• If you’re homesick, give you’re hand and I’ll hold it


    De zeventienjarige Charlie vertekt helemaal alleen naar Londen om haar droom waar te maken. Ze laat haar familie, vrienden en vriendje achter om te gaan studeren in Londen. Om haar eigen studies te betalen gaat ze elke avond verschrikkelijk hard werken in een druk cafeetje onder toezicht van een vreselijke baas. Charlie voelt zich verschrikkelijk alleen als klein Iers meisje in een grote stad zoals Londen en al snel begint ze Ierland en haar vriendje te missen tot ze ontdekt dat ze niet de enige Ier is in Londen.

    Sorry, ik heb zin om eens volledig cliché te gaan, maar one direction bestaat niet ze zijn gewoon goede vrienden.
    Ik heb nog wel enkel rollen nodig.

    X Charlie’s vriendje
    X Charlie’s Jongere zusje.
    X Een meisje die het beste voor heeft met Charlie en die haar Ierland een beetje probeert te vergeten.
    X Beste vriendin Niall.


    Naam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: Liefst bekend. Onbekend mag als het een duidelijke foto is.
    Hobby:
    Familie:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 16:56 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Naam: Meisje die het beste voor heeft met Charlie of beste vriendin Niall!
    Achternaam: Dawson.
    Volledige naam: Manoah Noiva Dawson.
    Leeftijd: Manoah is zeventien jaar oud.
    Karakter: Manoah is een meisje dat je zal omschrijven als 'schattig en onzeker', maar dat helemaal niet is. Ze is juist heel spontaan en vrolijk en probeert alles te doen voor haar dierbaren, maar dat zien de meesten niet. De meeste mensen zien een meisje dat meestal alleen is omdat ze zich afzondert van anderen en het liefst alleen is omdat ze zich dan het prettigst voelt. Onzeker klopt wel over haar, want Manoah is niet blij met zichzelf en heeft altijd wel wat te zeuren. Ze haat het als mensen opmerkingen over haar maken, maar laat het maar altijd voor wat het is. Ze heeft niet genoeg lef om wat terug te zeggen. Manoah is wel iemand die het leuk vindt om bij mensen te zijn waarbij ze zichzelf kan zijn en zich niet hoeft te veranderen en dat kan ze bij Charlie/Niall.
    Uiterlijk:


    Manoah is officieel Portugees, maar haar moeder is verhuist en met een Engelsman getrouwd. Ze heeft wel blonde haren, die heeft ze geverfd omdat ze haar zwarte krullen zat was. Ze had eerst ook haren die tot haar borsten vielen, maar ze wilden totaal wat anders en heeft het kort geknipt. Ze heeft mysterieuze, donkerbruine ogen waar iedereen uren in kan staren. Haar lichaam is wel vrij stevig gebouwd, maar dik kan je haar niet noemen. Ze weegt 64KG en is een krappe 1,70M lang.
    Hobby: Manoah's hobby is piano spelen. In Portugal speelde ze ook al piano en ze is een geweldige pianiste. Ze zit op een muziekschool en krijgt elke week drie keer les, maar haar beroep er van maken wilt ze niet. Manoah wil graag tennister worden, aangezien tennis de enige sport is die ze leuk vindt, maar eigenlijk denkt ze niet dat dat lukt.
    Familie: Manoah woont samen met haar broer in een appartementje in Londen. Haar ouders wonen in Schotland, Edinburgh, maar hun twee wilden graag gaan studeren. Ze wonen samen zodat de kosten minder zijn. Haar broer is Pablo, een jongen die het hart van elk meisje wel honderden keren sneller laat slaan. Hij heeft geen vriendinntje, maar is wel vlug op zoek. Manoah heeft een goede band met haar broer en ze kunnen het goed met elkaar vinden, hoewel kleine ruzietjes ook bestaan.
    Extra: Manoah heeft vanaf jongs af aan al bij de jongens op school gezeten, maar écht ermee omgegaan heeft ze niet. Iets aan Harry fascineerde haar altijd wel, maar écht verliefd wil ze het nog niet noemen. Ik bedoel: ze kent hem niet eens.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Riverfire schreef:
    Naam: Meisje die het beste voor heeft met Charlie of beste vriendin Niall!
    Achternaam: Dawson.
    Volledige naam: Manoah Noiva Dawson.
    Leeftijd: Manoah is zeventien jaar oud.
    Karakter: Manoah is een meisje dat je zal omschrijven als 'schattig en onzeker', maar dat helemaal niet is. Ze is juist heel spontaan en vrolijk en probeert alles te doen voor haar dierbaren, maar dat zien de meesten niet. De meeste mensen zien een meisje dat meestal alleen is omdat ze zich afzondert van anderen en het liefst alleen is omdat ze zich dan het prettigst voelt. Onzeker klopt wel over haar, want Manoah is niet blij met zichzelf en heeft altijd wel wat te zeuren. Ze haat het als mensen opmerkingen over haar maken, maar laat het maar altijd voor wat het is. Ze heeft niet genoeg lef om wat terug te zeggen. Manoah is wel iemand die het leuk vindt om bij mensen te zijn waarbij ze zichzelf kan zijn en zich niet hoeft te veranderen en dat kan ze bij Charlie/Niall.
    Uiterlijk:


