• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cat Lincon

    Ik stond op en stak mijn hand uit. "Of wil je niets eten ?" vroeg ik.

    Midna schreef:
    [Als Juléan nou eens Ali afleid, dan is Derek je dankbaar]


    Waar zitten jullie?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    (...)

    Waar zitten jullie?



    [In Dereks kamer.. Beetje awkward als Des daar opeens heen gaat]

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 0:36 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Samuels

    Cat steekt haar hand uit en ik neem hem aan. 'Ik heb best wel honger,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Julean Quinten Happle
    Ik liep mijn kamer uit waar ik Alison en Derek zag zitten. Ik hoorde Derek denken en grinnikte onhoorbaar. Ik ging hem even helpen. 'Heey Ali zullen we weer wat leuks doen hebben we een tijdje niet meer gedaan.' Zeg ik met een charmante glimlach.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Destiny Fay Dawson || Telekinese & Toekomst Tekenen

    Ik stond moeizaam op en zag dat ik in mijn kleding van gisteren had geslapen. 'Even omkleden.' mompelde ik schor en zacht. Ik had mijn lichte blauwe skinny aan met een lang bruin hangend truitje. Deed mijn haar in een slordige knot en keek in de spiegel. 'Ik ben een spook.' mompelde ik weer. Ik deed mijn make up goed en keek een soort van goed keurend in de spiegel.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Derek Souza

    Op wonderbaarlijke wijze kwam Juléan de kamer in en vroeg Ali mee.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)


    [In Dereks kamer.. Beetje awkward als Des daar opeens heen gaat]


    Hahaha klopt maar bedoel in algemeen


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ brb, ruil even van laptop met mijn zus]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    (...)

    Hahaha klopt maar bedoel in algemeen


    [Ok ;P Maar ik hou Derek lekker in zijn kamer, hij heeft een Pycho dag gehad]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    Ik keek hem even glimlachend aan en trok hem dan mee naar de keuken. "Nou wil je de macaroni proberen ?" vroeg ik, "Je overleeft hem wel, ik heb er ook al van gegeten" zei ik erna. Zonder mijn blik van hem af te laten wijken.

    Ali Jones

    Juléan komt opeens binnen, 'Heey Ali zullen we weer wat leuks doen hebben we een tijdje niet meer gedaan.' zegt hij met een charmante glimlach, 'Is goed,' antwoord ik. Ik sta op en voordat ik naar Juléan loop kijk ik Derek nog even aan. 'Je bent nog niet van me af,' zeg ik nog tegen hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex Samuels

    'Als jij hem overleeft dan ik vast ook wel,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza

    Ali was uit me kamer. Eindelijk rust. Ik ging liggen met me handen onder hoofd. Ik begon te denken over van alles en nog was. Thuis, de personen hier, de psycho dag die ik achter de rug heb.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    Ik laat zijn hand los en neen de macaroni. Ik warm hem op en zet hem daarna op tafel. Hij gaat zitten terwijl ik naar de voorraadkast loop om wat water voor mezelf. "Het is toch niet zo slecht ?" vraag ik bang.