• Haai allemaal

    Ik heb net een gesprek met me vriendin op msn gehad en zegt. Ik word geak iedereen die doet maar stom tegen me. Mijn moeder kan binnekort dood gaan, Mijn vader wilt maar geen werk en mijn broer wilt niet naar school gaan dus heeft heel vaak ruzie. Nu zegt ze zo: Ik wil weg gaan en binnekort ben ik weg niemand zal mijn missen en iedereen zal blij zijn. Ik probeer steeds dingen te zeggen dat ze het niet moet doen. Maar ze geloofde me niet. Ik zit hier nu zowat te janken en weet niet wat ik moet doen. Ze is offline gegaan. Ik ben echt heel erg bang en weet niet wat ik moet doen.

    Weet iemand iets ik heb echt hulp nodig.

    Xx. Tara

    Oeii,
    Ik ken dat meidd,
    Ik had dat zelf ook ooit.
    Je moet doorzetten met zeggen dat je van haar houwd,
    en dat ze je niet in de steek moet laten.
    zeg dingen tegen haar! die Haar raken!
    Hetlukt je wel.

    Zoniet,
    Wil ik je er bij helpen :$

    xx

    oeii, bel der op der mobiel? en als ze niet opneem naar der huistelefoon zeg misschien zeggen tegen der ouders ofzo? ik weet het echt niet soryyy.. ik zal nog even voor je denken :)


    Nvt

    Ten eerste: Als je iets kwijt wilt kan je me altijd PBen.

    Ten tweede: Ik snap dat je bang bent dat ze weggaat, maar jij kan er niks aan veranderen als ze het echt wil doen. Wat waarschijnlijk niet eens zo is.

    Ten derde: Je kan ook naar de hulppersonen hier op Q. gaan.

    Ten vierde: Jij kan niks doen aan het feit dat je pa niet wil werken en je broer niet naar school wilt. Dus voel je niet schuldig ofso!

    Ten vijfde: Heel erg veel sterkte!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Je moet echt niet weg lopen !! Ookal heb je veel problemen,met weglopen los je echt nix op ! Waar wil je heen dan? Familie, vrienden ? Die gaan dan echt je ouders bellen. Misschien is het handig om met een persoon die je vertrouwd te gaan praten of naar een pygiater te gaan. Hoop dat het je iets helpt !
    Sterkte(H)


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Dankje wel voor de lieve reacties ik ga zeker proberen me vriendin nog over te halen want als zei weg gaat word ik echt geak dan kan ik echt niet meer goed op sgool nadenken ze is de enige Th fan uit me klas en het enige meisje dat geen huppel is. Ik ben nog steeds bang en ik vind het lief als ik iets kwijt moet dat ik dan tegen je mag praten sayXkiss. Jullie zijn lief

    Xx.

    OMG ik weet echt niet wat ik nou moet zeggen!! alleen dat ik echt voor je klaarsta!!
    <3

    Dankje wel voor de lieve reacties ik ga zeker proberen me vriendin nog over te halen want als zei weg gaat word ik echt geak dan kan ik echt niet meer goed op sgool nadenken ze is de enige Th fan uit me klas en het enige meisje dat geen huppel is. Ik ben nog steeds bang en ik vind het lief als ik iets kwijt moet dat ik dan tegen je mag praten sayXkiss. Jullie zijn lief

    Xx.


    Ik ben ook zo lief! (A) [/ego]
    Maar ik meen het wel hoor!
    Heel erg veel succes!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik ben ook zo lief!(A) [/ego]

    Maar ik meen het wel hoor!

    Heel erg veel succes!


    Danke

    gwn blijven herhale da ge vn hr houd
    & leuke dingen gn doen zodat je de probleme wa vergeet
    ge kunt er niet aandoen da uwe broer ni na school wilt&uw vader gn werk wilt ma ga zovaak mogelijk na uw vriendin & blijf gwn de fantastische vriendin die ge da vo waart hé wnt da ist belangrijkste vo iemand de vriendschap&de liefde die je geeft
    alst moeilijk ga kunde ng alty een PB-berichtje sture kzal uu (probere) te helpe!!!
    x