• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url=http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /=]Klik voor Karakterpagina[/url]
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LIlly
    'Het was ech niet mijn bedoeling. maar ik weet neit wat me bezielde. Na die klap die je me gaf werd ik agresief en ik dachat niet na wat ik deed. Het spijt me heel erg ik had beter moeten nadenken' ratelde ik. Bang en verdrietig keek ik naar de grond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Ik begin te lachen.
    "wat een cliche!" zeg ik tegen Pablo. "Ze had beter moeten weten."
    Ik draai me weer naar Lilly. "Als je iets doet, moet je er voortaan met heel je hart achterstaan." sis ik.
    Pablo pakt mijn hand.
    "Prinses, lok d'r niet uit. Je wilt d'r toch geen pijn bezorgen?" zegt hij en hij pakt me bij mijn arm.
    "Dag Schat!" roept hij hard naar Lilly en samen wandelen we de school uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik sla mijn ogen neer. Ze had wel gelijk. IK had beter moeten weten. Zuchtend stond ik op. Ik liep ze achterna. 'Donna' riep ik zo hard mogelijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Pablo
    Donna draait zich zuchtend om.
    "Je bent zelf naar d'r toe gegaan" fluister ik in Donna's oor om haar te herinneren. Donna knikt.
    "Wat?" vraagt ze arrogant met een hand in d'r zij en de ander om mijn middel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik pakte wat geld uit mijn portemonee. 'hier van die chocomelk' zeg ik zacht en steek mijn hand uit met het geld. Ja ze deed arrogant maar dat had ik verdient.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [omg heb net een nieuw boek binnengekregen die mijn oma had gewonnen bij postcodelotterij ofzo en mocht ik een uitkiezen]:D


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    "Ik hoef jou geld niet!" zeg ik. "Daarmee los je niets op. Als ik Chocolade melk wil en koop ik het wel van mijn eigen geld."
    Ik kijk Lilly aan. Ze ziet eruit als een bang muisje.
    "Don, kom je?" vraagt Pablo.
    Ik knik.
    "Fijne verjaardag!" roep ik naar Lilly. Het komt arrogant uit mijn mond maar ik meen het wel. Iedereen moet een leuke verjaardag hebben.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik haal me schouders op dan nam ik zelf het maar. En dat laatste zou ze neit nemen. Ik leip naar de bar en liep met mijn handen om de beker gevouden liep ik dek ou in. Ik ging op een bankje zitten die op het grasveld en parkeerplaats uitkeek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Met Pablo lopen we gearmd naar zijn auto.
    "Zie ik je morgen Prinses?" vraagt hij.
    Ik knik. En druk een kus op zijn wang. Pablo stapt in zijn auto en rijdt weg. Ik volg zijn voorbeeld.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [nieuwe school dag omegle<3


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    LIlly
    Na een tijdje is de auto erop en gaan we naar huis.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    `melding`
    bel gaat nieuwe dag


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Ik loop de warme school binnen. Buiten is het nat, de sneeuw is inmiddels al gesmolten. Gelukkig maar want ik stond steeds weer vast met de auto. Binnen ruikt het vies. Naar natte jassen. Ik loop naar mijn kluis om wat boeken te pakken. Mijn rooster voor vandaag is nou niet echt mijn favourite. Eerst heb ik Geography, tweede Economy, derde Math maar het vierde heb ik de audities. Eindelijk...


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    LIlly
    Ik rilde van de kou. Waarom konden ze me neit met de auto brengen. Ik liep snel naar mijn kluisje en pakte mijn spullen er uit.wat had ik te doen. Geography, Math, entussenuur en dan nog gym. Met donna

    [op omegle praat ik al een kwartier met ieamdn]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [zal lilly auditie's doen]:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan