• Ik schrijf samen met een vriend van mij een verhaal n_n.
    Ik ga deze nu ook in delen op quizlet zetten als er genoeg mensen zijn die het serieus willen lezen en commentaar willen geven, en niet alleen zeuren om een vervolg..?

    hier het begin;

    Ik zit achter m'n computer. Het is al laat, nogsteeds niemand te bekennen. Zachtjes zet ik de radio aan, het is me te stil. Bij elk geluidje wat ik hoor heb ik het idee dat er iemand rondloopt. Ik hoor een vreemd geluid. Ik verstijf en pak de telefoon, klaar om 112 te bellen. Weer hoor ik het. 'Renée, dit is je maag die knort. Denk niet meteen het ergste.' spreek ik mezelf streng toe. Ik sta op, met de telefoon nog in m'n hand, en loop de gang op. 'Dan maar stiekem wat te eten pakken. Oh, ik ben alleen thuis. Toch doe ik het stiekem' denk ik.
    Ik knip het lichtknopje in de gang aan en doe m'n kamerdeur dicht. Zachtjes loop ik langs de muur, richting de trap. Ik ga het hoekje om, en loop richting de trap. 'Naar beneden, het licht aan, de keuken in, pakken wat je pakken moet en weer naar boven. Kan niet moeilijk zijn' Ik haal diep adem. Zag ik daar wat bewegen onder aan de trap? Ik kijk nog eens goed. ''Nee, niks'' zeg ik terwijl ik opgelucht adem haal. Langzaam vervolg ik mijn weg naar beneden. Voetje voor voetje sluit ik de trap af, de donkere gang in. Terwijl ik de laatste trede afstap denk ik weer een voetstap te horen. Vast weer een verbeelding. Ik trek de keukendeur open en hoor een knal. Ik val languit op de grond, iets had me geraakt. Ik voel een warme straal bloed langs m'n hals mijn shirt in lopen. Een grote, zwarte schaduw hees op. En daarnaast lag ik, verstijfd van angst op de keukenvloer, misschien wel op mijn laatste avond. Ik knijp mijn ogen dicht, bang voor wat er gebeuren gaat. Ik hoor een zware ademhaling vlak langs m'n hoofd. Ik snuif de geur van warme, naar bier ruikende adem op. Een ijzige hand grijpt mijn keel vast en mijn hoofd begint te bonken. Ik wil gillen, maar er komt geen geluid uit mijn keel. Ik hap naar adem, maar stik daardoor bijna in het bloed waarmee mijn mond gevuld wordt. Mijn oren suizen en alles om me heen begint te draaien. Ik kan niet meer bewegen. Langzaam open ik mijn ogen om te zien hoe het licht langzaam vervaagt voor mijn ogen en ik uiteindelijk niks meer zie. In de laatste seconde schoot mijn hele leven me voorbij, en mijn hart klopte niet meer..

    Oeeeewh Ö
    ik ga hem volge hoar Ö

    omg, klinkt echt heeeel cool
    *isnu ook alleen thuis en schijt7kleuren van angst.* xD


    i need you like a heart needs a beat.

    :O drama!!:O


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    uhm.. gaat wel.. sorry =(... ?


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    uhm.. gaat wel.. sorry =(... ?


    eerlijk is eerlijk ;]

    ja ik ben zelf schrijfster dus ik weet ongeveer wel wat uitgevers willen zien er staan ook paar foutjes in maar wil je well helpe =)


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    ja ik ben zelf schrijfster dus ik weet ongeveer wel wat uitgevers willen zien er staan ook paar foutjes in maar wil je well helpe =)


    oke n_n'

    ik heb deel 2 ook meteen online gezet. ;]

    Ik vind het cool!<3 Echt goed! En ook leuk dat 'ik'erin zit XD Ik heet namelijk ook Renée. Zeer leuk ik zou hem zeker op quzilet zetten!


    I do not hook up.

    Omg! Ö
    echt super spannend verhaal
    Ik wil hem zeker doen hoor ! Ö

    x

    Ik vind hem mooi. ^^
    Met wie ga je hem maken dan?


    Mew <3

    Ik vind hem mooi. ^^
    Met wie ga je hem maken dan?

    met mariuuus. :]

    Wauwie!^^
    Sexcii sexcii ^_^
    Ik gaa lezen!


    i can't pretend you're nothing special

    Ik wil hem wel lezen, mr ik heb het zo druk :( Ik lees de laatste tijd niks meer, al wil ik het wel. Dus als ik die ga volgen, ga ik wel ontzettend achterlopen, als je dat niet erg vind wil ik hem lezen, vind je het wel erg ja, sorry maar dan beginn ik er ook niet aan want dan zou ik je alleen maar teleurstellen

    Ik wil hem wel lezen, mr ik heb het zo druk :( Ik lees de laatste tijd niks meer, al wil ik het wel. Dus als ik die ga volgen, ga ik wel ontzettend achterlopen, als je dat niet erg vind wil ik hem lezen, vind je het wel erg ja, sorry maar dan beginn ik er ook niet aan want dan zou ik je alleen maar teleurstellen


    lees maar gewoon wanneer je wilt n_n'
    ik ben ook niet al te snel met schrijven :3