    Manoah is officieel Portugees, maar haar moeder is verhuist en met een Engelsman getrouwd. Ze heeft wel blonde haren, die heeft ze geverfd omdat ze haar zwarte krullen zat was. Ze had eerst ook haren die tot haar borsten vielen, maar ze wilden totaal wat anders en heeft het kort geknipt. Ze heeft mysterieuze, donkerbruine ogen waar iedereen uren in kan staren. Haar lichaam is wel vrij stevig gebouwd, maar dik kan je haar niet noemen. Ze weegt 64KG en is een krappe 1,70M lang.
    Hobby: Manoah's hobby is piano spelen. In Portugal speelde ze ook al piano en ze is een geweldige pianiste. Ze zit op een muziekschool en krijgt elke week drie keer les, maar haar beroep er van maken wilt ze niet. Manoah wil graag tennister worden, aangezien tennis de enige sport is die ze leuk vindt, maar eigenlijk denkt ze niet dat dat lukt.
    Familie: Manoah woont samen met haar broer in een appartementje in Londen. Haar ouders wonen in Schotland, Edinburgh, maar hun twee wilden graag gaan studeren. Ze wonen samen zodat de kosten minder zijn. Haar broer is Pablo, een jongen die het hart van elk meisje wel honderden keren sneller laat slaan. Hij heeft geen vriendinntje, maar is wel vlug op zoek. Manoah heeft een goede band met haar broer en ze kunnen het goed met elkaar vinden, hoewel kleine ruzietjes ook bestaan.
    Extra: Manoah heeft vanaf jongs af aan al bij de jongens op school gezeten, maar écht ermee omgegaan heeft ze niet. Iets aan Harry fascineerde haar altijd wel, maar écht verliefd wil ze het nog niet noemen. Ik bedoel: ze kent hem niet eens.


    Dankje (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: Een meisje die het beste voor heeft met Charlie en die haar Ierland een beetje probeert te vergeten.
    Naam: Amelia
    Achternaam: Rhine
    Volledige naam: Amelia (Amy) Abigail Rhine
    Leeftijd: 17
    Karakter: Amy is heel vrolijk en druk. Ze houdt van lekker gek doen maar kan ook zeker serieus doen als het nodig is. Ze kan heel goed luisteren en advies geven. Ze staat altijd klaar voor anderen als dat nodig is maar ze weet precies wanneer mensen misbruik van haar maken en die kunnen daarna niet meer op haar hulp rekenen. Ze zegt altijd alles wat ze denkt maar op een manier waardoor mensen niet gekwetst worden. Ook is ze wel een beetje impulsief en durft best veel. Ze beoordeelt mensen altijd op hun innerlijk, nooit op hun uiterlijk. Maar ze ook heel gemeen zijn als iemand haar, haar vrienden of familie beledigt. Daarnaast kan ze ook heel erg boos worden en dan is ze vrijwel altijd heel gevaarlijk
    Uiterlijk:


    (Ik hoop dat de foto duidelijk genoeg is)
    Hobby: Piano spelen, fotograven, lezen, muziek luisteren & paard rijden
    Familie: Haar ouders zijn Charlotte Chamberlain-Rhine & Callum Rhine. Haar vaders familie is best groot, haar vader heeft vier broers en haar moeder heeft twee zussen & een broer. Joshua is haar twee jaar oudere broer.


