat wil ik ook, maar nu komt hij er precies niet meer bij staan......

    donderdag en vrijdag weer wel


    dus....help me :$ please xx

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 9:19 ]


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    God. Bij twijfel is het; Nee.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Uit ervaring kan ik spreken; zodra je twijfelt moet je het niet doen.

    Sinistre schreef:
    God. Bij twijfel is het; Nee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Draculea schreef:
    Uit ervaring kan ik spreken; zodra je twijfelt moet je het niet doen.


    26 - 02 - '16

    Dan kan ik wel "nee" zeggen, maar uiteindelijk moet je doen wat je zelf wilt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bij twijfel, niet doen. C:

    Lol, ik zeg juist het tegenovergestelde van iedereen hier boven. Als ik een jongen leuk vind, móet ik het hem laten weten. Het is eigenlijk altijd een afwijzing geweest, maar daar kan ik dan mee leven. Als ik later denk van ´shit, dat was mijn kans geweest´, heb ik spijt. Dus ja. Dat is mijn kijk erop ^^
    Maar je moet hem natuurlijk wel nog wat beter leren kennen, anders schrikt hij helemaal af :')


    Never forget who you are

    Sinistre schreef:
    God. Bij twijfel is het; Nee.


    Ex astris, sciencia

    Morticia schreef:
    Dan kan ik wel "nee" zeggen, maar uiteindelijk moet je doen wat je zelf wilt.


    Can't control my second personality

    Moams schreef:
    Lol, ik zeg juist het tegenovergestelde van iedereen hier boven. Als ik een jongen leuk vind, móet ik het hem laten weten. Het is eigenlijk altijd een afwijzing geweest, maar daar kan ik dan mee leven. Als ik later denk van ´shit, dat was mijn kans geweest´, heb ik spijt. Dus ja. Dat is mijn kijk erop ^^
    Maar je moet hem natuurlijk wel nog wat beter leren kennen, anders schrikt hij helemaal af :')


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Sinistre schreef:
    God. Bij twijfel is het; Nee.

    In een ander topic had je een ander antwoord.

    OT:
    Morticia schreef:
    Dan kan ik wel "nee" zeggen, maar uiteindelijk moet je doen wat je zelf wilt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)


    Link?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Link?

    :].

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 22:08 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sinistre schreef:
    God. Bij twijfel is het; Nee.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Caffeine schreef:
    (...)
    :].


    Dat was een andere rede. Zij zegt letterlijk; ''Ik weet dat ik niet echt verliefd ben, maar toch''
    Dat andere meisje was gewoon bang om afgewezen te worden.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'