• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: Klik voor Karakterpagina
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    Wanneer we uitgezongen en -gedanst zijn laat ik me lachend op de grond vallen. Ik hap even naar adem en blijf lekker liggen.
    "Oh Amy," zeg ik lachend "je bent een lekker wijf met een heerlijk gevoel voor ritme."

    Irial

    Plots staat Kyle naar me te kijken met de vraag of we naar binnen gaan. Ik neem nog een paar trekjes van mijn sigaret. Ondertussen komt hij voor me staan.
    "Geen geduld, de jeugd van tegenwoordig," zeg ik lachend.
    Ik doe mijn sigaret uit en volg Kyle naar binnen.
    "Wat wil je doen?" vraag ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Amy


    ''Dankje'' zeg ik lachend. ''Jij ben took niet mis'' lach ik nog steeds.

    Kyle.

    Ik haal mijn schouders op. "Weet ik niet, jij?" Ik kijk hem aan, ik schuifel naar de bank en ga erop zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "Dankje, jij bent ook niet mis."
    Ik barst opnieuw in lachen uit en kijk haar even aan.
    "Mocht ik Michael niet tegengekomen zijn dan maakte je serieus een kans bij me."
    Ik lik over mijn lippen maar kan me niet serieus houden en moet opnieuw lachen.

    Irial

    Ik plof naast Kyle op de bank en wanneer mijn arm de zijne raakt zindert mijn huid even. Ik word er een beetje nerveus van en laat mijn tong over mijn piercing gaan.
    "Wil je echt bij het Cheer team?" vraag ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Ik knik voorzichtig. "Ik vind het eerlijkgezegt echt iets voor my, alleen Donna zeg allemaal dingen waardoor ik er een beetje vanaf ga zien." Zucht ik en kijk Irial aan, hij gaat steeds met zijn tong langs zijn piercing. "Is er iets?" Vraag ik en kijk hem recht aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Is er iets?" vraagt Kyle nadat hij antwoord gegeven heeft op mijn vraag. Wanneer ik mijn hoofd draai om hem aan te kijken staren zijn ogen recht in de mijne.
    "Nee, niks," zeg ik met een glimlachje.
    "Ik zat zo te denken, misschien heb je een make-over nodig? Niet dat ik je niet prima vind zo, maar de Cheers stellen net iets hogere eisen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "Ik kan me toch niet verranderen." Zeg ik en kijk naar mijn handen, ik zucht diep. "Want als ik dat probeer, dan is het toch niet goed." Ik begin ineens weer nagels te bijten, terwijl ik er eindelijk een jaar vanaf ben.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Ik kan je helpen, maar alleen als je er zelf achter staat," zeg ik terwijl ik zijn hand bij zijn mond vandaan haal. Ik schud mijn hoofd. Onbewust hou ik zijn hand vast terwijl ik wacht op antwoord.
    "Als je ze opmerken door je uiterlijk kunnen ze de fantastische jongen die er onder schuilt ook leren kennen," zeg ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "Ik kan je helpen, maar alleen als je er zelf achter staat," Zegt Irial en haalt mijn hand bij mijn mond weg en houd hem vast. "Als je ze opmerken door je uiterlijk kunnen ze de fantastische jongen die er onder schuilt ook leren kennen," zegt hij zacht. Ik krijg het een beetje warm als hij dat zegt. "Ik wil wel verranderen. Over Cheerleaden, ik denk er nog even over na oké." Zeg ik dan besluitsvast. "Zullen we iets gaan doen? Jij mag kiezen, ik zeg wel of het kan." Zeg ik en wacht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Zullen we iets gaan doen? Jij mag kiezen, ik zeg wel of het kan."
    Vol verwachting kijkt hij me aan. Ik begin een beetje met mijn voet te tikken om de stilte te breken.
    "Zal ik een paar DVD's van boven halen?" vraag ik wanneer ik niks beters kan bedenken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "Is goed." Zeg ik en kijk naar onze handen, hij heeft mijne nog steeds vast. "Je weet het te vinden hé." Glimlach ik en knik naar hem. Normaal gesproke laat ik mensen niet alleen maar mijn kamer gaan, maar ik vertrouw Irial zo veel dat ik hem accepteer dat hij alleen gaat, en ik ben toch te zwak om van boven weer naar beneden te gaan nu.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Je weet het te vinden hé," glimlacht hij. Ik wil opstaan maar besef dan dat ik zijn hand nog steeds vast heb. Wanneer was dat gebeurd? Ik laat zijn hand los en wandel de trap op. In zijn kamer loop ik naar de DVD kast en kies er een paar films uit. Terug beneden leg ik ze op tafel zodat hij kan kiezen tussen Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street, The Others en Hide and seek. Pas nu merk ik dat ik enkel horrorfilms uitgekozen heb en grinnik even.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 23:38 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    ik kijk even richting Irial als hij de films op tafel legt. "Wow, ik wist nieteens meer dat ik die had." Zeg ik en kijk naar de Horrorfilms, Waarom horror...? "The Others, doe die maar." Ik pak de dvdhoes en lees de achterkant. "Ja." Knik ik en geef hem aan Irial.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "U vraagt, wij draaien," zeg ik terwijl ik de film in de DVDspeler steek en de televisie aanzet. Ik geef de afstandsbediening aan Kyle en ga naast hem zitten. Ik ril even en ruk zachtjes aan het deken dat over hem ligt.
    "Geef mij ook wat deken, koukleum," zeg ik lachend terwijl ik dichter tegen hem aan ga zitten. Wanneer ik opnieuw die zindering door mijn huid voel gaan merk ik hoe mijn wangen rood worden. Wat is er met me aan de hand?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Ik lach wanneer Irial aan de deken rukt en zegt: "Geef mij ook wat deken, koukleum," Daarna gaat hij dichter tegen me aan zitten, ik zie zijn wangen rood worden. Volgens mij zijn de mijne ook wel een beetje rood nu, want mijn hart klopt als een bezetene, en de kriebels gieren door mijn buik hopelijk merkt hij het niet. Maar hij vind me toch niet leuk, denk ik tenminste.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.