    (Haar broer Jushua op de foto, kon geen geschikte foto's vinden voor haar ouders)
    Extra: Amy houdt van de natuur en rijdt daarom graag op een paard door bossen heen. Ze vind haar broer soms over bezorgd maar vind het vaak wel fijn dat ze bij hem terecht als het om jongens gaat. Ze heeft dan ook een goeie band met Joshua. Hoewel ze twee jaar verschillen, hebben ze toch de bijnaam de tweeling omdat ze in sommige dingen op elkaar lijken en elkaar vaak begrijpen zonder een woord te zeggen. Amy houdt ook van fotograven en fotografeert haast altijd als ze vrije tijd heeft. Zij & haar camera zijn onafscheidelijk.

    Ik ga hem later misschien nog ene klein beetje aanpassen en zou je me willen waarschuwen als je begint met het verhaal?:$

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 8:49 ]


    Physics is awesome

    Naam:Sarai [puck]
    Achternaam:Noway
    Volledige naam: Sarai Puck Noway
    Leeftijd:17
    Karakter:Puck is een meisje wat je echt moet kennen.
    Ze word gezien als een spontaan en vrolijk iemand en dat is ook absoluut waar.
    Ze staat goed in het leven en heeft eigenlijk niet veel te klagen.
    Ze is enorm spontaan en bijdehand iets waardoor ze snel vrienden maakt, maar ook vijanden.
    Het is iemand die je liefhebt of haat.
    Het lijkt vaak of Puck totaal geen zorgen aan haar hoofd heeft, maar ze zit vaker met zichzelf in de knoop als het lijkt.
    Puck is iemand die wil dat iedereen haar mag, maar niet heel de wereld kan je liefhebben.
    Ze is een echte flapuit en zegt dus meteen het eerste wat in haar opkomt. Iets wat niet altijd goed terechtkomt.
    Hierdoor heeft ze toch redelijk vaak ruzie, en roept ze dingen waar ze later meteen spijt van heeft. Het is alleen niet zo dat ze snel sorry zecht.
    Hoe erg het haar ook spijt, meestal houd ze net zolang voet bij stuk, totdat ze breek.
    Uiterlijk:


    [Ariana Grande]
    Puck is een meisje wat opvalt door haar vel roode haren.
    Ze is enorm klein voor haar leeftijd. en door haar schatige uitstraling word ze ook vaak veel jonger geschat als ze werkelijk is.
    Puck heeft een dun postuur en een veelzechende lach. Ze heeft donkere grote ogen, die altijd een twinkeling hebben
    Hobby:Puck's hobby is fotograferen. Je zal haar bijna altijd zien met een fotocamera om haar nek. Dit komt omdat Puck alles wil vastleggen wat er in haar leven gebeurt en nooit iets wil vergeten.
    Ze ontwikkeld al de foto's die ze maakt ook zelf.
    Familie:Puck woont in een groot landhuis aan de rand van londen, komt uit een groot samengesteld gezin, waar ze het enige meisje is.
    Puck heeft twee vaders, die samen 6 kinderen hebben geadopteerd. zo ook Puck. Ze weet niet beter dat als hun haar vaders zijn.
    Ze heeft een enrom hecht band met haar broer Dylan van 19. Ze zijn als twee handen op een buik.
    Dan is er nog Chris van ook 17, Een jongen die tegen niemand in het huis praten.
    Kilian was de oudste van 21. Puck kon het redleijk met hem vinden maar meer ging dat nooit worden.
    en dan kwamen de twee jongste.
    Alex van net 6 en Tristan van 8. Een opdonder erste klas en zwaar irrant.
    Het is alltijd dolle boel thuis er er gebeurt altijd wat
    Extra:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 22:15 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik wil graag beste vriendin Niall invullen, momentje hoor! ;)


