• ik heb een idee voor een nieuwe quiz & natuurlijk heb ik daar dan ook rollen voor nodig. Ga nu niet allemaal derect voor de hoofdrol, want dan heb je toch minder kans, dat je die krijgt. & het is ook niet zo, wie eerst voor die rol vraagt, krijgt hem, ik pak gewoon de beste, snapje ? (':
    ; Je moet met jou ouders mee opreis. Totaal tegen je zin. Altijd verveel je je daar en steeds moet je met hen mee. Naar museums, een wandeling maken of gaan fietsen. Zo'n saaie dingen. Er zijn ook nooit leuken mensen waar je echt goed met overeen komt. Tot op dit jaar. Je ontmoet de jongens van Tokio hotel en komt heel goed overeen met hen. Je wilt ze dan ook laten zien aan jou ouders, maar zij vinden de jongens maar niets. Ze verbieden jou om nog met ze om te gaan. Wat je dus echt niet leuk vind. Want je bent namelijk verliefd, op één van hen. Ga je ze nog zien, of luister je naar jou ouders, en zieje jou liefde nooit meer ?

    de rollen ;

    - Hoofdrol ;
    - Vriendin 1 ;
    - Vriendin 2 ;
    - Bitchy nicht ;
    - Vakantievriendin ;


    Als je nog een idee hebt voor een rol, mag je die ook voorstellen, en misschien krijg je dan die rol fzu.

    Wat ik moet weten ;

    - Rol ;
    - Naam ;
    - Leeftijd ;
    - Foto ;
    - Hobby's ;
    - Tekstje ;


    xx Tnyaa


    Some people make the world special just by being in it

    ..


    Some people make the world special just by being in it

    Rol ;maakt nii uit ma liefst hoofdrol natuurlijk :D

    - Naam ; karen

    - Leeftijd ; 14

    - Foto ; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=79159
    - Hobby's ; shoppen, dansen, muziek luistern, fto's maken, lol maken me vrienden...

    - Tekstje ; hey ik ben karen ben 14 jaar. mijn vriendjes zijn het belangrijkste in mijn lventje xD ook muziek is belangrijk duuh. ik maak suprgraag fto's van mezelf. ik kan serieus zijn ma kkan ook egt zot doen!! xD ik zing ook supergraag :D en jaa...da ist zo'n beetj denkk xD
    xx


    I guess sometimes you have to lie to find the truth

    (flower)nogiemand.


    Some people make the world special just by being in it

    Algekozen(A)


    - Rol ; hoofdrol

    - Naam ; pamela

    - Leeftijd ; 17

    - Foto ; http://img261.imageshack.us/my.php?image=24828541498281994f29ou1.jpg

    - Hobby's ; gitaar spelen en liedtjuhs schrijven

    - Tekstje ;
    heej ik ben pamela ik ben 17 jaar en woon bij mijn ouders tuis nog met mijn stomme zusje en ik ben verslaaft aan tokio hotel vooral tom geilen en ik hou ook van shopen en bios gaan en als ik alles op mij kamer zit ga ik muiziek maken met mijn gitaar en mijn karater is dat ik een beetje verlegen ben kan af toe bitch zijn maar ben wel lief kan ook stout zijn maar ga weer verder mat gitaar spelen tjus:P


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Algekozen(A)

    neeh nog niet,
    (x


    Some people make the world special just by being in it

    Bluh
    ik ben veelste ongeduldig x]
    Solly ^^

    Bluh
    ik ben veelste ongeduldig x]
    Solly ^^


    weetje, ik zou al een paar rollen bekent maken, maar geef me tijd, haha :D
    (K)


    Some people make the world special just by being in it

    - Rol ; Het vriennetJ van Tom zullen er wel meer willen. Maar anders de Best Friend Of Tom Kaulitz please (A)

    - Naam ; Simone

    - Leeftijd ; 16

    - Foto ; http://www.smh.com.au/ffximage/2007/05/10/GR_070508105724720_wideweb__300x375.jpg

    - Hobby's ; lachen, melig zijn, schrijven, soms lezen, gitaar spelen, met vrienden lol maken!

    - Tekstje ;

    Ik ben dan Simone...
    Voor mensen die ik niet mag of niet echt ken bne ik neit echt bepaalt aardig. Maar soms heb je kans dat ik medelijden heb met een mensJ.

    Alleen tegne mensen die me echt kennen laat ik mijn echte gezicht zien. Een best onzeker meisje datn iet echt weet wat ze met haar leven moet.

    Tom is zo'n mensJ waar ik me aan durf te laen zien. Hij is daarom ook een echt vriend van me...

    Nou als je meer wilt weten vraag het zou ik zeggen...

    Ps. Ik ga liever met jongens om die vertrouw ik ook veel sneller.

    Meisjes vind ik vaak iets te...kweenie... MeisJ



    Follow just your own mellody

    Good idea^^ khoop dat je snel de rollen vind zodat je de quiz kan schryven ^^ Xx


    Moving on but never letting go

    Rol ; Bitchy Nicht ^^

    - Naam ; Laurien

    - Leeftijd ; 15

    - Foto ; kan jje ff kyke in me fotoboek?^^

    - Hobby's ; muziek,shoppe,uitgaan,..

    - Tekstje ; Haaiii (: , ik bn dus Laurien,15jaar en zou hééééééééél grag in u quiz meedoen Ö !
    xx Laurienn

    (K)


    Fly high across the sky, from here to kingdom come.

    - Rol ; Hoofdrol of vakantie vriendin
    - Naam ; Anouschka
    - Leeftijd ; 17
    - Foto ; http://www.filmlounge.nl/image.php?ID=19054&q=70&newwidth=333&newheight=250
    - Hobby's ; zingen,dansen,skaten,uitgaan
    - Tekstje ;
    Haay ik ben Anouschka en woon al 17 jaartjes op deze aardbol. Ik ben op vakantie en vind er niet echt veel aan. Steeds moet ik met mijn ouders mee, maar ja wat heb ik nou in te brengen. Maar ik ga weer mijn moeder roept again -.-
    Bubaai «3


    ~

    ik hoop zo dat ik een rol krijg(A)(H)


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    origineel verhaal!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Rol ; Bill's Bffe

    Naam ; Lailah

    Leeftyd ; 18 j

    Foto ; http://i132.photobucket.com/albums/q1/Hollywood0616/Hanna%20Beth/Miss_Hanna_Beth--large-msg-11658773.jpg

    Tekstje ;

    Hyee Biatchess!

    Lailah is a 18 years old girl who lives life the way she wants! She knows what she wants & will go to Extreems to get that. She is a Young Girl & a Grown Woman. She has secrets just like you. She is Terrified & Exciting, Loving & Caring. She is Tired, Shy & Friendly, and Carefull & Careless. She is a little scared on the inside. She wishes on Stars and Dreams her Dreams. She believes in Passion & in True Love. She is Everything & Nothing all as once.

    Thnx For Listen Biatch! <3.