• In de stad Brooksville (RANDOM NAAM ;3) staat een middelbare school. Op deze school zit een groep jongeren van rond de 17 jaar. Ze zijn stuk voor stuk ontzettend knap. Iedereen is jaloers op hun, wil met ze uit of zijn hopeloos verliefd. Op school doen ze het goed en ze lijken alles mee te hebben. Maar wat de mensen op school niet zien, is dat deze mensen Pretty Insane zijn. Ze zijn ongelofelijk gestoord en zouden eigenlijk regelrecht het gekkenhuis in kunnen.

    Deze populaire jongeren vormen samen een hechte groep. Eigenlijk is het bijna eng hoe hecht ze zijn, alleen niemand ziet dit. Op school lijken ze gewoon het populaire groepje, maar ze zijn áltijd samen. Ook na school. Na school verzamelen ze zich in een kraakpand. Hierin hebben ze allerlei gegevens liggen van allerlei mensen uit de hele stad. Ze zijn uit op wraak. Allemaal willen ze iets kapot maken, of het nou een familielid, een bedrijf of een huisdier is. Ze helpen elkaar en zetten alles op alles om elkaars doelen te bereiken. Ze zijn knetter gestoord, levensgevaarlijk en daar boven op komt dat niemand dit van ze weet.



    Naam:
    Leeftijd:
    Hoe ben je op school:
    Uiterlijk:
    Hoe ben je buiten school, dus je gekte/gave:
    Extra's:
    Hobby's:
    Waar ben je op uit:



    Het liefst hou ik de aantallen gelijk, dus even veel jongens als meisjes. Als je een dubbelrol neemt dus ook een jongen en een meisje nemen, tenzij iemand twee jongens neemt en de ander twee meisjes maar regel dit wel van te voren als je dat wil.

    Deze heb ik van een andere site geplukt (hij is van mij, ben op 3 sites rpg mod) Dus het kan wat vaag zijn. Vragen mag je gewoon stellen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naam: Natsumi Pyralis
    Leeftijd: 16
    Hoe ben je op school: slim, grappig, aardig. Ze vertelt niet graag over problemen en is brutaal tegen leraren. Dit maakt ze goed met haar cijfers. Flirt niet graag met jongens, andersom wel. Houdt niet van mode maar is wel stijlvol. Ze kan goed kletsen en ook goed advies geven. Doet goed mee met sport.
    Uiterlijk: Klik! Normaal figuur. Ze is half Amerikaans en ook een beetje Brazilliaans.
    Hoe ben je buiten school, dus je gekte/gave: ze is gek op vreemd eten en vreemde dieren. Ze is voor niks bang, behalve spinnen. Ze ziet geesten. En ze is koelbloedig, en is goed met wapens. Daardoor kan ze goed moorden, waar ze vanbinnen toch moeite mee heeft.
    Extra's: ze heeft geen vriendje, krijgt ze wel tijdens de RPG [plies? (;]
    Hobby's: judo, tekenen, schrijven, kamperen, Pretty Insane groepje.
    Waar ben je op uit: slechte mensen, inbreken en op TV komen [uiteraard niet met misdaad].

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 21:41 ]

    Qua gekte/gave.. Heb je daar voorbeelden van?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Qua gekte/gave.. Heb je daar voorbeelden van?


    Dat. En wat bedoel je precies met : Waar ben je op uit? (:


    Tell me about it, stud.

    SorayaBass schreef:
    (...)

    Dat. En wat bedoel je precies met : Waar ben je op uit? (:


    Ik denk dat laatste dat ze ermee bedoeld, wat je wraak word op iemand.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Met gekte/gave dat je bijvoorbeeld heel hard gilt ofzo of de hele tijd denkt dat iedereen tegen je is, of dat je het leuk vind om iemand te slaan. Gave is iets van in de toekomst kijken ofzo :P
    Waar ben je op uit, bijv je wraak ja, of wat je het liefst wilt worden. Misschien wel zangeres ofzo.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Gave, tot hoever wil je daarmee gaan?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Gave, tot hoever wil je daarmee gaan?