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Rol: beste vriendin Niall
    Naam: Raina
    Achternaam: Conolly
    Volledige naam: Raina Genevieve Conolly
    Leeftijd: 18 jaartjes jong, en ze is jarig op 12 augustus.
    Karakter: Raina is een vrolijk, gevoelig meisje die altijd overal voor in is. Ze is ontzettend eerlijk. Ze komt haar beloften na en voegt de daad bij het woord. Raina is het aardigste meisje dat je ooit hebt ontmoet. ‘Het is heel aardig om belangrijk te zijn, maar het is veel belangrijker om aardig te zijn.’ Dit motto is haar op het lijf geschreven. Ze is gul en vriendelijk. De belangen van de anderen wegen even zwaar als die van haarzelf en ze is nooit te beroerd een extra stapje te zetten, wanneer ze daar een ander een plezier mee kunt doen. De vriendelijkheid strekt zich niet alleen uit tot de naaste familie, maar ook tot vrienden, bekenden en zelfs toevallige voorbijgangers op straat. Wanneer een oude mevrouw een paar muntjes laat vallen, raap zij ze snel voor haar op. Ze kan zich goed in anderen inleven. Ze heeft ook een enorme waardering voor schoonheid. Of het nu gaat om kleine alledaagse dingen, kunst, wetenschap of natuur, maakt niet veel uit. Ze is in staat schoonheid op te merken en te waarderen. Een uitzonderlijke sportprestatie, een vriendelijk gebaar of een bruid in het wit, kunnen bij haar tranen van ontroering oproepen. En de schoonheid is niet alleen iets om van een afstandje te beschouwen. Ze is in staat de zon in het water te zien schijnen. Haar humor en enthousiasme zijn ook sterke punten van haar, maar niet als ze samen gaan want dan kan ze bot uit de hoek komen. Ze bedoelt het dan (meestal) niet zo. Maar je moet haar niet onderschatten. Raina ziet er wel allemaal lief en leuk uit, maar ze is ook een harde tante die niet uit de weg gaat voor gevaar of dreiging.
    Uiterlijk:


    Freya Mavor
    Raina heeft op het moment lichtbruin haar met wat lichtere blonde plukjes erin. Ze heeft haar haren hiervoor blond geverft maar ze wil nu eigenlijk weer terug naar haar eigen avontuurlijk bruine lokken. Dit doet ze in stapjes, zodat er van haar haar geen potje wordt gemaakt. Ze doet af en toe iets leuks ermee, zoals steilen, pijpen krullen of een leuke vlecht maar meestal hangt het gewoon los en haalt ze haar hand er doorheen.
    Haar lengte is niet extreem, ze is wel een paar centimeter groter dan Niall, die daar een ontzettende hekel aan heeft. Ze draagt graag hoge hakken want die vind ze vrouwelijk staan. Haar kledingstijl verschilt met de dag. Af en toe gaat ze extreem baggy met een simpele trui aan en een spijkerbroek. De andere keer gaat ze voor klassiek met een zwarte kokerrok en een nette witten blouse. Ze kan zich ook heel stoer kleden met kistjes of ontzettend tuttig. Ze draagt het allemaal. Haar favoriete outfit is een rood leren highwaist broekje met daarop een zwarte trui.
    Hobby: Haar grootste hobby is schrijven. Ze schrijft ontzettend veel, niet alleen verhalen maar ook gedichten en andere dingen. Ook schildert ze veel zodat ze mooie dingen in het leven op het doek kan zetten en dat het bewaart kan blijven. Fotografie vind ze ook geweldig om te doen.
    Aan haar hobby's kun je zien dat ze ontzettend artistiek is. Ze studeerd kunstgeschiedenis aan de universiteit en daarnaast werkt ze in een bakkerij. Daar vind ze eigenlijk niks aan omdat ze te vroeg moet opstaan maar het verdient goed en als ze eenmaal op het werk is, vind ze het ook hartstikke gezellig te doen.
    Familie: Raina's vader zit momenteel in de gevangenis. Ze vind het moeilijk om hier over te praten en de enigen die het weten zijn haar moeder en haar broertje en Niall. Altijd als iemand er naar vraagt zegt ze; 'Mijn vader heeft de verkeerde keuzes gemaakt.' Haar vader schrijft haar iedere week maar Raina schaamt zich zo voor haar vader dat ze niet terug schrijft.
    Ze woont dus met haar moeder, Maggie Conolly, is een vrolijke vrouw van eind in de dertig die werkt op een advocatenbureau. Ze is geen moeder die iedere dag werkt, ze neemt regelmatig vrij om met haar geliefde kinderen te zijn. Raina heeft ook een jonger broertje Bertie.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 17:58 ]


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Beste vriendin Niall : Raina Genevieve Conolly
    Meisje die het goed met haar voorheeft: Manoah Noiva Dawson.
    Ik heb alleen nog haar vriendje & kleine zusje nodig en het liefst snel want ik wil graag beginnen (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: Zusje van Charlie
    Naam: Georgia
    Achternaam: Hetzelfde als Charlie
    Volledige naam: Georgia Madison Courtney (achternaam zelfde als Charlie, denk ik)
    Leeftijd: 15 (als je wil dat ze ouder of jonger moet zijn, wil je het dan even zeggen?), 14-9-1996
    Karakter: Georgia is verlegen en een stil meisje. Toch is ze heel intelligent en weet ze veel. Want ze hoort en ziet bijn alles. Ze is heel behulpzaam en aardig. Ook is ze heel terug houdend naar vreemden toe maar is bij vrienden meer zichzelf. Als ze je echt goed kent, kan ze echt de oren van je hoofd kletsen. Ze is ook heel snel bezorgd om haar vrienden en familie. Daarnaast is ze heel zorgzaam.
    Uiterlijk:


