• http://avatar.wikia.com/wiki/The_Last_Airbender:_Legend_of_Korra
    SPOILER

    Alleen niet met Zuko etc, maar met nieuwe characters.
    Iemand in mijn klas zei dat ie in de zomer komt, maar ik weet het niet zeker.


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Weet ik al meer dan een jaar . dat krijg je als je zus een grote fan is/was


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aaaaah nice ~!!


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik wacht er al op sinds begin 2010 :'D
    trailer:


    :'DDDD


    Shoganai i ne~

    Oh dat wist ik al een hele tijd eigenlijk, vind 't zo jammer dat ze niet die oude personages hebben gehouden, Zukooooo =( Maar 't ziet er wel cool uit!


    “Love is a contradiction.”

    Toen het nog niet zo lang op tv was zapte ik altijd verder omdat ik het er zo saai en oud achtig uit vond zien. Maar toen ik het een keer keek bleek het toch heel mooi te zijn, vooral die emotionele afleveringen(huil. Maar had dus niet vanaf begin gevolgd..


    You are the dream. I am the dreamer.

    Ladylit schreef:
    Oh dat wist ik al een hele tijd eigenlijk, vind 't zo jammer dat ze niet die oude personages hebben gehouden, Zukooooo =( Maar 't ziet er wel cool uit!
    De oude personages komen er wel in voor, dus ook het verhaal wat er met Zuko's moeder is gebeurt :3.


    Shoganai i ne~

    PinkaminaPie schreef:
    (...)De oude personages komen er wel in voor, dus ook het verhaal wat er met Zuko's moeder is gebeurt :3.

    Echt, ze zitten er nog wel in? Ah, dat maakt 't al wat beter =D


    “Love is a contradiction.”

    Om eerlijk te zijn vind ik het er nogal stom uitzien :'DDD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik wist het ook al een tijdje, ik zie er best wel naar uit c:
    Op zich vind ik het wel goed dat ze nieuwe karakters hebben, ik hoop alleen niet dat het zwakke aftreksels worden van de oude karakters. Dus dat je een soort persoon krijgt met dezelfde droge humor als Sokka, maar dan niet grappig :/ Dat moeten ze voorkomen.
    Ik vind het er in ieder geval veel belovend uitzien ^-^

    Ladylit schreef:
    (...)
    Echt, ze zitten er nog wel in? Ah, dat maakt 't al wat beter =D
    Zo ver ik weet laten ze dus wel veel zien _O_. Ik hoop ook echt dat ze de bruiloft van Katara en Aang er in stoppen _O_


    Shoganai i ne~

    Ladylit schreef:
    Oh dat wist ik al een hele tijd eigenlijk, vind 't zo jammer dat ze niet die oude personages hebben gehouden, Zukooooo =( Maar 't ziet er wel cool uit!


    Sokka (zo heette die broer van katara toch?) was echt super geniaal ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Neeeee, waarom geen Zuko? hij is altijd al min favoriet geweest, lol.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik vond het vroeger echt niets toen het net uitkwam.
    Maar toen heb ik ooit eens de hele marathon uitgekeken en vond ik het best speciaal, ondanks mijn leeftijd.
    Dus ik ben van plan dit ook te kijken denk ik :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hier had ik een paar jaar geleden al een topic over, anyway, meer info hier ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    De oudere serie lijkt me toch leuker, maar deze ga ik ook zeker bekijken! Hopelijk gaan ze het niet al te veel uitmelken, want dan wordt het ook niet echt leuk. :c