    Lololol. Neem als voorbeeld mijn personage?

    Randomness schreef:
    (...)
    Lololol. Neem als voorbeeld mijn personage?


    Ik bedoel tot hoever mag een gave gaan.. Welke gaves mogen er allemaal gebruikt worden


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Reserveer je een jongen voor mij? Ik vul hem morgen wel even in (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Naam: Regina Williams
    Leeftijd: 18
    Hoe ben je op school: Regina weet zich altijd mysterieus te gedragen. Ze laat dingen weten maar net niet alles. Het is haar favoriete spel om mensen nieuwsgierig naar haar te laten worden. Ze is erg intelligent en altijd goed aanwezig in de les. Ze is over het algemeen vriendelijk maar weet een goede afstand te bewaren voor buitenstaanders. Alleen haar echte vrienden kennen haar hele verhaal.
    Uiterlijk: Regina heeft lang kastanjebruin haar met lichte krullen erin. Haar ogen zijn hazelbruin en haar huid is licht.
    Hoe ben je buiten school, dus je gekte/gave: Regina kan aura's lezen en daaran zien hoe iemand is en hoe iemand zich voelt. Daarnaast heeft ze veel ervaring met tarot en kan ze zo dingen zien die gaan gebeuren,
    Extra's: Ze is uit op de dood van de jongens die haar pijn hebben gedaan of waarvan ze denkt dat ze haar pijn zouden doen als ze hen daar de kans voor gegeven zouden hebben. In andere woorden zo'n beetje elke jongen die haar leuk vind of vond. Het liefst speelt ze een gevaarlijk spel waarin de prooi doorkrijgt dat hij zwaar in de problemen zit.
    Het zal haar zwakke punt kunnen worden als ze verliefd word.
    Hobby's: Ze is een dromer, houd zich bezig met muziek en literatuur.
    Waar ben je op uit: Bloed.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 14:07 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Reserveer een jongen en meisje voor me ;)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Taylor-Ann McKinsey
    Leeftijd: 15 (Stiekem wil ik gewoon de jongste zijn ^^)
    Hoe ben je op school: Populair, vind dat jongeren van haar eigen leeftijd te kinderachtig zijn en gaat daarom graag om met een paar klassen hoger.
    Uiterlijk: Kastanjebruin halflang haar, eyeliner rond haar hele ogen, schattige kleine neus en mooie groene ogen. Ze is ook erg klein voor haar leeftijd en heeft een hele onschuldige lach.
    Hoe ben je buiten school, dus je gekte/gave: Ze voelt de pijn van anderen aan.
    Extra's: Ze heeft vaak ruzie met haar ouders, en slaapt vaak in het kraakpand. Ze gebruikt drugs, rookt en drinkt ook veel.
    Hobby's: Ze zit 24/7 achter haar laptop en doet verder niet aan sport. Ook is ze shopaholic en gaat ze graag uit.
    Waar ben je op uit: Pijn, ze houdt van pijn voelen. Ze kan mensen pijn doen, waardoor ze het zelf ook voelt en dat vindt ze een fijn gevoel. Pijn is fijn.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 10:44 ]

    woow het word goed vol!
    ik zal zo even alles opnemen en er zelf even een maken. Ik heb nu 3 jongens en 2 meisjes (ook een van allebei voor mij) op de reserveerlijst staan.
    Dit is wat ik zo ongeveer met gaves wil bedoelen:
    -Helderziendheid (Of andere zintuigen (Helderhorend-voelend-ruikend-proevend--heid)
    -Helderwetendheid
    -Geesten zien (kan niet meer gekozen worden)
    Dit heb ik van wikipedia geplukt:

    # Extensie van de gekende zintuiglijke waarneming met een tijdscomponent (zoals zien in de toekomst of het zien van aura's) of naar overledenen (zoals stemmen horen van overledenen of het zien van geesten/spoken) of niet gerelateerd aan de gekende logica (zoals 'voorvoelen' dat iemand een ongeluk krijgt).

