• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Alex Samuels

    Ik hoor Cat piano spelen in de vrijetijdsruimte en besluit er heen te gaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    Ik veegde een paar tranen weg. Niet hopen Cat, niet hopen. Ik probeerde een vrolijk deuntje te spelen maar dat faalde redelijk hard. Ik stond gefrustreerd op en deed een handenstand. "Zou ik kunnen lopen ?" vroeg ik mezelf af. Ik probeerde het maar viel weer hard op mijn rug. "Nog een keer" zei ik beslist. Ik had niet eens door dat Alex in de deuropening stond.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 1:15 ]

    Destiny Fay Dawson || Telekinese & Toekomst Tekenen

    Opgelucht zuchtte ik. Die guy had blijkbaar ook geen zin om tegen mij te praten. Mijn pasta was bijna klaar. Yaaay. Na ongeveer een kwartiertje nog hebben gekookt ging ik zitten en eten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Samuels

    'Cat, breek je rug niet want dan moeten we Ali halen en die is net klef aan het doen met Juléan'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    "Arghh kuthanden- Alex !" zei ik met een scheve lach. Ik liep vlug naar de piano. "Ik was net aan het spelen". Awkward. Hoelang stond hij daar al ? "Hoelang sta je daar al ?" vroeg ik terwijl ik in zijn ogen kijk.

    Alex Samuels

    'Niet zo lang, maar lang genoeg om je te zien vallen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Fay Dawson || Telekinese & Toekomst Tekenen

    Als ik klaar ben met eten loop ik even naar buiten. 'Frisse neus halen.' zucht ik en loop naar buiten. Ik loop naar de boom en klim er behendig in. Als ik daar eenmaal zit zet ik zacht muziek op. Maroon 5 Sweetest Goodbye...

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 1:28 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    Typisch, awkward moments kon iedereen zien maar als ik eens geniaal was was er niemand in de beurt hoor. "Okay, awkward" mompel ik waarna ik weer het deuntje speel van Christina Perri. "Je hebt me toch niet zien spelen he ?" vraag ik met grote ogen. Als hij me zag spelen, dan had hij ook de tranen gezien. Iets wat dus niet mocht want die tranen waren door hem.

    Alex Samuels

    'nee, ik heb je niet horen spelen.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Fay Dawson || Telekinese & Toekomst Tekenen

    Ik genoot van de muziek, ik deed even mijn ogen dicht. Ik kon gemakkelijk in slaap vallen maar deed het niet. Het liedje was afgelopen en het volgende liedje speelde zich af. 'She will be loved.' Ik deed het nu iets harder. Dat iedereen rond om de grote boom het kon horen. I already said it 'I dont give a fuck anymore'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    "Zoveel te beter" mompel ik voor mezelf. Ik probeerde om niet weer te falen in vrolijke deuntjes. Op de gitaar kon ik het ook nog eens proberen. In plaats van normaal door te lopen ga ik met behulp van een Rat naar de gitaar. Een Rat is niet dat beestje maar het is zo dat je schuin staat, je handen plaats en je benen doorzwierd en mooi terecht komt op je benen. Zo kan je dat na elkaar blijven doen.

    Toevoeging

    Ik nam de gitaar en begon wat te spelen. Ik kon niet blijven stil zitten dus ik liep de kamer maar wat rond al spelend.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 1:34 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    "Ik geef het op" zuchtte ik toen het me maar niet lukte. "Ik heb kramp in mijn vingers en ik kan geen gitaar meer spelen" zei ik waarna ik me vermoeid in de zetel liet vallen.

    Cat Lincon

    Ik kijk verbaasd naar mijn kleding als ik zie dat Alex naar me blijft staren. "Alex, waarom staar je zo ?" vraag ik zacht.