    Georgia heeft donkerbruin haar met een rode gloed er over heen, die duidelijk te zien is als ze in het zonlicht staat. Ze heeft ook donkerbruine ogen en ze is ongeveer 1.65 m lang
    Hobby: Lezen & piano spelen
    Familie: Dezelfde familie als die van Charlie
    Extra: Ze kijkt erg tegen Charlie en geeft veel om Charlie. Ze vind het dapper van Charlie, dat ze naar London is gegaan maar mist haar verschrikkelijk.


    Physics is awesome

    Hooi, ik vroeg me eigenlijk af wanneer je gaat beginnen?


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    rol: Charlie’s vriendje
    Naam: chris
    Achternaam: *ben ik heel slecht in :X* black (of zoiets) (A)
    Volledige naam: christian
    Leeftijd: 18
    Karakter: sportief, en behulpzaam, maar ook heel wantrouwig en snal op zijn tenen getrapt, en als hij je niet aardig vind of je hebt iets gedaan wat hij niet leuk vind kan hij je leven in een hell veranderen maar verder is hij ECHT lief
    Uiterlijk: kinda like Zavk efron (geen flauw idee of je het goed schijft)
    Hobby: sport, sport en meer spor =D
    Familie: een klein zusje, hij en zijn zusje zijn bijde geadopteerd omdat ze twee papa's hebben =D
    Extra's:

    en kan je me vertellen warneer je begint? (A)

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 15:50 ]


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Rol: Vriendje
    Naam: Kylan
    Achternaam: Baldwin
    Volledige naam: Kylan Baldwin
    Leeftijd: Bijna 18
    Karakter: Kylan is een lieve, gevoelige jongen. Zo'n jongen waarmee je zo'n 'Wat is er? Er is niks. Er is wel iets, vertel het me maar?' gesprek mee kan voeren. Hij maakt graag mensen blij, en weet meestal wel iets te vertellen. Achter zijn altijd sociale masker, is hij vrij onzeker en laat mensen niet snel tot dat deel van zichzelf toe. Maar als je eenmaal toegelaten bent, geeft hij echt om je en zal voor je vechten. Hij wil nooit iemand kwetsen, maar weet wel dat het soms moet.
    Uiterlijk: (Damian McGinty)


    Kylan heeft bruin haar en blauwe ogen. Hij is gemiddelde lengte en slank.
    Hobby: Kylan speelt graag voetbal, en houd zich veel bezig met gitaarspelen.
    Familie: Kylan heeft een jonger zusje. Jenna, ze is zeven jaar oud en heeft in tegenstelling tot Kylan blond haar. Wel heeft ze blauwe ogen. Zijn ouders zijn nog steeds bij elkaar en verder hebben ze nog een hond. Een Ierse Setter, Jim.
    Extra: Kylan is erg gebroken als Charlie weggaat, maar denk wel dat hun relatie het aankan. Hij belt haar trouw elke dag. Hij uit al zijn gevoelens in zijn muziek, en soms zingt hij ook.

    Ik zie net dat er ook een ander vriendje is bijgekomen. Zij was eerst, maar ik vond het zo'n zonde om al mijn getyp niet te plaatsen:P Ik ben benieuwd naar je verhaal!

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 16:21 ]


    Is it too much to ask for a guy which will cheer you up, protect you, and just loves you for who you are?

    Je zoekt niet heeeeel toevallig ook een (toekomstige) vriendin Zayn of wel (A)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 16:20 ]


    Is it too much to ask for a guy which will cheer you up, protect you, and just loves you for who you are?

    Attenborough schreef:
    Hooi, ik vroeg me eigenlijk af wanneer je gaat beginnen?


    Ik ging nu beginnen schrijven en normaal zet ik het vanavond of morgen online (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik heb de rol van haar vriendje en zusje neit meer nodig, ik verzin die zelf wel (:


    all I want is the taste that your lips allow