• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url=http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /=]Klik voor Karakterpagina[/url]
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle.

    Ik word wakker omdat ik trek begin te krijgen, ik open langzaam mijn ogen en kijk wazig naar Irial. "Ir?" Vraag ik en leg mijn hoofd weer neer, en wacht op antwoord.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik hoor van ver iemand mijn naam zeggen en open mijn ogen. Wanneer ik voel dat mijn kont pijn doet van op de stoel in slaap te vallen ben ik meteen wakker.
    "Kyle, gaat het beter?" vraag ik zacht terwijl ik rechtsta en over mijn kont wrijf. Ik rek me even uit om het laatste beetje slaap uit mijn lijf te krijgen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Ik knik op zijn vraag. "Ik heb honger." Zeg ik zachtjes, ik weet nieteens hoe laat het is. Maar ik weet wel dat ik nog nirts heb gegeten. "Jij?" Vraag ik erachteraan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik ga even naar de laptop... tot zo]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    (me moeder wil met me naar de stad, dus het duurt wel even voor ik terug ben, sorry, ze is vandasg ongeduldig... -_-" Daagh tot strax dan hé Xxx.)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ben er weer nu voor heel lang. zou ik even een samenvatting mogen want ik weet niet wat er bebeurt is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    Ik kijk even op mijn horloge.
    "Het is zes uur," ik voel even aan mijn maag en zeg dan "ik hoef niks. Wat wil jij?"
    Geduldig wacht ik op een antwoord.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ben zo ook weg, heb afgesproken met een vriendin]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [maar wil je me even korte samenvatting geevn plzz??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ehm, Jessica is Charlotte in de haren gevlogen omdat ze aan het flirten was met Michael. Ondertussen is het uit tussen die twee en gaan Michael en Charlotte gewoon door met flirten :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [haha droog gister lilly en char en nu hun owja ik weet waar ik was. maar dan ga ik daar even verder]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Steeds meer tranen rolde over mijn gezicht. Waarom gedraagde ik me zo? Waaro deedi k ineens zo agressief. Ik wist het antwoord maar owu het niet weten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Lachend kijk ik naar Michael en Charlotte.
    "Die jongen heeft het te pakken." zegt Pablo lachend.
    Ik knik instemmend. Michael springt snel over van de een op de ander. Bijna letterlijk. Ik zie Lilly staan en loop op d'r af.
    "Moet jij niet iets zeggen?" vraag ik best vriendelijk.
    Pablo grijpt me vast. "Moet ik je zo redden?" vraagt hij lachend
    Ik wuif hem weg. "Ik vecht niet" zeg ik zowel tegen Lilly als Pablo.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik kijk op en doe mijn oortjes uit. 'Ja ik moet inderdaad iets zeggen ja.' zeg ik terug. Fijn ze liuisterd een keer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    "Zeg het dan." dwing ik haar.
    Pablo's ogen prikken in mijn rug. Zodra Lilly me ook maar met 1 vinger zal aanraken dan is ze er geweest.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."