• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    Topic 12:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123965&page=20

    Topic 14: Klik!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url]http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /[/url]
    Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 20:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle.

    Ik doe mee en neem het tweede stuk over. Het refrijn doen we allemaal samen, ik knik naar Jessica, en die knikt naar Lilly.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 16:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Raven
    'Ik ben Lilly' hoorde ik naast me. Ik herkende de stem van eerder. 'Raven' zei ik zonder haar aan te kijken.


    26 - 02 - '16

    Lilly
    Ik liep weer naar het meisje terwijl kyle verder zong. Ze zat ook te tekenen. 'HOud jij ook van tekenen' vroeg ik aan haar. Eigenlijk zou zij best aardig kunnen zijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Raven
    'Yup' zeg ik en ik ga weer verder met tekenen. Ik teken een grote wolk en een meisje dat er alleen onder staat.


    26 - 02 - '16

    [omg de folders zijn er nog niet]:D zouden we ze niet hoeven te vouwen](yeah)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [yay!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    'wauw' zeg ik als ik dat zie. Ze kon mooier tekenen dan ik echt mooi. Ik nam naast haar plaats en begon ook wat te tekenen. Een stad bij zonsopgang.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jessica.

    Aan het einde kijk ik naar Kyle en high-five hem. We lachen naar elkaar en gaan, alsof er niks gebeurd is zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Raven
    Ik sloeg de bladzijde van mijn tekenblok om en begon iets heel anders te tekenen. Dit keer tekende ik de letters 'Heavy Metal' in graffiti letters met een wolk en bliksem er omheen


    26 - 02 - '16

    Lilly
    Ik ging o in mijn tekenening. Ik merkte neit dat ze klaar waren met zingnen. Ik begn zachtjes te neuriën zoals ik dat altijd eigenlijk wel deed. Met mijn vinger veegde ik wat potlood uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle.

    "Donna." Ik loop naar haar toe. "Even over morgen Cheer audities. I kkan dat niet doen, kijk naar me, i kakn wel een beetje dansen maar niet flikvlakkken enzo, ik meot nog aansterken." Gooi ik maar meteen in de ring.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Raven
    Op een gegeven moment stopte ik met tekenen, borg mijn tekenblok op in mijn tas en volgde het gesprek dat in de klas gestart was.


    26 - 02 - '16

    Lilly
    Uiteindelijk tekende ik nog wat vogels erbij en was hij klaar. Ik keek even naar het resultaat. 'mwah niet geweldig' mompelde ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Ik kijk naar Kyle die meld dat hij niet mee kan doen. Ik knik begrijpend. 'Jammer' zeg ik. 'De audities zijn er niet vaak.' leg ik uit. 'Veel sterkte' glimlach ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle.

    "Maar, als er weer zijn, wil je dat dan melden?" Vraag ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.