• In de stad Brooksville (RANDOM NAAM ;3) staat een middelbare school. Op deze school zit een groep jongeren van rond de 17 jaar. Ze zijn stuk voor stuk ontzettend knap. Iedereen is jaloers op hun, wil met ze uit of zijn hopeloos verliefd. Op school doen ze het goed en ze lijken alles mee te hebben. Maar wat de mensen op school niet zien, is dat deze mensen Pretty Insane zijn. Ze zijn ongelofelijk gestoord en zouden eigenlijk regelrecht het gekkenhuis in kunnen.

    Deze populaire jongeren vormen samen een hechte groep. Eigenlijk is het bijna eng hoe hecht ze zijn, alleen niemand ziet dit. Op school lijken ze gewoon het populaire groepje, maar ze zijn áltijd samen. Ook na school. Na school verzamelen ze zich in een kraakpand. Hierin hebben ze allerlei gegevens liggen van allerlei mensen uit de hele stad. Ze zijn uit op wraak. Allemaal willen ze iets kapot maken, of het nou een familielid, een bedrijf of een huisdier is. Ze helpen elkaar en zetten alles op alles om elkaars doelen te bereiken. Ze zijn knetter gestoord, levensgevaarlijk en daar boven op komt dat niemand dit van ze weet.



    Naam:
    Leeftijd:
    Hoe ben je op school:
    Uiterlijk:
    Hoe ben je buiten school, dus je gekte/gave:
    Extra's:
    Hobby's:
    Waar ben je op uit:



    Het liefst hou ik de aantallen gelijk, dus even veel jongens als meisjes. Als je een dubbelrol neemt dus ook een jongen en een meisje nemen, tenzij iemand twee jongens neemt en de ander twee meisjes maar regel dit wel van te voren als je dat wil.

    Deze heb ik van een andere site geplukt (hij is van mij, ben op 3 sites rpg mod) Dus het kan wat vaag zijn. Vragen mag je gewoon stellen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ah, balen dat hij vol zit!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    er is nog een plek voor een meisje vrij


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Oeh, dan ga ik er een verzinnen ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mag er echt niet nog één jongen bij? *puppyeyes*.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Naam: Loren Gylliger
    Leeftijd: 17
    Hoe ben je op school: Hij is van het norse, sadistische type die vrouwen alleen maar gebruikt voor seks en mannen gebruikt voor zijn werk op te knappen. Hij houdt ervan om te manipuleren en speelt niet graag eerlijk. Hij is populair voor zijn looks en zijn mysterieuze figuur.
    Uiterlijk: Hij is werkelijk adembenemend, iets waar hij graag gebruik van maakt. Zijn haren zijn zwart en nogal kort en warrig, hij heeft een lang maar gespierd lichaam en heel donkere ogen.


    Hoe ben je buiten school, dus je gekte/gave: Door zijn ouders, die hem beiden niet willen kennen, is hij een enorme mensenhater. Dat is de main reason waarom hij mensen alleen maar gebruikt voor zijn plezier. Zijn gave is voorkennis, hij hoeft zich maar even te concentreren om te weten wat er als volgende gaat gebeuren. Ook heeft hij voorspellende dromen.
    Extra's: /
    Hobby's: Hij houdt ervan om te dichten.
    Waar ben je op uit: Wraak nemen op zijn ouders en het liefst de hele familie.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mag mijn personage voorspellende dromen en voorkennis?

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 13:33 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Ik ben bezig aan het meisje, mag ik telekinese alvast even reserveren? Ze komt er zo op ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Uitbreiding van vermogens tot handelen voorbij de kennis van het wetenschappelijke, zoals genezen door handoplegging, telekinese, teleportatie, levitatie, mediëren tussen overledenen en levenden (mediums beweren dat de overledene door hun mond spreekt). Voor de jongen en mag
    Iemand erge pijn geven voor het meisje (dus messensteken enzovoort een beetje Jane gave van Twilight alleen dan wat milder?)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elements schreef:
    Mag mijn personage voorspellende dromen en voorkennis?


