• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    Topic 12:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123965&page=20

    Topic 14: Klik!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url]http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /[/url]
    Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 20:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Raven
    Ik keek Jessica aan en deed van mijn oordopjes uit mijn oren.


    26 - 02 - '16

    [haha sorry. eey donna is ook in het lokaal nog dus als ze erbij wilt betrokken worden]:8


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Zeg niet te snel dat we klaar zijn oké!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jessica.

    Mijn mond valt open, Defying Gravity! Omg het klink ook nog goed ook. Ik klap zachtjes en kijk naar ze.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [zeg ik ook niet. haal jij de f of niet]
    Lilly
    Na de eerste paar noten keek ik naar kYle. Hi keek terug en begon aan zijn stukje. Het klonk lekker. dacht ik bij mezelrf. ik hoor jessica klappen en met haar mond open zitten en grinik naar haar

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 16:38 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ja haalt hij. Gelukkig. :P]

    Kyle.

    Ik concentreer me op het zingen en kijk heel even naar Lilly. Dan komt het Refrijn die we samen zingen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Raven
    Ik kijk met een emotieloos gezicht naar de mensen die zingen en ik klap kort.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 16:39 ]


    26 - 02 - '16

    Donna
    Ik kijk naar Lilly en Kyle die aan het zingen zijn. Eerlijk het klinkt niet slecht, Kyle dan. Pablo gaat naast me zitten en geeft me een kop koffie. Ik kijk hem vragend aan.
    'Connecties' legt hij uit. Ik knik begrijpend.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 16:40 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 16:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik zag dat Kyle trots weg toen hij de hoge f haalde,hij deed er echt moeite voor. Mij lukte het gelukkig moeite loos. Ik zag het meisje met blauw haar kijken en klappen. 'Ging goed man' zei ik tegn kyle en omhelsde hem even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ohohoh bitch]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Raven
    Ik liet mijn ogen even door de klas gaan en zag het meisje dat zoveel aandacht trok weer zitten. Ik besloot te stoppen met haar te haten, ik kende haar nog niet eens.


    26 - 02 - '16

    Kyle.

    Ik lach en spring een beetje. "Zeker weten."

    Jessica.

    "Oké, het was super mooi!" Zeg ik. "Mag ik nu eentje doen?" Zonder te wachten gai k achter de piano zotten en begin te Spelen en zingen:

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 16:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    L:illy
    Ik liep naarh et meisje met blauwe haren. 'Sorry van toenet ik ben lilly' stelde ik me voor. Ik meende het echt. ik kende haar niet eens dus ik had het recht niet om stom te doen en mijn gedrag is geen smoesje. ik luister naar jess en begin mee te zingen als achtergrond.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 16:43 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Raven
    Ik zie dat Jessica opstaat om te spelen, het klinkt erg goed en ik kijk een beetje naar mijn tas. Ik pak mijn tekenblok en begin op mijn gevoel te tekenen.


    26 - 02 - '16