• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url=http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /=]Klik voor Karakterpagina[/url]
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Donna heeft het ook ja ;)]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [haah op naar aardrijkskunde. voortaan noem ik je donswol]:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    "Is goed." En samen met Lilly loop ik naar het lokaal, daar gaan we zitten. Ik neem maar plek naast Lilly. "Hoe was het gister?" Vraag ik en kijk haar asn. "Wat heb je eigelijk gehad?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Samen met Pablo loop ik naar het Geography lokaal. Pablo gaat ergens links halverwege zitten en legt zijn voeten op de tafel. Ik volg zijn voorbeeld. Hij kijkt me serieus aan.
    "Poker?" vraagt hij dan terwijl hij zijn zonnebril opzet.
    "Durf je het überhaupt aan?" vraag ik het spottend.
    Pablo steekt zijn neus in de lucht en begin te delen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    lilly
    'Bedoel je gister middag na glee'zeg ik grinikend. Ergens was het wel grappig hoe ik tekeer was gegaan met Jess. 'Ben bijna van de trap gevallen toen ik hun zocht' ik gaf een knikje naar Pablo en DOnna. En ik begon te lachen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    Ik schudt mn hoofd. "Verjaardag." Zeg ik en lach.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    'was wel gezellig. Mijn zusje was er niet' zeg ik met een grijns. EN papa ook niet dacht ik er snel achterna.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    "Vind je dat leuk?" Vraag ik en kijk haar verbaasd aan, wie vind het nou leuk als je familie niet bij je verjaardag is?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    "All In!" roept Pablo luid.
    "Sukkel" reageer ik en ik laat hem mijn kaarten zien. Ook hij legt de zijne neer.
    "Gewonnen!" zeg ik met een grote glimlachen en ik pak al zijn chips.
    "Als traktatie neem ik je uit eten." zegt Pablo.
    Ik knik lachend. "Italiaans, neem ik aan?"
    "Natuurlijk!" zegt Pablo en hij omhelst me.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik kijk even schuin naar Pablo die wat vaags roep en donna die lacht. 'NOu het is een echte zeikerd. LIlly dit lilly dat. KOm me ophalen en weet ik het. Rosalien is 12 maar gedraagd zich als 3 ofzo. Bij alles moet ik helpen omdat mama of aan eht werk is of met het eten ofzo bezig is.' moper ik even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    Ik ben al te laat voor school maar toch bekijk ik in de spiegel even de schade die mijn pleegvader gisteren gemaakt heeft toen ik een flesje water ging halen beneden. Ik doe wat concealer op mijn gebarsten lip en zet een hoedje op. Ik zet het schuin zodat er een schaduw over mijn blauw oog valt en het bijna niet te zien is. Ik heb een diep uitgesneden truitje aan om de aandacht van mijn gezicht af te leiden. Dan klim ik langs de regenpijp naar beneden en ren zo snel ik kan naar school.
    Hijgend kom ik het aardrijkskunde lokaal binnen, ik kijk naar beneden en ga aan een lege bank achterin zitten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Laat ik Iri weer naar Kyle thuis gaan?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [kan of hij komt naar school even ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    "Kan je vader haar dan niet helpen?" Vraag ik door. Ik vind het raar, ze is 12 dus kan toch ook wel dingen zelf doen? Denk ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (is wel leuk, voor Kyle.)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.