    Ik heb die al, eigenlijk.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Sorry, ik viel en stootte mijn hoofd en toen flipte mijn vader en werd ik even op de bank geplant omdat hij zich zorgen maakte enzo haha, over een minuut of tien is rol af.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cressida schreef:
    (...)

    Ik heb die al, eigenlijk.


    Sorry niet gezien! ik neem wel iets anders!


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Mijne kan dan aura's lezen en vertellen hoe iemand is en hoe deze zich voelt. Daarnaast heeft ze veel ervaring met tarot.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 14:08 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Naam: Raveny Lillith Dare
    Leeftijd: 17
    Hoe ben je op school: Ze haalt goede cijfers, maar spijbelt regelmatig en heeft ook vaak een grote mond. Dat laatste is vooral tegen de leraren, maar als ze ruzie met iemand heeft komt ze fel uit de hoek. Omdat ze niet erg sterk is, moet ze zichzelf redden met woorden. Dit kan ze echter uitstekendOver het algemeen doet ze tegen iedereen aardig, dit is echter over het algemeen nep. Alleen bij haar vriendengroepje is ze oprecht vrolijk en spontaan.
    Uiterlijk:


    Gekte: Raveny heeft een gespleten persoonlijkheid. Haar alter-ego heet Dawn. Het is niet dat Dawn geen grenzen kent, ze weet juist prima waar die liggen – ze gaat er gewoon graag overheen. Dawn doet haar uiterste best om de mensen die zij en Raveny haten de grond in te boren, als het even kan nog met een flinke dosis fysieke pijn. Meestal is Dawn gewoon een stem in Raveny’s hoofd, maar soms neemt ze de controle over het lichaam over. Ze wil Raveny beschermen, dat is eigenlijk het doel van haar bestaan, en Raveny ziet haar als haar beste vriendin. Dawn doet ook haar best om die te zijn, Raveny is belangrijk voor haar. Ze doet de dingen die Raveny zou willen doen, maar niet durft. Ze neemt vaak de controle over op momenten dat Raveny zich bedreigd of bang voelt.
    Gave: Raveny is telekinetisch, dat houd in dat ze voorwerpen met haar gedachten kan verplaatsen. Vloeistoffen kan ze ook bewegen, maar dit gaat moeizamer, over gassen heeft ze zo goed als geen invloed. Dawn kan geen gebruik maken van de telekinese, ook niet als zij het lichaam bestuurt. Het is iets wat alleen Raveny kan.
    Extra's: Dawn is ‘geboren’ toen Raveny elf was. Haar moeder stierf en haar vader ging aan de drank, hij begon zijn dochter te mishandelen. Haar broer deed vrolijk mee. Raveny was bang en kon het niet aan, dus verscheen Dawn ten tonele. Zij durfde meer, ging gemakkelijk over grenzen heen en heeft de stap gezet om weg te lopen. Alles wat Dawn doet draait om Raveny, ze zien elkaar als beste vriendinnen en vooral Dawn zou alles doen om Raveny te beschermen. Dit gaat echter vaak nogal te ver. De enige mensen die van het bestaan van Dawn af weten zijn de leden van de groep, dit zijn dan ook de enigen die Dawn vertrouwt.
    Hobby's: Ze leest graag, haar lievelingsboeken leest ze eindeloos opnieuw en ze kent er dan ook grote stukken van uit haar hoofd. Ook tekenen is een van haar hobby’s en ze is er best goed in, hoewel ze zelf vind van niet. Raveny is niet erg sportief, ze is een ramp met balsporten en in de meeste teamsporten is ze vreselijk. Ze is gek op muziek en heeft altijd haar iPod bij zich.
    Waar ben je op uit: Raveny wil het allerliefst wraak nemen op haar vader en broer, maar er zijn ook anderen waar ze nog een appeltje mee te schillen heeft.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    woow het gaat te snel in mijn topic,
    Puppyeyes, daar kan ik niet tegen, ik heb er zelf een. Hup, maak er eentje!
    dan hebben we 1 jongen meer dan meisjes, pech voor de meisjes :P

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 16:13 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Als ik tel zie ik meer meisjes dan jongens hoor?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow