• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Derek Souza

    Ali keek me aan. 'Je weet heus wel wat ik bedoel! Alice zei net dat jij geen vreemde trekjes hebt en toen werd ze rood en keek weg en toen glimlachte jij naar haar,' zei ze. 'Misschien omdat haar reactie grappig was?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Linon

    Ik vroeg me eigenlijk wel af waar Alex was. Ik moest nodig eens met hem praten. Niet meer dan 1 vraag daar zou hij op moeten antwoorden. En wat zijn reactie ook was ik zou het niet erg vinden. Nouja als zijn reactie negatief was dan. Anders zou ik wel schreeuwen vanbinnen maar ik zou alleen een grijns krijgen aan de buitenkant.

    Ali Jones

    'Misschien omdat haar reactie grappig was?' 'Derek, ik word zo vaak rood en dan glimlach jij ook niet,' zei ik koppig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza

    'Derek, ik word zo vaak rood en dan glimlach jij ook niet,' zei ze koppig. 'Voortaan zal ik dan ook wel glimlachen,' mompelde ik en ik ging weer naar de sterren kijken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    Ik nam mijn iPhone uit mijn zak en begon en spelletje te spelen. Ik kon niet veel anders doen, niet dat ik contacten had ofs.

    Sam Tipton

    Ik liep de ruimte in waar Cat ook was. "Hee" zei ik zacht. "Heei" zei ze terug. "Weet jij waar Alex is ?" vroeg ze. "Nee, waarom ?" "Gewoon moet hem iets vragen" zei ze vaag. Yeah right.

    Ali Jones

    'Voortaan zal ik dan ook wel glimlachen,' Ik zuchtte 'Derek geef gewoon toe dat je haar leuk vindt'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza

    'Derek geef gewoon toe dat je haar leuk vindt,' zei ze, en ik zuchtte alweer. 'Jij weet niet van ophouden hea?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ali Jones

    'Jij weet niet van ophouden hea?' 'Nope, dus vind je haar wel of niet leuk?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza

    'Nope, dus vind je haar wel of niet leuk?' vroeg ze. 'Hou op!' snauwde ik. Ik stond op en ging ergens anders liggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    Ik stond op en liep naar het jongensdeel. Waarom zit er een gat in Dereks deur ? Whatever. Ik deed de deur van Alex zijn kamer open en zag hem slapen. Met zijn mond een beetje open en met zijn deken op de grond. Ik grinnikte maar sloeg mijn hand voor mijn mond. Vlug deed ik de deur dicht en liep naar de keuken. Daar nam ik wat water en ging weer eens op het aanrecht zitten. Doelloos leven hierzo.

    Ali Jones

    'Hou op!' Derek stond op en ging ergens anders liggen. Ik liep achter hem aan en ging naast hem liggen, 'Derek, weet je écht niet of je haar wel of niet leuk vindt?' vraag ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza

    Niet veel later lag Ali weer naast me. 'Derek, weet je écht niet of je haar wel of niet leuk vindt?' vroeg ze zachtjes. 'Ik zei; hou op!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    Ik zuchtte en ging weer van het aanrecht af. Als ik echt niets anders kan doen dan moet ik maar piano spelen, Alex ligt toch te slapen dusja. Ik ging weer achter de piano zitten en speelde een deuntje dat ongeveer 2 uur kon gespeeld worden. Ik wist alsins wat te doen. Voor even dan.

    Ali Jones

    'Ik zei; hou op!' 'Sorry, ik vroeg het alleen maar,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered