• *RAGE*

    ik had gesprek met een australische jongen hij kende glee en twilight was 15 en aardig. op het eind ik i love you :X en hij love you to babe xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    ik had gesprek met een australische jongen hij kende glee en twilight was 15 en aardig. op het eind ik i love you :X en hij love you to babe xD

    Gelukkig zijn er nog wel wat aardige jongens op het internet. :')

    En volgens mij klopt mijn hele titel niet. :'D
    I can't stand guys like him.
    Moet het probably zijn. :3

    He just got owned! Heb jij dit gesprek zelf gehad? Zo ja, You kicked some ass. En ja, ik haat ook mannen/jongens die zo doen. Gewoon misselijkmakend.


    The odds are néver in our favor.

    Komaan dit is een gesprek op Omegle. Wie zegt punt 1 dat hij dit echt meent.. Wie houdt er nu niet van argumenteren op het internet?


    Get outta my head!

    Hé, ik had gisteren een vent daarop die precies zo dacht over vrouwen. Ugh, irriteerde me dood aan hem. :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cadentium schreef:
    He just got owned! Heb jij dit gesprek zelf gehad? Zo ja, You kicked some ass. En ja, ik haat ook mannen/jongens die zo doen. Gewoon misselijkmakend.

    Ja, ik had dit gesprek zojuist met die kerel. Argh ik ben zo pissig nu. :W

    Reloaded schreef:
    Komaan dit is een gesprek op Omegle. Wie zegt punt 1 dat hij dit echt meent.. Wie houdt er nu niet van argumenteren op het internet?

    Nou, er zijn genoeg mannen/jongens die er zo over denken hoor.

    ''I say you need to make sandwiches and shut the fuck up''

    geniaal :'DD

    Reloaded schreef:
    Komaan dit is een gesprek op Omegle. Wie zegt punt 1 dat hij dit echt meent.. Wie houdt er nu niet van argumenteren op het internet?


    Ja, dat wel, maar het is ook gewoon een plek waar je gewoon alle gedachtes in je hoofd kan uiten, zonder erge gevolgen of zo,,


    The odds are néver in our favor.

    Ik begrijp zulke mensen gewoon niet, wat gaat er om in hun lege hoofden? Hoe komt hij hier bij? Serieus, argh!


    Let it come and let it be

    Get back to Saudi-Arabia or whatever shithole you came from, wear a head scarf and get raped. In the ass. By five niggas. Sayonara.
    Lololo.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind die jongen geweldig, sorry.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Jeetje, ik hoop dat ie echt voor altijd alleen blijft en dat hij een keer goed op zijn nummer word gezet door een meisje waarvan hij houd


    Physics is awesome

    You go girl!
    OH ik haat zulke mensen zo he, die denken dat ze alles zijn maar o wee als ze zonder hun mammie of vriendin zijn dan kunnen ze niks. Stelletje baby's zijn het gewoon. En dan zeggen dat vrouwen dom zijn en niks zonder mannen zijn, nou het is eerder andersom! Sommige mannen moet je echt gewoon opsluiten. Maar ja die komt zichzelf nog wel tegen, niemand wil hem toch als vriend/man. En dan zit hij dadelijk zonder iets te eten, want hij kan niet koken, in een vies krot, want opruimen kunnen ze ook niet. Helemaal alleen want iedere vrouw rent gillend voor hem weg. Zijn verdiende loon.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall