• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    Topic 12:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123965&page=20

    Topic 14: Klik!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url]http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /[/url]
    Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 20:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Raven
    Ik keek de klas nog een beetje rond en pakte wat drinken uit mijn tas.


    26 - 02 - '16

    Lilly
    Ik zuchte en legde mijn tkenblok neer. Ik zag het meisje rond kijken. Ik pakte de zak snoep en hield haar de zak voor. 'pak maar hoor' zei ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Raven
    'Dankje' zeg ik. Ik pak een snoepje en stop die vervolgens in mijn mond.


    26 - 02 - '16

    Donna
    'Tuurlijk Kyle. Maar er zijn al anderhalf jaar geen audities geweest dus dat duurt nog wel even.' zeg ik om hem te ontmoedigen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik glimlach even en zie kyle bij donna. Ik sta op en loop er naar toe. 'Snoepje?' vraag ik zo vriendelijk mogelijk. ze weigerd toch dacht ik in mij zelf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle.

    "Ow" Zeg ik en kijk naar beneden. "Nee dank." ZEg ik tegen Lilly.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 16:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LIlly
    'oké jij donna' ik keek haar met een glimlachje aan. Mijn wang was nog steeds een beetje pijnlijk en volgens mij werd die blauw


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Ik kijk Lilly lelijk aan als ze vraagt of ik een snoepje wil.
    'Vanwaar deze uitspatting?' vraag ik


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Raven
    Ik stond op en liep achter Lilly aan. Ik ging naast haar staan. 'Hoe heten jullie?' vroeg ik.


    26 - 02 - '16

    Kyle

    "Ze bied je gewoon een snoepje aan." Zeg ik een beetje bot tegen DOnna.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ze kijkt als een heks en vraagt aan me 'vanwaar deze uitspatting?' Laat maar weer dacht ik bij mezelf gewoon niet op in gaan. Ik draaide me om en liep naar Jess. 'snoepje?' hield haar de zak voor terwijl ik zelf ook een snoepje pakte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Raven
    'Hallo? Ik vroeg iets?' mompelde ik.


    26 - 02 - '16

    Jessica.

    Ik glimlach en pak een snoepje. "Lekkah." Lach en en doe het snoepje in mijn mond.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik grinikte om Jess. 'hOe heet zij eigenlijk' vroeg ik een beetje nieuwsgierig. 'kyle laat maar anders krijg je straks ook een blauwe wang' zei ik en wees naar mijn wang.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    'Ik heet Donna.' zeg ik tegen het nieuwe meisje. 'Dit is Pablo' stel ik Pablo ook voor. 'En jij?' vraagt Pablo.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."