• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: Klik voor Karakterpagina
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy


    ''Nee, ik heb zelf nu ruzie met Jessica. Moet ze maar niet zo kinderachtig en gemeen doen.'' zeg ik zacht. En ik staar voor me uit.

    Michael
    Pablo stopt met slaan.
    "Misschien ben je beter in poker dan ik dacht." geef ik toe.
    "Daar ben ik het niet mee eens," zegt Donna lachend. "Deze man kan echt niet pokeren!" en ze geeft Pablo vriendschappelijk een tikje tegen zijn arm.
    "Jou beurt." zeg ik tegen haar terwijl ik klaar ga staan op haar klappen op te vangen.
    Donna laat zich dat geen tweede keer zeggen en ramt er meteen op los.
    "Frustraties?" vraagt Pablo lachend maar Donna gaat alleen nog maar harder op mijn handen slaan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Dankje dat je meteen zo aardig voor me was," zeg ik glimlachend tegen Amy. Een beetje verveeld sla ik met mijn handen op het bankje. Ik krijg een heerlijk idee en kijk Amy grijnzend aan.
    "Dansen?" vraag ik.
    Ik ga rechtstaan en begin Whine up volledig in het Spaans te zingen terwijl ik Amy recht trek en een beetje met mijn lichaam beweeg.

    [Charlotte's echte vader was trouwens Spaans, ben ik vergeten melden]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Verklaard de achternaam, join the club Pablo's ouders ook!]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Amy


    Ik zie dat Charlotte gaat zingen in het spaans en ik word omhoog getrokken, ik dans gewoon mee. Even lekker los gaan.

    Donna
    Ik stop met boksen als ik Charlotte en Amy zie dansen.
    "Soepel." zeg ik goedkeurend en ik draai me weer terug naar Michael.
    Michael let niet meer op ons maar is helemaal in het stuk gezogen.
    "hey!" roep ik hard en ik geef hem een klap tegen zijn bovenarm. "Komt er nog wat van?" Ik ga klaar staan om zijn klappen op te vangen.
    "Normaal sla ik geen meisjes,' zegt hij waarschuwend. "Maar voor jou maar ik graag een uitzondering."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Denk niet dat Dracy meer komt =/]

    [dat denk ik ook]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Wanneer het liedje gedaan is kijk ik Amy lachend aan en zeg net iets te luid
    "Whoeh, Amy! Lekker lenig, jouw vriendje heeft geluk!"
    Ik schrik als ik Donna iets hoor roepen en kijk even hun richting uit. Ze staan te spelen als het stelletje pubers dat we zijn en ik schud opnieuw lachend mijn hoofd.
    "Weet jij nog een lekker liedje?" vraag ik dan aan Amy.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ja! ze komt wel! =D ze smsd me net! =D]

    [hey, ik moet douchen van mijn mama :(


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Amy


    Ik moet blozen van wat Charlotte zegt. ''Uhmm ja'' en ik grijns en ik begin te zingen.

    [k ben errr!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [yeeeeeej! hoe was het bij mijn moppie! =D]

    [Mag k een samenattingkje????]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.