    # Uitbreiding van waarneming buiten de gekende zintuigen, zoals het waarnemen van gedachten (gedachtelezen of telepathie). gereserveerd

    Uitbreiding van vermogens tot handelen voorbij de kennis van het wetenschappelijke, zoals genezen door handoplegging, telekinese, teleportatie, levitatie, mediëren tussen overledenen en levenden (mediums beweren dat de overledene door hun mond spreekt).

    # Het hebben van (voor)kennis zoals voorspellende dromen, wordt door sommigen aangemerkt als paranormale gave. Reïncarnatie wordt soms ook geclaimd als oorzaak van voorkennis.

    Wil je iets reserveren? Dat kan, maar na alle gereserveerden kan nog 1 iemand zich aanmelden,en dan het liefst een meisje, dan hebben we er negen, want anders wordt het te vol!

    Hier is ook nog een site: Paranormaal-Wikipedia

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 7:55 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naam: Kim Buckley
    Leeftijd: 17
    Hoe ben je op school: Populair. Veel mensen rennen om haar heen. Ze haat het, wil niet dat er ‘’kwijlende hondjes’’ achter haar aan lopen. Is lief, slim, aardig en behulpzaam. Is bij sommige leraren het lievelingetje, wat ze ook niet kan uitstaan.
    Uiterlijk:





    Hoe ben je buiten school, dus je gekte/gave: Uitbreiding van waarneming buiten de gekende zintuigen, zoals het waarnemen van gedachten (gedachtelezen of telepathie). Ziet geesten en een witte wolf die eigenlijk niet bestaat. Als ze het moeilijk heeft, helpt die wolf haar. Hij praat niet, wijst alleen wat ze moet doen.

    Extra's: Heeft geen vriendje maar krijgt er ook een in de RPG, ;) Ouders zijn allebei overleden. Woont in het kraakpand, maar slaapt net zo goed buiten in de natuur. Ze heeft van haar ouders massa’s geld nagelaten gekregen en het lijkt wel alsof het nooit opgaat. Geld kan ze altijd nog bij haar oom krijgen en ze verkoopt ook wel eens een van haar boeken.
    Hobby's: Buiten zijn, Verhalen schrijven, Tekenen, ze heeft een bril maar het is eigenlijk een hobby van haar om hem zo min mogelijk op te zetten. Ze heeft er een stuk of tien en die pimpt ze helemaal tot haar eigen smaak. Dan zet ze hem een dag of twee wel de hele tijd op en dan is het nieuwe er van af en dan draagt ze er geen meer. Daarom denkt ook iedereen dat ze hem eigenlijk ook niet nodig heeft.
    Waar ben je op uit: Schrijfster worden en meer dan 30 boeken uitgegeven hebben (heeft er nu al vijf). Er achter komen hoe haar ouders gestorven zijn en of een van hen haar paranormale krachten ook had. Dat probeert ze met hulp van anderen. Maar hopen dat ze haar helpen...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naam: Jimmy (afgek. Jim) Cole
    Leeftijd: 18
    Hoe ben je op school: Rustig en stil. Denkt dat iedereen zijn moeder vermoord kan hebben maar laat dat niet blijken. Veel meisjes vind ie irritant, die gillen alleen maar.
    Uiterlijk:


    Hoe ben je buiten school, dus je gekte/gave: Ziet dingen van het verleden, ook geesten.
    Extra's: Heeft geen vriendinnetje maar krijgt er wel een in de RPG, ;) Woont bij vader, moeder is vermoord, wat niemand geloofd, maar hij weet het zeker.
    Hobby's: Zingen. Hij is helemaal weg van zingen. Wil een eigen band oprichten, maar omdat hij paranormaal is, wil niemand bij hem in de band.
    Waar ben je op uit: Band oprichten en wraak nemen voor zijn moeder.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel