• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: Klik voor Karakterpagina
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle.

    Ik schud ontkennend mijn hoofd. "Jij?" Vraag ik alleen maar en kijk langs hem, gewoon om te weten hoe hy zich voelt. Ik voel me nu erg rot, gewoon... Ik zucht een keer onhoorbaar en wacht op zijn antwoord, terwijl ik weer op mijn nagels begin te bijten.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 0:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Kyle, als je gaat liegen, zorg dan op z'n minst dat je wangen niet rood zien van de tranen," zucht ik met opgetrokken wenkbrauw. Ik haal opnieuw zijn hand bij zijn mond vandaan.
    "Hou daarmee op, dat is vies," zeg ik met opgetrokken neus.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Ik kijk naar beneden. Irial haalt mijn hand weer bij mijn mond weg.
    "Hou daarmee op, dat is vies." Zegt hij. Ik haal mijn schouders op.
    "Nou en." Zeg ik maar laat mijn hand daarna wel in mijn schoot rusten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik negeer zijn laatste opmerking en de kou die ik nu voel en vraag.
    "Waarom heb je gehuild?"
    Ik leg mijn hand alvast op de zijne om te vermijden dat hij weer gaat nagelbijten. Een beetje beteuterd kijk ik naar mijn sigaret die op de grond ligt op te branden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "Doe niet zo verwarrend..." Zeg ik alleen maar zachtjes, en haal mijn hand onder zijn hand vandaan en hou ermee mijn verbonde hand vast. Nogsteeds kijk ik naar beneden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Het spijt me," zeg ik zacht. Ik hoef niet te vragen waarover hij het heeft want ik weet het precies.
    "Ik ben alleen zelf in de war," geef ik eerlijk toe.
    Het breekt mijn hart dat hij me niet wil aankijken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Ik voel de tranen weer komen waneer hij dat zegt. "In de war...Ik snap het..." Zeg ik weer zachtjes en kijk van onder mijn wimpers richting Irial.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "In de war... Ik snap het..." zegt hij terwijl hij vecht tegen de tranen.
    "Niet..." voor ik 'huilen' kan zeggen voel ik zelf de tranen branden en sla mijn hand voor mijn mond terwijl ik even met mijn hoofd schud.
    Ik krijg het onderhand ijskoud en neem Kyle's hand in de mijne waarop ik rechtsta en met hem naar binnen wandel. Ik doe de deur dicht en trek hem weer mee naar de zetel waar ik me tegen hem aanvlei als net.
    "Sorry," zeg ik nog een keer. Hij heeft er geen idee van wat ik bedoel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Nu ben ik zelf heel erg in de war Nu gaat hij wel weer tegen me aanzitten... Ik hoor de voordeur dichtslaan. "Kyle, ik ben thuis, die klootzakken willen me laten ontslaan!." De woonkamer deur vliegd open, en mijn vader stormt binnen. "Pap." Zeg ik en kijk naar mijn vader, en dan naar Irial.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Kyle laat zijn blik nerveus tussen zijn vader en mij glijden.
    "Dag meneer Morgan," zeg ik vriendelijk, alsof er niks aan de hand is "zal ik jullie alleen laten?" vraag ik een beetje overbodig.
    Ik ga alvast recht staan en leg het deken terug over Kyle. Dan ga ik mijn jas halen en kom nog even terug.
    "Wil je dat ik morgen kom?" vraag ik aan Kyle.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Ik kijk Irial met een smekende blik aan, "Blijf." Piep ik onhoorbaar, als mijn vader zo is kan ik beter uit zijn buurt blijven.
    "Niks blijf, Kyle. Laat hem gaan, heeft hij geen school!?" Vraagt mijn vader geirriteert. Ik sta op en loop naar Irial toe, terwijl ik mijn vader in de gaten hou. "Blijf." Piep ik weer en ga achter Irial staan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Nog 10 minuten dan ga ik slapen. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Blijf," zie ik Kyle zeggen zonder geluid. Ik kan niet beslissen wat zijn blik moet betekenen.
    "Niks blijf, Kyle. Laat hem gaan, heeft hij geen school?" vraagt de man streng. Ik schrik en deins even achteruit. Kyle komt naar me toegelopen en gaat achter me schuilen.
    "Blijf," piept hij.
    Ik krijg een krop in mijn keel en mijn mond wordt opeens kurkdroog. Ik schraap mijn keel en zeg
    "Met alle respect, meneer Morgan, maar als Kyle zegt dat ik moet blijven dan doe ik wat hij wil. Ik ben trouwens gewettigd afwezig op school."
    Mijn hand glijdt achter mijn lichaam op zoek naar Kyle. Voorzichtig leg ik mijn hand op zijn zij.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Met grote stappen komt mijn vader op ons af gestapt. "Ik ben nog altijd zijn vader en beslis of jij blijft." Sist hij en wijst kwaad naar Irial.
    "Nee, blijf." Piep ik nog zachter dan net en pak Irial met twee handen in zijn zij en trek me naar hem toe, ik tril en beetje. "Kyle, hij gaat weg!" Zegt mijn vader boos en kijkt me woedend aan. Ik schud hevig mijn hoofd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Fijn," zeg ik terwijl ik tril van woede "maar als u van plan bent kwaad op hem te zijn vanwege uw ontslag dan gaat hij met mij mee." Ik kijk de man recht in de ogen en laat me niet intimideren. Ik voel hoe Kyle van angst tegen me aan staat te trillen. Ik grijp zijn pols en trek hem achter me aan. Zijn vader blijft volkomen nonplussed achter. Ik trek de deur luid achter ons dicht en maak mijn auto open. Ik help Kyle instappen, stap zelf in en rijd tandeknarsend uit woede weg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.